Trusten Bellaquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:48 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga slapen, ben nog ziekjes en morgen om 7 uur werken.![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ze doen alsof ze aan dwergwerpen doen
Slaap lekker Bella!
omdatquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:50 schreef iBenny het volgende:
Waarom is het leuk om 4 op een rij te hebben?
oh bah...quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:49 schreef Bos81 het volgende:
Ben er nog even
[..]
Om eerlijk te zijn niet echt. Raakte compleet in de stress en viel uit tegen de hond van ex-huisgenoot die tegen me opsprong .Daarna totaal over de rooie huilend op bed beland.
Tussendoor savenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! FUCK
Ben ik met een park bezig, krijgik een fucking foutmelding...
WEG PARK
Als vrouwen faken moeten mannen maar meer hun best doenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:50 schreef crv het volgende:
[..]
hoezoe doen alsof
we zijn geen gefrustreerde vrouwen die altijd maar faken
Nog niet helemaal. Ben nog licht overstuur, daarom lijkt het me wel verstandig om toch maar te gaan slapenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh bah...
Ben je er wel weer uit gekomen?
O Bossiequote:Op donderdag 29 juli 2010 21:49 schreef Bos81 het volgende:
Ben er nog even
[..]
Om eerlijk te zijn niet echt. Raakte compleet in de stress en viel uit tegen de hond van ex-huisgenoot die tegen me opsprong .Daarna totaal over de rooie huilend op bed beland.
Maar wel een hatrickquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:50 schreef crv het volgende:
[..]
we zijn geen gefrustreerde vrouwen die altijd maar faken
hehehe... das de volgendequote:Op donderdag 29 juli 2010 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
RCT uitgezetKutspel... ik wil 1 spelen, maar kan de cd nergens vinden van de uitbreiding
Fijn he mannen die wel hun best doenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo blij dat IK dat ook niet ben
Dat vind ik met boter-kaas-eieren! Leuk!quote:
Kut manquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:49 schreef Bos81 het volgende:
Ben er nog even
[..]
Sterkte Meneer Bos 81!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:49 schreef Bos81 het volgende:
Ben er nog even
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |