Is ook leuk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:16 schreef -Miauw- het volgende:
nee, wij gaan alleen het spoorboekje doornemen, that's it
Juist wel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze doet zich niet anders voor op tv dan achter de schermen?
quote:
Dat is juist het probleem met heel veel van die lui idd. Henny Huisman is ook een zakkenwasser bijvquote:
niks tegen mn hond hequote:Op donderdag 29 juli 2010 21:11 schreef Bellatrix het volgende:
Sammy's avonturen, lijkt fokking veel op Nemo.
nee, heb een seizoen in een programma van dr gezetenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:16 schreef crv het volgende:
[..]
Je wilt toch nietz zeggen dat je der gedaan hebt
Wel tof in 3Dquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:11 schreef Bellatrix het volgende:
Sammy's avonturen, lijkt fokking veel op Nemo.
Nee joh, die is leuk!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem met heel veel van die lui idd. Henny Huisman is ook een zakkenwasser bijv
Ik heb die Brandstichter een weekend lang van dichtbij meegemaakt, wat een dickhead is datquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem met heel veel van die lui idd. Henny Huisman is ook een zakkenwasser bijv
Hebben we het nou over Katja's zusje of Bridget.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:18 schreef -Miauw- het volgende:
Ik kan uit ervaring zeggen dat Birgit niet leuk is
Ik vind juist dat ze op tv heel vaak kil en koud overkomt, maar met de opnames was ze echt heel leuk.. lekker los, humor, zelfspot..quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze doet zich niet anders voor op tv dan achter de schermen?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hebben we het nou over Katja's zusje of Bridget.
Echt iets voor jou ook.quote:
een heel seizoen wow wat deed je ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee, heb een seizoen in een programma van dr gezeten
De zus van...quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hebben we het nou over Katja's zusje of Bridget.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |