Zoon van vrienden waar hij mee op vakantie is.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie is die jongen dan? Je neefje?
Ah ok.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zoon van vrienden waar hij mee op vakantie is.
Hmmm naar. Hoop dat ze er beiden snel weer bovenop zijnquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die is ook goed, wel verwondingen enzo. Hij is altijd al een daredevil geweest, maar ooit dan gebeurt het.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah ok.
Nou sterkte en beterschap maar.
Tis niet de dag van TAL'ers en hun omgeving zeg
Dank, ja hoop ik ook.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmmm naar. Hoop dat ze er beiden snel weer bovenop zijn
Het ravijn? Ik moest even gniffelen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmmm naar. Hoop dat ze er beiden snel weer bovenop zijn
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het ravijn? Ik moest even gniffelen.
Oh dat is zo vreselijk ja.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:16 schreef -Miauw- het volgende:
Even iets heel anders...Ik zag net in een topic een username 'miep en kees' (nou ja iets andere namen wel) maar zou dat nou echt een account zijn van Miep en Kees samen?![]()
Snap ook nooit dat stelletjes een gezamenlijk e-mailadres of Hyvesaccount hebben
Miep en keesquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:16 schreef -Miauw- het volgende:
Even iets heel anders...Ik zag net in een topic een username 'miep en kees' (nou ja iets andere namen wel) maar zou dat nou echt een account zijn van Miep en Kees samen?![]()
Snap ook nooit dat stelletjes een gezamenlijk e-mailadres of Hyvesaccount hebben
Ja vreselijk! "wij hebben geen geheimen voor elkaar". Het is toch ook gewoon niet leuk om alles van elkaar te weten en alles met elkaar te delenquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat is zo vreselijk ja.
Of van die stellen die lekker 's avonds even elkaar smsjes en mails lezen... 'want we hebben toch niks te verbergen'
Nee kutmaar de mensen die je mailen/smsen die mailen naar JOU en niet ook naar je partner. Als ik een maatje mail als ik ergens mee zit ofzo dan ga ik er vanuit dat hij het leest, en niet ook zijn vriendin
Ja die heb ik eerder gezien.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:16 schreef -Miauw- het volgende:
O ja gezellig uit eten met de meiden en dan hij erbijquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja vreselijk! "wij hebben geen geheimen voor elkaar". Het is toch ook gewoon niet leuk om alles van elkaar te weten en alles met elkaar te delenHad een vriendin die haar vriend ook o-ve-ral mee naar toe moest nemen. Rot op!
Uhuhquote:
Maar dan moet je het als Miep en Kees hier op FOK! altijd met elkaar eens zijn als je post...quote:
Ik wil dat niet eensquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:25 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja gezellig uit eten met de meiden en dan hij erbij
Veel plezierquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wij gaan eten in de stad!
Kusjes,
Ons!
PS: we zijn te mailen kees@miep@nederland.nl
Eetse!quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kusjes,
Ons!
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:25 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja gezellig uit eten met de meiden en dan hij erbij
Nou ja dat ook, dan ben je wel een lulletje rozenwater ook als je dan meegaatquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wil dat niet eens![]()
Als er zo'n vrouwenavondje is dan wil je als zelfrespecterende kerel daar toch ook gewoon NIET bij zijn.
Lekker thuis een foute actiefilm kijken met een zak chips en pilsje erbij. In je oudste onderbroek. Hand erin.
Hoppa.
OMGquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als er zo'n vrouwenavondje is dan wil je als zelfrespecterende kerel daar toch ook gewoon NIET bij zijn.
Lekker thuis een foute actiefilm kijken met een zak chips en pilsje erbij. In je oudste onderbroek. Hand erin.
Hoppa.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
dat effect ja
En hij eiste ook behoorlijk veel aandacht op, als het hem niet beviel veinsde hij hoofdpijn en gingen ze naar huis
Hahaha, eet smakelijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kusjes,
Ons!
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoppa.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG
Mn zusje ging aan al haar vriendinnen vertellen dat ze zwanger was, en de helft had al een vermoeden omdat voor de allereerste keer haar vriend erbij bleef toen de vriendinnen kwamen
Je wilt toch juist over de mannen roddelen, dus wieberen!![]()
Hahaha jáááááquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:27 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil ook zo'n account aanmaken, ik heet Ans en de ander Piet of een vrouw Patty, en die openen topics en reageren dan de hele tijd op elkaar tot ruzie aan toe.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik wil nooit mee naar vrouwen-avonden. Het eindigt altijd in krabben, bijten en aan de haren trekken als ik de ene dame net wat meer aandacht geef dan de ander.
'quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG
Mn zusje ging aan al haar vriendinnen vertellen dat ze zwanger was, en de helft had al een vermoeden omdat voor de allereerste keer haar vriend erbij bleef toen de vriendinnen kwamen
Je wilt toch juist over de mannen roddelen, dus wieberen!![]()
Llquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoppa.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:27 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil ook zo'n account aanmaken, ik heet Ans en de ander Piet of een vrouw Patty, en die openen topics en reageren dan de hele tijd op elkaar tot ruzie aan toe.
Ik snappum nietquote:
doenquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:27 schreef Bellatrix het volgende:
quote:
Nee, ik snap niet dat als het gesprek over "een vibrator in een penis" gaat, je het over "anale ongemakken" hebtquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
welke van de 2 woorden snap je niet?
quote:
Is een reclame over aambeien.quote:
das Bellaquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik snap niet dat als het gesprek over "een vibrator in een penis" gaat, je het over "anale ongemakken" hebt![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
[..]
Is een reclame over aambeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |