BNNquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:34 schreef Bol_Wan het volgende:
hoppa, welkom Frankie! tofste dj van 538 vond ik hem altijdweet iemand al welke omroep, uren?
Staat reeds in het persbericht + op diverse radio-nieuwssites... en zelfs op 3FM.nl.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:34 schreef Bol_Wan het volgende:
hoppa, welkom Frankie! tofste dj van 538 vond ik hem altijdweet iemand al welke omroep, uren?
ah, das minder.. luister ik minder naarquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Staat reeds in het persbericht + op diverse radio-nieuwssites... en zelfs op 3FM.nl.
Hij komt te werken voor BNN en gaat de weekend-ochtendshow presenteren (in plaats van Domien Is Wakker dus).
dit is dan weer wel leukquote:Vanaf 16 augustus kan Frank alvast warmdraaien bij BNN. Hij neemt dan tijdelijk de plek over van Coen in de Coen en Sander Show op 3FM.
Dat zijn alleen maar vage geruchten dat Domien naar 10-12 gaat en Gerard naar 12-2 geloof er niks vanquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:35 schreef Henkiepsv het volgende:
Frank Dane gaat Domien vervangen in het weekend in de ochtend en Domien gaat van 10-12 en gerard van 12-14 zo zeggen een aantal mensen op de 3fm site bij de reacties van het nieuwsbericht over de laatste stenders eetvermaak. Lijkt me dat ie bij bnn komt getuige deze tweet van Coen: http://www.mobypicture.com/user/coen3fm/view/7114903
Domien kan dus later opstaan in het weekeinde. Wat gaat Annemieke doen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Staat reeds in het persbericht + op diverse radio-nieuwssites... en zelfs op 3FM.nl.
Hij komt te werken voor BNN en gaat de weekend-ochtendshow presenteren (in plaats van Domien Is Wakker dus).
waar blijft het persbericht???quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat zijn alleen maar vage geruchten dat Domien naar 10-12 gaat en Gerard naar 12-2 geloof er niks van
idd, kutherriequote:Op donderdag 29 juli 2010 16:45 schreef alors het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee kappen met dat gehype van die pauper
welke pauper hebben we het over?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
idd, kutherrie
zal wel MH worden
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
idd, kutherrie
zal wel MH worden
jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:55 schreef Paul het volgende:
Frank Dane de broer toch van Robert Jensen?
Yup.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:55 schreef Paul het volgende:
Robert gaat dus de doordeweekse ochtendshow maken op Veronica, en in het weekend neemt z'n broer het over op 3FM.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:55 schreef Paul het volgende:
maar op geen manier zo'n flauwe schijtjostie als zijn broerquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:55 schreef Paul het volgende:
Ik moet het nog maar zien. Nadeel van de twijfel krijgt hij en mag laten horen dat hij dat om kan toveren tot een voordeel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:03 schreef Paul het volgende:
Maar waarom zijn jullie zo blij met een 538 dj als Frank Dane?
Volgens mij is er bijna niemand echt enthousiast hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:03 schreef Paul het volgende:
Maar waarom zijn jullie zo blij met een 538 dj als Frank Dane?
Oh dat gevoel kreeg ikquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:11 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is er bijna niemand echt enthousiast hoor.
GVD, is die nu nog niet uit de programmering gegooid?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:20 schreef themauster het volgende:
Nog meer goed nieuws voor de vrijdag:
http://www.radio.nl/porta(...)/2010/07/155541.html
Jaa Claudiaquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:20 schreef themauster het volgende:
Moet gelijk denken aan dat interviewtje met Giel, toen ze zo volschoot.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:20 schreef themauster het volgende:
Ach. Dat maakt haar nog geen goede dj ofzo.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:22 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Moet gelijk denken aan dat interviewtje met Giel, toen ze zo volschoot.
triest was dat.
zeg ik ook niet, toch?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ach. Dat maakt haar nog geen goede dj ofzo.
Goed om te lezen dat het beter met haar gaat.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:20 schreef themauster het volgende:
Roel laat geen gelegenheid voorbij gaan om nog eens te zeggen wat hij van Claudia vindt.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Goed om te lezen dat het beter met haar gaat.
Dat meen ik echt. Dat ik haar een drol van een dj vind, doet daar niets aan af.quote:
op die fiets.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:25 schreef alors het volgende:
[..]
Roel laat geen gelegenheid voorbij gaan om nog eens te zeggen wat hij van Claudia vindt.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
GVD, is die nu nog niet uit de programmering gegooid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QFTquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
GVD, is die nu nog niet uit de programmering gegooid?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:35 schreef Mdrop het volgende:
TVP,, Zonde , had toch liever rudy naar die tijden zien gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie is dat nou weer?know'm sayin?
word? word.
welke?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:39 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb een plaat voor je kop aangevraagd...ben benieuwd.
Dat idee had ik ook, maar hoor ook al een heel tijdje dat Coen (& Sander?) naar 538 zouden gaan, komt ook dichterbij nu de middag op 538 leegloopt.quote:
quote:Wat een ***-dag!! Mijn favoriete collega gaat weg :-( Zometeen om 16 uur hoor ik graag de uitleg.... @frankdane pak die telefoon op!!! GRRR
Evers terug. Giel weg.quote:@florentluyckx: Het grootste nieuws over de nieuwe 3FM programmering moet nog komen...
C&S hebben onlangs hun contract verlengt, dus dat lijkt me erg stug.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:41 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook, maar hoor ook al een heel tijdje dat Coen (& Sander?) naar 538 zouden gaan, komt ook dichterbij nu de middag op 538 leegloopt.
@barrypaf:
[..]
Geen Rudy schreeuwt laatste dagen van alles via Twitter, nu ook weer dat hij bij 538 wilquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:43 schreef -Hans- het volgende:
Nou spannend hoor!
Evers terug. Giel weg.
Maaruh, zou Der Rudy dan in de running zijn geweest voor de plek waar nu Frank D voor is aangenomen? Voor 10:00 ben ik toch niet wakker dus veel Rudy zou ik dan toch niet hebben gehoord.
quote:lieve frank dane, vanaf nu hebben wij allebei dezelfde stations gehad. maar wat nou als ik ooit op station utrecht centraal ga werken? ;-)
Contracten zeggen niet zo heel veel tegenwoordig, en met RTL als eigenaar van 538 zit daar echt genoeg geld.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:44 schreef alors het volgende:
C&S hebben onlangs hun contract verlengt, dus dat lijkt me erg stug.
So Fine van Waltari. helaas niet gebeldquote:
Ik zou een stap vooruit voor Annemiek logischer vinden. Gerard in de middag lijkt me erg leuk. Hij is wel toe aan wat nieuws.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:35 schreef Henkiepsv het volgende:
Frank Dane gaat Domien vervangen in het weekend in de ochtend en Domien gaat van 10-12 en gerard van 12-14 zo zeggen een aantal mensen op de 3fm site bij de reacties van het nieuwsbericht over de laatste stenders eetvermaak. Lijkt me dat ie bij bnn komt getuige deze tweet van Coen: http://www.mobypicture.com/user/coen3fm/view/7114903
Dat is geen optie joh want daar zit Niek van der Bruggen en Jeltje (oid). Verwacht voor vandaag geen nieuws meer. Morgen misschien weer.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:44 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Geen Rudy schreeuwt laatste dagen van alles via Twitter, nu ook weer dat hij bij 538 wil
@labrando (Mark Labrand:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen. Coen maar vooral Sander doen ook allerlei tv dingen voor BNN, dat kan hij dan ook niet meer en hij gaat echt niet in Ik hou van Holland zitten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Contracten zeggen niet zo heel veel tegenwoordig, en met RTL als eigenaar van 538 zit daar echt genoeg geld.
Er zit ook nog een TV deel bij het contract, zeker bij Sander en Coen is één van de stemmen van BNNquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Contracten zeggen niet zo heel veel tegenwoordig, en met RTL als eigenaar van 538 zit daar echt genoeg geld.
Nou Annemiek vind ik echt veel te saai voor overdagquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik zou een stap vooruit voor Annemiek logischer vinden. Gerard in de middag lijkt me erg leuk. Hij is wel toe aan wat nieuws.
is ook meer een grap hoor, bedoel er mee dat je hem niet serieus kunt nemen via Twitterquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:47 schreef -Hans- het volgende:
Dat is geen optie joh want daar zit Niek van der Bruggen en Jeltje (oid). Verwacht voor vandaag geen nieuws meer. Morgen misschien weer.
Ja dat is ook zo, nja het is ook slechts een geruchts, en maybe ook wel tv bij RTL, aan het begin van dit seizoen is er ook al gezegd dat er muziek op 7 zou komen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:47 schreef alors het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen. Coen maar vooral Sander doen ook allerlei tv dingen voor BNN, dat kan hij dan ook niet meer en hij gaat echt niet in Ik hou van Holland zitten.
Die moet 's avonds mooi zich zelf de hemel in praten en niet overdagquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:49 schreef alors het volgende:
Nou Annemiek vind ik echt veel te saai voor overdag
Zeker Solo idd.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:49 schreef alors het volgende:
[..]
Nou Annemiek vind ik echt veel te saai voor overdag
Oh okay. Hahaquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
is ook meer een grap hoor, bedoel er mee dat je hem niet serieus kunt nemen via Twitter.
[..]
Ja dat is ook zo, nja het is ook slechts een geruchts, en maybe ook wel tv bij RTL, aan het begin van dit seizoen is er ook al gezegd dat er muziek op 7 zou komen.
Ja blijft bijna niets meer overquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:51 schreef rubbereend het volgende:
Bij 538 begint die middag wel hilarisch te worden zo, iedereen vertrekt maar......
Doet mij wat aan Hot Chip denken. En dat vind ik verschrikkelijkquote:
JAAA, google ofzoquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:06 schreef henkde_j het volgende:
Whut? Frank Dane is de broer van Robert Jensen?
klopt, en het leuke van het verhaal is dat hij ander naam heeft gekozen om niet vergeleken te worden met zijn broer.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:06 schreef henkde_j het volgende:
Whut? Frank Dane is de broer van Robert Jensen?
Heb ze een keer live gezien maar na 20 min was ik daar ook wel klaar mee. Wat een herrie.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Doet mij wat aan Hot Chip denken. En dat vind ik verschrikkelijk
Haha, geloof dat maar niet, Frank is allesbehalve zo'n type dat zich registreert op dit soort fora. Gebruikt geen Twitter, reageert nooit op Hyves, enz.quote:
Sluit hem een half uur op in een kamer met Michiel en dan komt dat ook wel weer voor elkaar.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:19 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Haha, geloof dat maar niet, Frank is allesbehalve zo'n type dat zich registreert op dit soort fora. Gebruikt geen Twitter, reageert nooit op Hyves, enz.
Moet ze weg ofzoquote:
Heeft hij ook direct 3 iPhones en een iPadquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:21 schreef Sersjee het volgende:
Sluit hem een half uur op in een kamer met Michiel en dan komt dat ook wel weer voor elkaar.
Absoluut niet. Ik ken Frank langer dan vandaag, die is totaal niet into dat soort dingen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Sluit hem een half uur op in een kamer met Michiel en dan komt dat ook wel weer voor elkaar.
Haar contract is niet verlengd.quote:
Dat dachten we ook van Stenders... Die heeft tegenwoordig zelfs Facebook!quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:22 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik ken Frank langer dan vandaag, die is totaal niet into dat soort dingen.
Frank heeft ook Twitter en Hyves, maar of je daar dan verder iets mee doet is iets anders.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat dachten we ook van Stenders... Die heeft tegenwoordig zelfs Facebook!
OO Defrag Professionalquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:28 schreef borisz het volgende:
Mensen wat is een goed defragmentatieprogramma? In Vista kan je op een knop drukken en zie je niks verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Defraggler.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:28 schreef borisz het volgende:
Mensen wat is een goed defragmentatieprogramma? In Vista kan je op een knop drukken en zie je niks verder.
Een soort van Giel de Tweede dus?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:22 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik ken Frank langer dan vandaag, die is totaal niet into dat soort dingen.
Dat sowieso, die toetsenist, Mattijs, ook, ik ben zooo jaloers op mensen die piano kunnen spelenquote:
Ik ook, goed pianospelen lijkt me echt tof. vader Jakob kunnen we allemaal wel spelen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
Dat sowieso, die toetsenist, Mattijs, ook, ik ben zooo jaloers op mensen die piano kunnen spelen![]()
Nicequote:Op donderdag 29 juli 2010 19:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bliksem met 9000 beelden per seconde
Wat?!quote:
Ehm nee, Frank is veel leuker en bovendien een stuk netter, wat ik wel prettig vind bij een djquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:37 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Haha ja, daar kun je 'm wel mee vergelijken denk ik ja.
Ik denk dat het in veel gevallen de "538?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:51 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ehm nee, Frank is veel leuker en bovendien een stuk netter, wat ik wel prettig vind bij een dj![]()
Vind het zelf echt een aanwinst voor 3FM, maar er schijnen niet veel mensen dezelfde mening te delen hier
Ik ken Frank niet, want heb 'm nog nooit gehoord. Ik deel je mening dus niet, maar ook niet het tegenovergestelde. I'll just wait and listen...quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:51 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ehm nee, Frank is veel leuker en bovendien een stuk netter, wat ik wel prettig vind bij een dj![]()
Vind het zelf echt een aanwinst voor 3FM, maar er schijnen niet veel mensen dezelfde mening te delen hier
ja precies.. ik bedoel een dj kan er niks aan doen welke muziek er bij 538 gedraaid word, en om nou van tevoren een dj af te branden omdat hij bij de concurrent gewerkt heeft, beeetje kort door de bochtquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik denk dat het in veel gevallen de "538?"-reflex is.
Heb je wel gelezen waar het over ging? Ik had het over hoe interactief hij is met zijn luisteraars, en dat is wel vergelijkbaar met Giel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:51 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
inderdaad, maar 1 euro verschil ofzoquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:02 schreef Captain_Slow het volgende:
Die 'aanbieding' van Tele2 is een grote oplichtingspraktijk...![]()
Excuses dan, maar het was ook meer een algemeen bericht dan speciaal aan jou gerichtquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:04 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Heb je wel gelezen waar het over ging? Ik had het over hoe interactief hij is met zijn luisteraars, en dat is wel vergelijkbaar met Giel.
Ik heb twee jaar met veel plezier naar Frank geluisterd, en verbaas me ook echt over deze move.
Ik heb hier een antieke vleugel staan, en kan werkelijk geen noot spelen....quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ook, goed pianospelen lijkt me echt tof. vader Jakob kunnen we allemaal wel spelen.Ik ben er alleen te ongeduldig voor om het te leren/oefenen ben ik bang., maar ik bewonder mensen die goed kunnen improviseren met een piano des te meer.
Leven die ook nog?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:06 schreef Mdrop het volgende:
Is 'Plain White T's - Rhythm Of Love ' in NL al te horen, zelf nog niet waargenomen vandaar?
En was het niet iets van analoge tv via de kabel?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:04 schreef gerbenp het volgende:
[..]
inderdaad, maar 1 euro verschil ofzo!
ken Frank niet, dus hij heeft het voordeel van de twijfel bij mijquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:51 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dat staat wel mooi vind ik, in je woonkamerquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb hier een antieke vleugel staan, en kan werkelijk geen noot spelen....
is een erfstuk, komt uit 1890 geloof ik. Buitenkant ziet er niet uit, maar binnenkant is in topconditie.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:12 schreef alors het volgende:
[..]
Dat staat wel mooi vind ik, in je woonkamerWil ik later ook, dan wil ik alleen ook kunnen spelen.
Inderdaad. Hoeveel voor de hand liggende grappen kun je makenquote:
je bent niet de enigequote:Op donderdag 29 juli 2010 20:21 schreef Sj0rSz het volgende:
Ik schakel volgens mij op een fout moment in.
Wat een langdradig gezever.... En nog slecht ook
Gelukkig; tijd voor muziek.quote:
En analoog mot kapot.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:10 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
En was het niet iets van analoge tv via de kabel?
Contract wordt helaas niet verlengd en gisteren heeft ze al afscheid genomen van ons omdat ze daar vandaag geen tijd voor heeft.quote:
Haha vetquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:52 schreef gerbenp het volgende:
Beukende beats! zelfs m'n subwoofer beweegt mee
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:50 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Example - Kickstarts.
Damnquote:
Ben benieuwd wat je er van gaat vinden! ik ga morgenavond de 2e keerquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hallo Timo !!!!. Denk dat ik dit weekend Inception maar even ga checken. Ben erg benieuwd.
Ik heb example gemistquote:
2e keer?! Dan is 'ie dus wel heel goedquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je er van gaat vinden! ik ga morgenavond de 2e keer![]()
![]()
![]()
quote:Dit is/was een pizza.
moet je niet om lachen, das heiligschennis voor Hans!quote:
Het lijkt mij zo'n gast die na een paar jaar weer weg is omdat hij ergens anders meer kan verdienen. Sneu dat iemand die 3FM trouw is geen kans krijgt. Had BNN al niet heel hoog zitten, maar dit maakt het er ook niet beter op. Maar als hij het wel was geworden dan had ik hem helaas niet vaak kunnen horen. Persoonlijk vind ik Rudy ook meer iemand voor in de avond.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:24 schreef hole1988 het volgende:
Frank Dane naar 3FMen al helemaal treurig aangezien dat de plek is waar Rudy ook op zat te azen.
Morgenvroeg heb je weer een kansquote:Ik heb example gemist
quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:31 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
moet je niet om lachen, das heiligschennis voor Hans!
Die Frank zei op 538 dat hij flink wat salaris moet inleveren, waarschijnlijk maakt hij deze overstap voor TV of voor de muziek.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het lijkt mij zo'n gast die na een paar jaar weer weg is omdat hij ergens anders meer kan verdienen. Sneu dat iemand die 3FM trouw is geen kans krijgt. Had BNN al niet heel hoog zitten, maar dit maakt het er ook niet beter op. Maar als hij het wel was geworden dan had ik hem helaas niet vaak kunnen horen. Persoonlijk vind ik Rudy ook meer iemand voor in de avond.
[..]
Morgenvroeg heb je weer een kans. Anders vast wel tijdens het EW.
Als er ooit een Kassa test voor pizzas komt moeten ze jou uitnodigen Hansquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]. Zielug voor die pizza ! Morgen weer pizza time. Ga voor de Texas. Ben erg blij met mijn combi magnetron met Crisp functionaliteit. BInnen 10 min is de bevroren pizza al klaar
. /noninfo
.
Net ff een fragment met hem gezien @ YouTube, maar opzich lijkt het mij wel iemand die het goed zou kunnen doen op de buis.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Die Frank zei op 538 dat hij flink wat salaris moet inleveren, waarschijnlijk maakt hij deze overstap voor TV of voor de muziek.
Ik kom graag! dat moet wel een fantastische dag wordenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Als er ooit een Kassa test voor pizzas komt moeten ze jou uitnodigen Hans
Laten we hopen dat het in ieder geval beter is dan zijn broer.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Net ff een fragment met hem gezien @ YouTube, maar opzich lijkt het mij wel iemand die het goed zou kunnen doen op de buis.
[..]
Ik kom graag! dat moet wel een fantastische dag worden![]()
ik zeg mail het idee naar tjibbe@3fm.nlquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:43 schreef Bol_Wan het volgende:
Is het geen idee om Rudy al laatste Saluut na zijn laatste Der Rudy bij EW aan te laten schuiven (de week erna dus). Lijkt me toch wel een feest
Nou idd zegquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het in ieder geval beter is dan zijn broer.
Er is al een idee om een DER RUDY marathon te houden van 22 tot 7quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:43 schreef Bol_Wan het volgende:
Is het geen idee om Rudy al laatste Saluut na zijn laatste Der Rudy bij EW aan te laten schuiven (de week erna dus). Lijkt me toch wel een feest
De enige 2 films die ik 2 keer in de bios heb gezien waren Kill Bill en Titanicquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
2e keer?! Dan is 'ie dus wel heel goed. Heb maar weinig films 2x in de bios gezien. Kan atm alleen The Dark Knight zo voor de geest halen. Damn, wat een film was dat ook.
Titanic? Zo, dat was ook een lange zit! Kill Bill heb ik volgens mij nog niet gezienquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
De enige 2 films die ik 2 keer in de bios heb gezien waren Kill Bill en Titanic
Wordt toch zeker eens tijdquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Titanic? Zo, dat was ook een lange zit! Kill Bill heb ik volgens mij nog niet gezien.
dat is al helemaal vetquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Er is al een idee om een DER RUDY marathon te houden van 22 tot 7
Volgend jaarquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:53 schreef alors het volgende:
Maar ik heb em nooit in de bios gezien omdat ik toen te jong was. Maar ik hoorde dat er een 3d versie komt, dus dan moet ik daar maar heen
Ja en volgende maand komt er een Titanic 2 van the asylum uit op dvdquote:
Oeh ik kan niet wachtenquote:
Teddybear STKHLM - CobraStylequote:
Lijkt mij best wel gruwelijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Er is al een idee om een DER RUDY marathon te houden van 22 tot 7
Held!quote:
dat was duidelijk te horen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:58 schreef henkde_j het volgende:
Volgens mij heeft ze t er moeilijk mee
een duo die spontaan is ontstaan, en vanaf dag1 fantastisch op elkaar in kunnen spelen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:59 schreef alors het volgende:
Rudy en Marijke samen in beeld, wat ga ik ze missen
quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:05 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, weer thuis achter mn vertrouwde pc'tje
quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:05 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, weer thuis achter mn vertrouwde pc'tje
En juffrouw jannie?quote:
Sharid thuis vast binden zodat ze niet meer terug keert lijkt me geen verkeerde optiequote:
Nee hij doet die van Domien in het weekend.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:13 schreef Captain_Slow het volgende:
Lees ik nu dat er iemand van 538 de slot van Stenders krijgt?![]()
![]()
![]()
![]()
Het enige wat 3FM met 538 te maken zou moeten hebben, is het als dump voor slechte DJ's (Giel, Coen, Sander) gebruiken...
quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Sharid thuis vast binden zodat ze niet meer terug keert lijkt me geen verkeerde optie
Nee joh Frank Dane neemt de ochtend Show van Domien overquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:13 schreef Captain_Slow het volgende:
Lees ik nu dat er iemand van 538 de slot van Stenders krijgt?![]()
![]()
![]()
![]()
Het enige wat 3FM met 538 te maken zou moeten hebben, is het als dump voor slechte DJ's (Giel, Coen, Sander) gebruiken...
Rob Stenders had vanmiddag zijn laatste uitzending, als je het leuk vond moet je het even terugluisteren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:14 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand nog nieuws voor ma dat ik de afgelopen 2 en halve week heb gemist? omtrent 3FM en nieuwe muziek
En hoorde ik nou een nieuwe mumford & sons?
quote:hahaha hier zijn @kathytjuh en @hooglander1 die Marijke haar twitter hebben geskoepd!! open laten staan is een zonde!
Oooh mooi gemaakt!quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Nee joh Frank Dane neemt de ochtend Show van Domien over
en de taart van de luisteraars
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:16 schreef alors het volgende:
[..]
Rob Stenders had vanmiddag zijn laatste uitzending, als je het leuk vond moet je het even terugluisteren.
M&S hebben idd een nieuwe
per september 14-16 en 22-01 op de vrijdagquote:
Sinds die update paar maanden terug snap ik geen bal meer van die sitequote:Op donderdag 29 juli 2010 22:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
per september 14-16 en 22-01 op de vrijdag
heb je trouwens geen zin om naar http://3fm.nl te gaan ofzo.
Gaat Rabbering weg dan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
per september 14-16 en 22-01 op de vrijdag
heb je trouwens geen zin om naar http://3fm.nl te gaan ofzo.
Nee alleen op de vrijdag 14-16 gaat trouwens RobRadio hetenquote:
Coole naamquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Nee alleen op de vrijdag 14-16 gaat trouwens RobRadio heten
Hij heeft Paul op de radio toestemming gevraagd.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
Rudy gaat weg? en hoe is het met Corton?
Overigens is de briliante steelguitarist Ben Keith van Neil Youngs band overleden
quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
goh, waar zouden ze dat toch vandaan halenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ja Rudy had nog hoop op de plaats in de weekend ochtend (za en zo 07-10), maar die is dus naar Frank Dane gegaan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
Rudy gaat weg? en hoe is het met Corton?
Overigens is de briliante steelguitarist Ben Keith van Neil Youngs band overleden
krijg er trek vanquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:34 schreef alors het volgende:
Iedereen loopt te schransen in de studio!
Als je ziet wat Tjibbe meeneemt voor EW daar kun je een hele bejaardentehuis een week van voeden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:34 schreef alors het volgende:
Iedereen loopt te schransen in de studio!
quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hij heeft Paul op de radio toestemming gevraagd.
Idd.quote:
eindelijk iemand die ook eens lang blijft, tis hier altijd om twaalf uur ineens stilquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:36 schreef alors het volgende:
Ik ga denk ik tot 1 uur blijven luisteren
Is Eric volgende week weer terug?
Ik weet niet, hij is al bijna 3 weken op vakantie en ik weet niet of hij nog steeds oververmoeid is.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:36 schreef alors het volgende:
Ik ga denk ik tot 1 uur blijven luisteren
Is Eric volgende week weer terug?
Owwww, ik dacht alquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:14 schreef alors het volgende:
[..]
Nee hij doet die van Domien in het weekend.
Dat is alleen maar erger geworden. Weet je hoe moe je wordt van 3 weken geen zak uitvoeren?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik weet niet, hij is al bijna 3 weken op vakantie en ik weet niet of hij nog steeds oververmoeid is.
Dat is nog even afwachten...quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:40 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Owwww, ik dacht al![]()
Maar wat gaat Domien dan doen?
Dat is iets voor morgen denk ik, dat liet hij in de backstage van vandaag doorschemeren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:40 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Owwww, ik dacht al![]()
Maar wat gaat Domien dan doen?
HOU OPquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:38 schreef Timo20 het volgende:
Idd.
het wordt tijd voor Cheese-Onion chips
Ieder ander soort chips will doquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:43 schreef alors het volgende:
[..]
HOU OP![]()
Ik wil het nu ook, maar heb het niet in huis
Ik heb er nog wel één, het is wel van de ALDI.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:43 schreef alors het volgende:
[..]
HOU OP![]()
Ik wil het nu ook, maar heb het niet in huis
Nou bedankt voor het aanbod, maar ik schenk nog maar een bakkie thee in en een koekje. Koop morgen wel even een zak Cheese Onion voor onder Ekstra Weekend en Der Rudyquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ieder ander soort chips will do
Heb nog iets meer dan 1 zak over, kun je overkopen
Hehe Pirato, ik zag het liggen bij de Aldi ja, maar is het wel wat? Ik vond Aldi chips laatste keer dat ik heb geproefd bij lange na niet in de buurt komen van Lays...quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel één, het is wel van de ALDI.
Sterker nog volgens mij is het van Lays sinds kort. Ik zag opeens ook cheese onion en bolognese tussen de schappen en allemaal (dus ook zout en paprika) in andere zakken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:51 schreef alors het volgende:
[..]
Hehe Pirato, ik zag het liggen bij de Aldi ja, maar is het wel wat? Ik vond Aldi chips laatste keer dat ik heb geproefd bij lange na niet in de buurt komen van Lays...
Ja hoor, niets mis meequote:Op donderdag 29 juli 2010 22:51 schreef alors het volgende:
[..]
Hehe Pirato, ik zag het liggen bij de Aldi ja, maar is het wel wat? Ik vond Aldi chips laatste keer dat ik heb geproefd bij lange na niet in de buurt komen van Lays...
quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Sterker nog volgens mij is het van Lays sinds kort. Ik zag opeens ook cheese onion en bolognese tussen de schappen en allemaal (dus ook zout en paprika) in andere zakken.
Okay nou dan moet ik het maar eens proberen. Volgens mij hebben ze het nog niet zo lang want op internet is er bar weinig over te vinden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja hoor, niets mis mee![]()
Op de één of andere manier vind ik Lays chips, vooral paprika, helemaal niet lekker![]()
Hebben altijd de Pirato chips
soms hoef je niet ver te zoeken Pirato Aldi chips is hetzelfde als Crokyquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:02 schreef alors het volgende:
[..]
Okay nou dan moet ik het maar eens proberen. Volgens mij hebben ze het nog niet zo lang want op internet is er bar weinig over te vinden.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
soms hoef je niet ver te zoeken Pirato Aldi chips is hetzelfde als Croky
Ik vind ze echt leuk samenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:07 schreef Bol_Wan het volgende:
Serieus, die twee moeten gewoon samen ergens anders verdergaan
Ik vind het wel apart want croky heeft zover ik weet en zoek geen cheese onionquote:
Klopt, zag t twee weken geleden pas voor t eerst dat ze bolognese en cheese-onion haddenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:02 schreef alors het volgende:
[..]
Okay nou dan moet ik het maar eens proberen. Volgens mij hebben ze het nog niet zo lang want op internet is er bar weinig over te vinden.
Ze zijn samen echt Goud, ik vind het eigenlijk leuker dan met Ericquote:
dat dusquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:10 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Blood Red Shoes![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dat dacht ik idd ook...quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik vind het wel apart want croky heeft zover ik weet en zoek geen cheese onion
Stiekem he, ik ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ze zijn samen echt Goud, ik vind het eigenlijk leuker dan met Eric
de muziek niet hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:13 schreef Timo20 het volgende:
Hurts![]()
![]()
![]()
wat een heerlijke muziek weer. En dat moet dan weg op de zender![]()
Tsja. Niet te begrijpen. Echt niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:13 schreef Timo20 het volgende:
Hurts![]()
![]()
![]()
wat een heerlijke muziek weer. En dat moet dan weg op de zender![]()
Hoop het ! en dat hij niet met heel erg vage shit komt aanzetten. En ajb ook niet teveel lullen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:14 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
de muziek niet hooren ik ben ervan overtuigd dat Rob ook leuke platen gaat draaien
Ik ook, en Sharid vind ik maar een beetje een zuur wijf altijdquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ze zijn samen echt Goud, ik vind het eigenlijk leuker dan met Eric
QFT !quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ook, en Sharid vind ik maar een beetje een zuur wijf altijd
te serieus voor de uren (en de zender an sich)quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ook, en Sharid vind ik maar een beetje een zuur wijf altijd
Goede vraag ! tot straks mensenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:16 schreef Bol_Wan het volgende:
over nummertjes gesproken, waar blijft die track van Marijke?
nooit meegemaaktquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:16 schreef -Hans- het volgende:
Gelukkig komt die andere clown niet terug. Andrew M.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |