Haha vetquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:52 schreef gerbenp het volgende:
Beukende beats! zelfs m'n subwoofer beweegt mee
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:50 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Example - Kickstarts.
Damnquote:
Ben benieuwd wat je er van gaat vinden! ik ga morgenavond de 2e keerquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hallo Timo !!!!. Denk dat ik dit weekend Inception maar even ga checken. Ben erg benieuwd.
Ik heb example gemistquote:
2e keer?! Dan is 'ie dus wel heel goedquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je er van gaat vinden! ik ga morgenavond de 2e keer![]()
![]()
![]()
quote:Dit is/was een pizza.
moet je niet om lachen, das heiligschennis voor Hans!quote:
Het lijkt mij zo'n gast die na een paar jaar weer weg is omdat hij ergens anders meer kan verdienen. Sneu dat iemand die 3FM trouw is geen kans krijgt. Had BNN al niet heel hoog zitten, maar dit maakt het er ook niet beter op. Maar als hij het wel was geworden dan had ik hem helaas niet vaak kunnen horen. Persoonlijk vind ik Rudy ook meer iemand voor in de avond.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:24 schreef hole1988 het volgende:
Frank Dane naar 3FMen al helemaal treurig aangezien dat de plek is waar Rudy ook op zat te azen.
Morgenvroeg heb je weer een kansquote:Ik heb example gemist
quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:31 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
moet je niet om lachen, das heiligschennis voor Hans!
Die Frank zei op 538 dat hij flink wat salaris moet inleveren, waarschijnlijk maakt hij deze overstap voor TV of voor de muziek.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het lijkt mij zo'n gast die na een paar jaar weer weg is omdat hij ergens anders meer kan verdienen. Sneu dat iemand die 3FM trouw is geen kans krijgt. Had BNN al niet heel hoog zitten, maar dit maakt het er ook niet beter op. Maar als hij het wel was geworden dan had ik hem helaas niet vaak kunnen horen. Persoonlijk vind ik Rudy ook meer iemand voor in de avond.
[..]
Morgenvroeg heb je weer een kans. Anders vast wel tijdens het EW.
Als er ooit een Kassa test voor pizzas komt moeten ze jou uitnodigen Hansquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]. Zielug voor die pizza ! Morgen weer pizza time. Ga voor de Texas. Ben erg blij met mijn combi magnetron met Crisp functionaliteit. BInnen 10 min is de bevroren pizza al klaar
. /noninfo
.
Net ff een fragment met hem gezien @ YouTube, maar opzich lijkt het mij wel iemand die het goed zou kunnen doen op de buis.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Die Frank zei op 538 dat hij flink wat salaris moet inleveren, waarschijnlijk maakt hij deze overstap voor TV of voor de muziek.
Ik kom graag! dat moet wel een fantastische dag wordenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Als er ooit een Kassa test voor pizzas komt moeten ze jou uitnodigen Hans
Laten we hopen dat het in ieder geval beter is dan zijn broer.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Net ff een fragment met hem gezien @ YouTube, maar opzich lijkt het mij wel iemand die het goed zou kunnen doen op de buis.
[..]
Ik kom graag! dat moet wel een fantastische dag worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |