Ik ben nu tekstschrijver en communicatieadviseur, ik richt me vooral op wegwerkzaamheden en bereikbaarheid van de stad. Het werk is in principe leuk, het adviseren maar de omgeving...pfffff. Het asfalt komt mijn neus uit. Ik wil me meer mezig houden met mensen, het liefst kinderen. Enige creativiteit zou ik ook super vinden. Volgens mij weet ik al wat ik wilquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat doe je dan ( zo ongeveer)
En wat wil je graag doen?\
kinderopvang ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben nu tekstschrijver en communicatieadviseur, ik richt me vooral op wegwerkzaamheden en bereikbaarheid van de stad. Het werk is in principe leuk, het adviseren maar de omgeving...pfffff. Het asfalt komt mijn neus uit. Ik wil me meer mezig houden met mensen, het liefst kinderen. Enige creativiteit zou ik ook super vinden. Volgens mij weet ik al wat ik wil
Bij de Gemeente 020?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben nu tekstschrijver en communicatieadviseur, ik richt me vooral op wegwerkzaamheden en bereikbaarheid van de stad. Het werk is in principe leuk, het adviseren maar de omgeving...pfffff. Het asfalt komt mijn neus uit. Ik wil me meer mezig houden met mensen, het liefst kinderen. Enige creativiteit zou ik ook super vinden. Volgens mij weet ik al wat ik wil
en dat is?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja en ze vinden het wel leuk maar hebben er nu nog niks meequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:30 schreef gomi het volgende:
[..]
precies. en en ooit wordt t ook weer minder
Nee, dat heb ik ooit wel gedaan trouwens. Vond ik wel erg leuk. Maar ik wil wel in de 'communicatiehoek' blijven werken. Zit te denken aan marketingcommunicatie en dan gericht op kinderen o.i.d.quote:
is ook wel logisch he. baby doet nog niets. is nog geen lol mee te belevenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en ze vinden het wel leuk maar hebben er nu nog niks mee
Ah okay, dat Tombo niet afaik. Meer opvang.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik ooit wel gedaan trouwens. Vond ik wel erg leuk. Maar ik wil wel in de 'communicatiehoek' blijven werken. Zit te denken aan marketingcommunicatie en dan gericht op kinderen o.i.d.
in 020 ja. Ah Tombo even vragen dan jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij de Gemeente 020?
Dan zou je eens met Tombo moeten praten, die doet zoiets als werk en een studie ook in die richting. Die kan je miss wat tips geven?
ok, kun je niet intern solliciteren ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik ooit wel gedaan trouwens. Vond ik wel erg leuk. Maar ik wil wel in de 'communicatiehoek' blijven werken. Zit te denken aan marketingcommunicatie en dan gericht op kinderen o.i.d.
Precies en 6 jaar tussen dusquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:32 schreef gomi het volgende:
[..]
is ook wel logisch he. baby doet nog niets. is nog geen lol mee te beleven
beetje hoe kun je kinderen zo snel mogelijk aan bepaalde producten helpen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een goed idee. Ik heb er ook nog niet al te veel over nagedacht hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah okay, dat Tombo niet afaik. Meer opvang.
Maar niks leuks te vinden bij merken als Danone ofzo? Die hebben toch ook groot deel van de 'kindermerken' in handen enzo?
nee ik ben infrastructuur helemaal zatquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, kun je niet intern solliciteren ?
wacht maar als ze een jaar of 6 isquote:
Numico (van Nutricia) is van Danonequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een goed idee. Ik heb er ook nog niet al te veel over nagedacht hoor![]()
Ik ga binnenkort een lijstje maken met alle bedrijven en merken die me aanspreken en dan kijken of ik er iemand ken o.i.d. Netwerken dus!
Ik hoop dat ze dan nog naar hun vader willenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
wacht maar als ze een jaar of 6 isik ging altijd stoeien met mijn broer.
ben blij dat die littekens nu een beetje wegtrekken
hehe, oudere broers zijn altijd leuk hequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
wacht maar als ze een jaar of 6 isik ging altijd stoeien met mijn broer.
ben blij dat die littekens nu een beetje wegtrekken
Ja, bijvoorbeeld! Maar de meer maatschappelijke kant lijkt me ook wel wat. Hoe krijgen we kinderen uit de tram en op de fiets. Hè bah, dat verkeer zit helemaal ingebakkenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:33 schreef gomi het volgende:
[..]
beetje hoe kun je kinderen zo snel mogelijk aan bepaalde producten helpen?
ok, weet toevallig in de tijd dat ik nog bij overheidsinstantie zat ingehuurd dat je intern heel snel kon switchequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
nee ik ben infrastructuur helemaal zat
hehe, dat is idd iets anders dan ik dacht.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld! Maar de meer maatschappelijke kant lijkt me ook wel wat. Hoe krijgen we kinderen uit de tram en op de fiets. Hè bah, dat verkeer zit helemaal ingebakken
Ja volgens mij wel ja. Nou dat soort grote namen als Unilever, Nestlé etc.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Numico (van Nutricia) is van DanoneEn die zijn weer van de Friso, Nutrilon, Bambix en Olvarit
![]()
En dingen als Pampers is volgens mij van Procter & Gamble?
Dan zijn dan wel weer dingen die je eerder bij de overheid vind dan in het bedrijfsleven.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld! Maar de meer maatschappelijke kant lijkt me ook wel wat. Hoe krijgen we kinderen uit de tram en op de fiets. Hè bah, dat verkeer zit helemaal ingebakken
Al het goeie zit in Rotterdamquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel ja. Nou dat soort grote namen als Unilever, Nestlé etc.
Dit lijkt mij een leuk bedrijf http://www.keesie.nl/
Zit alleen helemaal in Rotterdam
quote:
Haha oh god jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dan nog naar hun vader willen
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:37 schreef charmed_angel het volgende:
Voor de gasten Spaanse tortilla gemaaktik zelf vis weer
quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:38 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, dat is idd iets anders dan ik dacht.
maar als ik je zo hoor zijn jij en verkeer tot elkaar veroordeeld
Bende nog nie weg!quote:
Nee, zo eerst even etenquote:
yeah mijn broer ook. maar ms dat t onderling wat kan verschillen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, weet toevallig in de tijd dat ik nog bij overheidsinstantie zat ingehuurd dat je intern heel snel kon switche
quote:
Ik heb binnenkort wel een gespre met iemand van de dienst maatschappelijke ontwikkeling. Helemaal geen slecht idee om even wat plannen voor te leggen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan zijn dan wel weer dingen die je eerder bij de overheid vind dan in het bedrijfsleven.
Niet zelf wat leuke ideeen die je op papier kan zetten? Dat is weer het mooie aan de overheid (en zeker met plannen zoals de jouwe, als het om kinderen en gezonder leven gaat), er is vast wel ergens een subsidie potje als je een leuk idee hebt. Kan je er zelf een projectje van bouwen
eeeh, de rotte lucht jahquote:
Typische reactie voor een man als jij.quote:
Ja echtquote:
quote:
Ze vinden het heerlijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:40 schreef crv het volgende:
[..]
jij dacht moet wat makkelijks maken zijn ze snel weer opgerot
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:45 schreef -Miauw- het volgende:
Gelukkig woon ik in een straat met alleen maar conservatoriumstudenten
quote:
Ja zeker een goed ideequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
Maar Miauw, ik zou zeker voor jezelf alvast iets bedenken.
Je weet het nooit, zeker bij gemeente/overheid. Voor je het weet vinden ze het wat en dan is er wel weer ergens een fondsje of potje om het uit te betalen. En word dat niks kan je altijd nog in het bedrijfsleven kijken
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:50 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
Zolang ze niet thuis oefenen geen probleem
das gee ncurryquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:54 schreef crv het volgende:
Zometeen restant curry van gisteravond maar opwarmen, als variatie vanavond met noodles
Oh lekker! Ik ga ook even bedenken wat ik ga eten zo.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:54 schreef crv het volgende:
Zometeen restant curry van gisteravond maar opwarmen, als variatie vanavond met noodles
ik hier net en bord nasi opquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:54 schreef crv het volgende:
Kusjes op je baarmoederhalsje.quote:
eet ze en laters miauwquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh lekker! Ik ga ook even bedenken wat ik ga eten zo.
Je zou maar Miauw genoemd worden de hele tijdquote:
Prrrrrrrrquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:58 schreef Avey het volgende:
[..]
Je zou maar Miauw genoemd worden de hele tijd![]()
hehe ach gomi is ook niet je van het hequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:58 schreef Avey het volgende:
[..]
* Avey aait.quote:
is haar usernamequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:58 schreef Avey het volgende:
[..]
Kots.quote:
bon apetiet danquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eets? EETS?![]()
Wie heeft er hier AIDS?
quote:
ook lekkerquote:
bye Gomiquote:
quote:
val niet op mannenquote:
Het gaat dan ook om de broek. Ik vind de kleur een beetje raar. Ik kom er nou niet achter of het nou stonewashed zwart moet voorstellen, of gewoon donkerblauwquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:12 schreef Myraela het volgende:
Voor die man zijn de pijpen in ieder geval te lang.
Vreselijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:06 schreef Bellatrix het volgende:
Je zou maar altijd benny genoemd worden.
Volgens mij donkerblauw, ik vind de kleur op zich wel mooi.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om de broek. Ik vind de kleur een beetje raar. Ik kom er nou niet achter of het nou stonewashed zwart moet voorstellen, of gewoon donkerblauw
ik vind hem wel mooiquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om de broek. Ik vind de kleur een beetje raar. Ik kom er nou niet achter of het nou stonewashed zwart moet voorstellen, of gewoon donkerblauw
Love yaquote:
Jij bent wel erg zeg, nog in de kast ofzo?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:11 schreef crv het volgende:
[..]
val niet op mannen
Vraag maar aan Patrique
Bovenkant is mooi, maar ik vind hem een beetje saai, te weinig detail.quote:
De schoenen zijn niet mooi, de riem wel. En zijn handen zijn ook mooi.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gaat het om de schoenen? de broek? de riem?
vertel het eens
Wat heeft dat met een broek te makenquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:11 schreef crv het volgende:
[..]
val niet op mannen
Vraag maar aan Patrique
Daaaaahling.quote:
Ik vind die schoenen juist wel tofquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
De schoenen zijn niet mooi, de riem wel. En zijn handen zijn ook mooi.
Ik hou juist wel van dit soort broeken. Ik moet ze aan naar m'n werk, dus ik hoef niet met open knieen of weet ik wat voor rare stickets/stiksels eropquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bovenkant is mooi, maar ik vind hem een beetje saai, te weinig detail.
Die ook van een andere stof, die vind ik echt heel mooi.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hou juist wel van dit soort broeken. Ik moet ze aan naar m'n werk, dus ik hoef niet met open knieen of weet ik wat voor rare stickets/stiksels erop
En deeeees:
[ afbeelding ]
Zo'n broek zie ik jou al eerder dragen. Deze vind ik wel toffer.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hou juist wel van dit soort broeken. Ik moet ze aan naar m'n werk, dus ik hoef niet met open knieen of weet ik wat voor rare stickets/stiksels erop
En deeeees:
[ afbeelding ]
Dees is beterquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En deeeees:
[ afbeelding ]
Dees heb ik nu aanquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo'n broek zie ik jou al eerder dragen. Deze vind ik wel toffer.
Maakt toch niet uit? Of koop hem in een iets andere kleur als die er is?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dees heb ik nu aan![]()
Maar ik twijfel serieus om er gewoon nog een 2e van te kopen. Ze zitten echt relaxed en gaan lang mee.
Maar aan de andere slaat het weer nergens op 2 dezelfde broeken te hebben
Je kan nooit teveel jeans hebben.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dees heb ik nu aan![]()
Maar ik twijfel serieus om er gewoon nog een 2e van te kopen. Ze zitten echt relaxed en gaan lang mee.
Maar aan de andere slaat het weer nergens op 2 dezelfde broeken te hebben
Je doet me hieraan denkenquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |