Doet mij wat aan Hot Chip denken. En dat vind ik verschrikkelijkquote:
JAAA, google ofzoquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:06 schreef henkde_j het volgende:
Whut? Frank Dane is de broer van Robert Jensen?
klopt, en het leuke van het verhaal is dat hij ander naam heeft gekozen om niet vergeleken te worden met zijn broer.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:06 schreef henkde_j het volgende:
Whut? Frank Dane is de broer van Robert Jensen?
Heb ze een keer live gezien maar na 20 min was ik daar ook wel klaar mee. Wat een herrie.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Doet mij wat aan Hot Chip denken. En dat vind ik verschrikkelijk
Haha, geloof dat maar niet, Frank is allesbehalve zo'n type dat zich registreert op dit soort fora. Gebruikt geen Twitter, reageert nooit op Hyves, enz.quote:
Sluit hem een half uur op in een kamer met Michiel en dan komt dat ook wel weer voor elkaar.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:19 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Haha, geloof dat maar niet, Frank is allesbehalve zo'n type dat zich registreert op dit soort fora. Gebruikt geen Twitter, reageert nooit op Hyves, enz.
Moet ze weg ofzoquote:
Heeft hij ook direct 3 iPhones en een iPadquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:21 schreef Sersjee het volgende:
Sluit hem een half uur op in een kamer met Michiel en dan komt dat ook wel weer voor elkaar.
Absoluut niet. Ik ken Frank langer dan vandaag, die is totaal niet into dat soort dingen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Sluit hem een half uur op in een kamer met Michiel en dan komt dat ook wel weer voor elkaar.
Haar contract is niet verlengd.quote:
Dat dachten we ook van Stenders... Die heeft tegenwoordig zelfs Facebook!quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:22 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik ken Frank langer dan vandaag, die is totaal niet into dat soort dingen.
Frank heeft ook Twitter en Hyves, maar of je daar dan verder iets mee doet is iets anders.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat dachten we ook van Stenders... Die heeft tegenwoordig zelfs Facebook!
OO Defrag Professionalquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:28 schreef borisz het volgende:
Mensen wat is een goed defragmentatieprogramma? In Vista kan je op een knop drukken en zie je niks verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Defraggler.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:28 schreef borisz het volgende:
Mensen wat is een goed defragmentatieprogramma? In Vista kan je op een knop drukken en zie je niks verder.
Een soort van Giel de Tweede dus?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:22 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik ken Frank langer dan vandaag, die is totaal niet into dat soort dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |