Hahahaha, vind ik eigenlijk nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Als vrouwen faken moeten mannen maar meer hun best doen
Mmmm... Of je moet kijken of je hier weer vrolijk wordtquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog niet helemaal. Ben nog licht overstuur, daarom lijkt het me wel verstandig om toch maar te gaan slapen
welk topic?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:53 schreef iBenny het volgende:
Toch nog 34 reacties in dat topic van Bella![]()
Jullie denken maar dat de hele wereld ten dienste van jullie staat of zohequote:Op donderdag 29 juli 2010 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik fake nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahaha, vind ik eigenlijk niet
[..]
Mmmm... Of je moet kijken of je hier weer vrolijk wordt
Hoewel ik niet kan garanderen dat dat lukt als het over dwergwerpen gaat
Je zei toch dat het niet uitmaakt of je nou RCT1 of 2 speelde?quote:
Maakt toch niks uit als ze faken? Het klinkt fucking geil.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:51 schreef Kally het volgende:
Ookquote:
Nee hoor, ik maakte een grapje, het werkt 2 kanten opquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie denken maar dat de hele wereld ten dienste van jullie staat of zohe
Ik ook nietquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat vind ik met boter-kaas-eieren! Leuk!
Ik ben ook best al moe, dus ga ik toch maar afsluiten..quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahaha, vind ik eigenlijk niet
[..]
Mmmm... Of je moet kijken of je hier weer vrolijk wordt
Hoewel ik niet kan garanderen dat dat lukt als het over dwergwerpen gaat
Jahquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ook
Maar het is ook fijn dat er mannen zijn waarbij het niet erg is als je niet faked
Ik doe gewoon verdomme 30 seconden echt mijn best!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
ow ja dat kloptquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je zei toch dat het niet uitmaakt of je nou RCT1 of 2 speelde?
Nja, vandaag was er nog iemand (weet ff niet meer wie) die ook toch maar voor RCT1 koos
Slaap lekker lieve Bosquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben ook best al moe, dus ga ik toch maar afsluiten..
Tot morgen
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik doe gewoon verdomme 30 seconden echt mijn best!
hoie weet jij dat nouquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Maakt toch niks uit als ze faken? Het klinkt fucking geil.
Daar wordt zwaar geblunderd. Als je in de hoek begint en er wordt NIET in het centrum geantwoord win je ALTIJD. Als je het goed doet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |