quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:45 schreef -Miauw- het volgende:
Gelukkig woon ik in een straat met alleen maar conservatoriumstudenten
quote:
Ja zeker een goed ideequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
Maar Miauw, ik zou zeker voor jezelf alvast iets bedenken.
Je weet het nooit, zeker bij gemeente/overheid. Voor je het weet vinden ze het wat en dan is er wel weer ergens een fondsje of potje om het uit te betalen. En word dat niks kan je altijd nog in het bedrijfsleven kijken
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:50 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
Zolang ze niet thuis oefenen geen probleem
das gee ncurryquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:54 schreef crv het volgende:
Zometeen restant curry van gisteravond maar opwarmen, als variatie vanavond met noodles
Oh lekker! Ik ga ook even bedenken wat ik ga eten zo.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:54 schreef crv het volgende:
Zometeen restant curry van gisteravond maar opwarmen, als variatie vanavond met noodles
ik hier net en bord nasi opquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:54 schreef crv het volgende:
Kusjes op je baarmoederhalsje.quote:
eet ze en laters miauwquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh lekker! Ik ga ook even bedenken wat ik ga eten zo.
Je zou maar Miauw genoemd worden de hele tijdquote:
Prrrrrrrrquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:58 schreef Avey het volgende:
[..]
Je zou maar Miauw genoemd worden de hele tijd![]()
hehe ach gomi is ook niet je van het hequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:58 schreef Avey het volgende:
[..]
* Avey aait.quote:
is haar usernamequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:58 schreef Avey het volgende:
[..]
Kots.quote:
bon apetiet danquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eets? EETS?![]()
Wie heeft er hier AIDS?
quote:
ook lekkerquote:
bye Gomiquote:
quote:
val niet op mannenquote:
Het gaat dan ook om de broek. Ik vind de kleur een beetje raar. Ik kom er nou niet achter of het nou stonewashed zwart moet voorstellen, of gewoon donkerblauwquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:12 schreef Myraela het volgende:
Voor die man zijn de pijpen in ieder geval te lang.
Vreselijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:06 schreef Bellatrix het volgende:
Je zou maar altijd benny genoemd worden.
Volgens mij donkerblauw, ik vind de kleur op zich wel mooi.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om de broek. Ik vind de kleur een beetje raar. Ik kom er nou niet achter of het nou stonewashed zwart moet voorstellen, of gewoon donkerblauw
ik vind hem wel mooiquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om de broek. Ik vind de kleur een beetje raar. Ik kom er nou niet achter of het nou stonewashed zwart moet voorstellen, of gewoon donkerblauw
Love yaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |