Jezus?quote:
Bridget toch? Want Birgit vind ik geen kutkop hebben.quote:
Kusje op je achillespees.quote:
wzzquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bridget toch? Want Birgit vind ik geen kutkop hebben.
Geen kutkop maar ik vind haar wel vreselijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bridget toch? Want Birgit vind ik geen kutkop hebben.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geen kutkop maar ik vind haar wel vreselijk
Hea?quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:
Even mijn piemel tot rust manen. Wat een Nintendo presentatie
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:
pingsquote:
Was het leuk?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:
jij doet aan oud-hollands babygooienquote:
hčhč, Pinguquote:
Ik wilde het meenemen. Mocht niet. Ik raak mijn DS niet meer aan. Kut ding. 3DS it is.quote:
Wat is jouw record ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, was dwergwerpen een beetje zat geworden
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wilde het meenemen. Mocht niet. Ik raak mijn DS niet meer aan. Kut ding. 3DS it is.
Voor de rest alle Wii en Ds spellen mogen spelen die vanaf nu tot in 2011 uitkomen. Kirby, zelda, donkey kong, wii party, metroid, sonic, okamiden om er paar te noemen.
Ik ben nu eens aan het overdenken hoe ik het stuk ga schrijven voor de site. Er was zo veel.
Gooide er een keer 1 zo ver dat ie over het werpveld heenvloog, op de weg terecht kwam en werd platgereden. Het helmpje hielp helaas nietquote:
Na 10 meter en 51 centimeter maakte ik pas de landing! Nooit verwacht dat die kleine zo sterk was.quote:
Define echt 3D, het was 3D door het scherm, net alsof het uit meerdere lagen bestaat. Op een paar apparaten lieten ze een 3D film die ook daadwerkelijk uitkomt zien, dus het apparaat wordt ook een draagbare videospeler.quote:
Tof!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Define echt 3D, het was 3D door het scherm, net alsof het uit meerdere lagen bestaat. Op een paar apparaten lieten ze een 3D film die ook daadwerkelijk uitkomt zien, dus het apparaat wordt ook een draagbare videospeler.
Maart, geen idee.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof!
Klinkt nu als super... weet je ook wanneer die uitkomt en hoeveel het gaat kosten?
Mag aannemen dat Nintendo iets bedacht heeft qua beveiliging deze keer?quote:
Slaap lekkerquote:
Aha.quote:
Oh das wel klote ja, Bij mij kwam der een keer een in de sloot, had een afzwaaier. Was bij een wedstrijd in Californie. Een aligator was ons te snel af. Was wel klote want dar was onze beste beby en de reserve had te weinig ervaring dus alsnog game lostquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gooide er een keer 1 zo ver dat ie over het werpveld heenvloog, op de weg terecht kwam en werd platgereden. Het helmpje hielp helaas niet
dit is een computerspelletje toch?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:45 schreef crv het volgende:
[..]
Oh das wel klote ja, Bij mij kwam der een keer een in de sloot, had een afzwaaier. Was bij een wedstrijd in Californie. Een aligator was ons te snel af. Was wel klote want dar was onze beste beby en de reserve had te weinig ervaring dus alsnog game lost
Ik snap niets van die computerspelletjes van tegenwoordig.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dit is een computerspelletje toch?
trusten bosquote:
trustenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:48 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga slapen, ben nog ziekjes en morgen om 7 uur werken.![]()
![]()
Nee, ze doen alsof ze aan dwergwerpen doenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IRL we zijn zelfs met het IOC in overleg om te kijken wat de olympische mogelijkheden zijnquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |