quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:25 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja gezellig uit eten met de meiden en dan hij erbij
Nou ja dat ook, dan ben je wel een lulletje rozenwater ook als je dan meegaatquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wil dat niet eens![]()
Als er zo'n vrouwenavondje is dan wil je als zelfrespecterende kerel daar toch ook gewoon NIET bij zijn.
Lekker thuis een foute actiefilm kijken met een zak chips en pilsje erbij. In je oudste onderbroek. Hand erin.
Hoppa.
OMGquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als er zo'n vrouwenavondje is dan wil je als zelfrespecterende kerel daar toch ook gewoon NIET bij zijn.
Lekker thuis een foute actiefilm kijken met een zak chips en pilsje erbij. In je oudste onderbroek. Hand erin.
Hoppa.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
dat effect ja
En hij eiste ook behoorlijk veel aandacht op, als het hem niet beviel veinsde hij hoofdpijn en gingen ze naar huis
Hahaha, eet smakelijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wij gaan eten in de stad!
Kusjes,
Ons!
PS: we zijn te mailen kees@miep@nederland.nl
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoppa.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG
Mn zusje ging aan al haar vriendinnen vertellen dat ze zwanger was, en de helft had al een vermoeden omdat voor de allereerste keer haar vriend erbij bleef toen de vriendinnen kwamen
Je wilt toch juist over de mannen roddelen, dus wieberen!![]()
Hahaha jáááááquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:27 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil ook zo'n account aanmaken, ik heet Ans en de ander Piet of een vrouw Patty, en die openen topics en reageren dan de hele tijd op elkaar tot ruzie aan toe.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik wil nooit mee naar vrouwen-avonden. Het eindigt altijd in krabben, bijten en aan de haren trekken als ik de ene dame net wat meer aandacht geef dan de ander.
'quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG
Mn zusje ging aan al haar vriendinnen vertellen dat ze zwanger was, en de helft had al een vermoeden omdat voor de allereerste keer haar vriend erbij bleef toen de vriendinnen kwamen
Je wilt toch juist over de mannen roddelen, dus wieberen!![]()
Llquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoppa.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:27 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil ook zo'n account aanmaken, ik heet Ans en de ander Piet of een vrouw Patty, en die openen topics en reageren dan de hele tijd op elkaar tot ruzie aan toe.
Ik snappum nietquote:
doenquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:27 schreef Bellatrix het volgende:
quote:
Nee, ik snap niet dat als het gesprek over "een vibrator in een penis" gaat, je het over "anale ongemakken" hebtquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
welke van de 2 woorden snap je niet?
quote:
Is een reclame over aambeien.quote:
das Bellaquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik snap niet dat als het gesprek over "een vibrator in een penis" gaat, je het over "anale ongemakken" hebt![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
[..]
Is een reclame over aambeien.
Berlijnquote:
Leuk!quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:37 schreef Bos81 het volgende:
Zometeen barbecue met huisgenoten/begeleiding..
quote:
quote:
Hoop dat dit hem aan het denken zet. Wel fijn dat het goed afgelopen is natuurlijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die is ook goed, wel verwondingen enzo. Hij is altijd al een daredevil geweest, maar ooit dan gebeurt het.
De zon schijnt nu, maar voor de rest was het niet veel vandaag. Dus ben benieuwd hoe het weer zich houdt. Er staat al een soort van partytent buiten, dus we kunnen droog zitten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk!
Is het een beetje lekker weer? Hier is het bewolkt
Gezelligquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:37 schreef Bos81 het volgende:
Oh Berlijn lijkt me ook leuk ja! Weekendje?quote:
Weet ik veelquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Met welke trein?
En welke route reis je?
Berlijnquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Met welke trein?
En welke route reis je?
Ja dat hoop ik ook.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoop dat dit hem aan het denken zet. Wel fijn dat het goed afgelopen is natuurlijk.
Nou dat scheelt al een heleboel. Eet smakelijk en veel plezierquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De zon schijnt nu, maar voor de rest was het niet veel vandaag. Dus ben benieuwd hoe het weer zich houdt. Er staat al een soort van partytent buiten, dus we kunnen droog zitten.
Nee, bijna een weekquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
Oh Berlijn lijkt me ook leuk ja! Weekendje?
Zou hij een spoorboekje meenemen de 18e. Just to be sure...quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:40 schreef Bellatrix het volgende:
Socios krijgt een dikke als er over treinen wordt gesproken.
Super!quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:37 schreef Bos81 het volgende:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou hij een spoorboekje meenemen de 18e. Just to be sure...
haha ja dat dusquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:40 schreef Bellatrix het volgende:
Socios krijgt een dikke als er over treinen wordt gesproken.
oh, een partytent is ideaal danquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De zon schijnt nu, maar voor de rest was het niet veel vandaag. Dus ben benieuwd hoe het weer zich houdt. Er staat al een soort van partytent buiten, dus we kunnen droog zitten.
Dank je.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou dat scheelt al een heleboel. Eet smakelijk en veel plezier
Dat moet ook, anders ontdek je het nooit.quote:
Dat zal dan ongetwijfeld de "IC Berlin" zijn dan. Rechtstreeks vanuit Nederland.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:39 schreef Avey het volgende:
Weet ik veelVolgens mij gaan we via Hannover ofzo.
Zodat hij niet de verkeerde tunnel neemt?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou hij een spoorboekje meenemen de 18e. Just to be sure...
Ach wat maakt het uit voor hem. Ontmaagd is ontmaagd. Alleen het schijnt dat die vrouwtjes daar wel meer voor rekenen, dus ik hoop dat hij wat extra's mee heeft danquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zodat hij niet de verkeerde tunnel neemt?![]()
* denkt aan tt*
Doe jij in je beroep ook iets met treinen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat zal dan ongetwijfeld de "IC Berlin" zijn dan. Rechtstreeks vanuit Nederland.
Goede reis in ieder geval.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zodat hij niet de verkeerde tunnel neemt?![]()
* denkt aan tt*
Helaas niet. Ik zou dolgraag willen (niet bij het rijdend personeel trouwens) Meer bij planning, ontwikkeling dienstregeling etc. Ik doe er van alles aan om dat te bewerkstelligen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:43 schreef -Miauw- het volgende:
Doe jij in je beroep ook iets met treinen?
ProRail!quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Helaas niet. Ik zou dolgraag willen (niet bij het rijdend personeel trouwens) Meer bij planning, ontwikkeling dienstregeling etc. Ik doe er van alles aan om dat te bewerkstelligen.
Al eens gesolliciteerd naar Treinverkeersleider, helaas niet aangenomen.quote:
Wat doe je nu dan als ik zo nieuwsgierig mag zijn?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Helaas niet. Ik zou dolgraag willen (niet bij het rijdend personeel trouwens) Meer bij planning, ontwikkeling dienstregeling etc. Ik doe er van alles aan om dat te bewerkstelligen.
Ik studeer en werk part time. En jij?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat doe je nu dan als ik zo nieuwsgierig mag zijn?
Hmm aanvullende cursus of opleiding? Niet opgegeven iig.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Al eens gesolliciteerd naar Treinverkeersleider, helaas niet aangenomen.
Ik werk in de IT, en studeer straks (weerquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik studeer en werk part time. En jij?
Zou een interne opleiding bij zitten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm aanvullende cursus of opleiding? Niet opgegeven iig.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm aanvullende cursus of opleiding? Niet opgegeven iig.
Dank jequote:Op donderdag 29 juli 2010 17:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat zal dan ongetwijfeld de "IC Berlin" zijn dan. Rechtstreeks vanuit Nederland.
Goede reis in ieder geval.
Volgens mij wel ja. In Hamburg zijn ook de Beatles begonnen.quote:
Oh shitquote:
Ik heb het ook weleens hoor, echt ineens een verkeerd woord tik ofzoquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh shit![]()
echt hoor, ik ben volgens mij zo dyslectisch als ik weet niet wat, nou ja soms....
Je zou na je studie ook nog een traineeship kunnen proberen misschien.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Zou een interne opleiding bij zitten.
Ik heb het steeds vaker en ernstiger de laatste tijdquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb het ook weleens hoor, echt ineens een verkeerd woord tik ofzo
Ben je ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:51 schreef Bellatrix het volgende:
Even kijken of ik m'n achtbaan kan kopen. Ik voel me zo'n nerd.
Ik ben net klaar met Accountancy en begin in september met een 2 studie: een combinatie van Verkeerskunde, Civiele Techniek en Bouwkunde. Heel iets anders dus, maar minstens zo interessant. En meer gericht op treinen vooral als ik in de richting Railinfrabeheer afstudeer: Dat is dan ook het plan om op die manier bij een spoorbedrijf binnen te komen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:54 schreef Loveless85 het volgende:
En wat studeer je dan Socios? Misschien kan je gewoon een andere functie bij ProRail oid daar mee krijgen (Marketing of communicatie ofzo, ik roep maar wat), en dan langzaam intern doorgroeien naar iets waar je wat meer echt met de treintjes bezig bent?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met Accountancy en begin in september met een 2 studie: een combinatie van Verkeerskunde, Civiele Techniek en Bouwkunde. Heel iets anders dus, maar minstens zo interessant. En meer gericht op treinen vooral als ik in de richting Railinfrabeer afstudeer: Dat is dan ook het plan om op die manier bij een spoorbedrijf binnen te komen.
Voltijd, maar het is wel te combineren met mijn flexibele part time baan op kantoor.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:57 schreef -Miauw- het volgende:
sounds like a plan! Is het een voltijd of deeltijd?
Wat Miauw zegt, is het geen plan dat deeltijd te doen? Kan je met werk als Accountant wat verdienen en 's avonds lekker bijklussen om meer de Railinfra kant op te gaanquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met Accountancy en begin in september met een 2 studie: een combinatie van Verkeerskunde, Civiele Techniek en Bouwkunde. Heel iets anders dus, maar minstens zo interessant. En meer gericht op treinen vooral als ik in de richting Railinfrabeheer afstudeer: Dat is dan ook het plan om op die manier bij een spoorbedrijf binnen te komen.
En werkervaring opbouwenquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat Miauw zegt, is het geen plan dat deeltijd te doen? Kan je met werk als Accountant wat verdienen en 's avonds lekker bijklussen om meer de Railinfra kant op te gaan
Moet ik ook doen, mijn Frans is bijna nog rotter als mijn vietnameesquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bonjour CRV!
Ik zou mijn Frans wel weer willen oppakken
Staat ook altijd goed op je CV jaquote:
Bon Apetietquote:
Gezellig tochquote:
Eetzequote:
Bonsoir LLquote:
Je m' appelle -Miauw- et j'habite a Amsterdam.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:01 schreef crv het volgende:
[..]
Moet ik ook doen, mijn Frans is bijna nog rotter als mijn vietnamees
quote:
bis spätersquote:
HEET JIJ ECHT MIAUW?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je m' appelle -Miauw- et j'habite a Amsterdam.
Nou ja dat niveau
Bonsoir Gomi ca va?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |