hehe, dat is idd iets anders dan ik dacht.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld! Maar de meer maatschappelijke kant lijkt me ook wel wat. Hoe krijgen we kinderen uit de tram en op de fiets. Hè bah, dat verkeer zit helemaal ingebakken
Ja volgens mij wel ja. Nou dat soort grote namen als Unilever, Nestlé etc.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Numico (van Nutricia) is van DanoneEn die zijn weer van de Friso, Nutrilon, Bambix en Olvarit
![]()
En dingen als Pampers is volgens mij van Procter & Gamble?
Dan zijn dan wel weer dingen die je eerder bij de overheid vind dan in het bedrijfsleven.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld! Maar de meer maatschappelijke kant lijkt me ook wel wat. Hoe krijgen we kinderen uit de tram en op de fiets. Hè bah, dat verkeer zit helemaal ingebakken
Al het goeie zit in Rotterdamquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel ja. Nou dat soort grote namen als Unilever, Nestlé etc.
Dit lijkt mij een leuk bedrijf http://www.keesie.nl/
Zit alleen helemaal in Rotterdam
quote:
Haha oh god jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dan nog naar hun vader willen
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:37 schreef charmed_angel het volgende:
Voor de gasten Spaanse tortilla gemaaktik zelf vis weer
quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:38 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, dat is idd iets anders dan ik dacht.
maar als ik je zo hoor zijn jij en verkeer tot elkaar veroordeeld
Bende nog nie weg!quote:
Nee, zo eerst even etenquote:
yeah mijn broer ook. maar ms dat t onderling wat kan verschillen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, weet toevallig in de tijd dat ik nog bij overheidsinstantie zat ingehuurd dat je intern heel snel kon switche
quote:
Ik heb binnenkort wel een gespre met iemand van de dienst maatschappelijke ontwikkeling. Helemaal geen slecht idee om even wat plannen voor te leggen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan zijn dan wel weer dingen die je eerder bij de overheid vind dan in het bedrijfsleven.
Niet zelf wat leuke ideeen die je op papier kan zetten? Dat is weer het mooie aan de overheid (en zeker met plannen zoals de jouwe, als het om kinderen en gezonder leven gaat), er is vast wel ergens een subsidie potje als je een leuk idee hebt. Kan je er zelf een projectje van bouwen
eeeh, de rotte lucht jahquote:
Typische reactie voor een man als jij.quote:
Ja echtquote:
quote:
Ze vinden het heerlijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:40 schreef crv het volgende:
[..]
jij dacht moet wat makkelijks maken zijn ze snel weer opgerot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |