Dat is nog even afwachten...quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:40 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Owwww, ik dacht al![]()
Maar wat gaat Domien dan doen?
Dat is iets voor morgen denk ik, dat liet hij in de backstage van vandaag doorschemeren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:40 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Owwww, ik dacht al![]()
Maar wat gaat Domien dan doen?
HOU OPquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:38 schreef Timo20 het volgende:
Idd.
het wordt tijd voor Cheese-Onion chips
Ieder ander soort chips will doquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:43 schreef alors het volgende:
[..]
HOU OP![]()
Ik wil het nu ook, maar heb het niet in huis
Ik heb er nog wel één, het is wel van de ALDI.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:43 schreef alors het volgende:
[..]
HOU OP![]()
Ik wil het nu ook, maar heb het niet in huis
Nou bedankt voor het aanbod, maar ik schenk nog maar een bakkie thee in en een koekje. Koop morgen wel even een zak Cheese Onion voor onder Ekstra Weekend en Der Rudyquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ieder ander soort chips will do
Heb nog iets meer dan 1 zak over, kun je overkopen
Hehe Pirato, ik zag het liggen bij de Aldi ja, maar is het wel wat? Ik vond Aldi chips laatste keer dat ik heb geproefd bij lange na niet in de buurt komen van Lays...quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel één, het is wel van de ALDI.
Sterker nog volgens mij is het van Lays sinds kort. Ik zag opeens ook cheese onion en bolognese tussen de schappen en allemaal (dus ook zout en paprika) in andere zakken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:51 schreef alors het volgende:
[..]
Hehe Pirato, ik zag het liggen bij de Aldi ja, maar is het wel wat? Ik vond Aldi chips laatste keer dat ik heb geproefd bij lange na niet in de buurt komen van Lays...
Ja hoor, niets mis meequote:Op donderdag 29 juli 2010 22:51 schreef alors het volgende:
[..]
Hehe Pirato, ik zag het liggen bij de Aldi ja, maar is het wel wat? Ik vond Aldi chips laatste keer dat ik heb geproefd bij lange na niet in de buurt komen van Lays...
quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Sterker nog volgens mij is het van Lays sinds kort. Ik zag opeens ook cheese onion en bolognese tussen de schappen en allemaal (dus ook zout en paprika) in andere zakken.
Okay nou dan moet ik het maar eens proberen. Volgens mij hebben ze het nog niet zo lang want op internet is er bar weinig over te vinden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja hoor, niets mis mee![]()
Op de één of andere manier vind ik Lays chips, vooral paprika, helemaal niet lekker![]()
Hebben altijd de Pirato chips
soms hoef je niet ver te zoeken Pirato Aldi chips is hetzelfde als Crokyquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:02 schreef alors het volgende:
[..]
Okay nou dan moet ik het maar eens proberen. Volgens mij hebben ze het nog niet zo lang want op internet is er bar weinig over te vinden.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
soms hoef je niet ver te zoeken Pirato Aldi chips is hetzelfde als Croky
Ik vind ze echt leuk samenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:07 schreef Bol_Wan het volgende:
Serieus, die twee moeten gewoon samen ergens anders verdergaan
Ik vind het wel apart want croky heeft zover ik weet en zoek geen cheese onionquote:
Klopt, zag t twee weken geleden pas voor t eerst dat ze bolognese en cheese-onion haddenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:02 schreef alors het volgende:
[..]
Okay nou dan moet ik het maar eens proberen. Volgens mij hebben ze het nog niet zo lang want op internet is er bar weinig over te vinden.
Ze zijn samen echt Goud, ik vind het eigenlijk leuker dan met Ericquote:
dat dusquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:10 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Blood Red Shoes![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dat dacht ik idd ook...quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik vind het wel apart want croky heeft zover ik weet en zoek geen cheese onion
Stiekem he, ik ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ze zijn samen echt Goud, ik vind het eigenlijk leuker dan met Eric
de muziek niet hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:13 schreef Timo20 het volgende:
Hurts![]()
![]()
![]()
wat een heerlijke muziek weer. En dat moet dan weg op de zender![]()
Tsja. Niet te begrijpen. Echt niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:13 schreef Timo20 het volgende:
Hurts![]()
![]()
![]()
wat een heerlijke muziek weer. En dat moet dan weg op de zender![]()
Hoop het ! en dat hij niet met heel erg vage shit komt aanzetten. En ajb ook niet teveel lullen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:14 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
de muziek niet hooren ik ben ervan overtuigd dat Rob ook leuke platen gaat draaien
Ik ook, en Sharid vind ik maar een beetje een zuur wijf altijdquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ze zijn samen echt Goud, ik vind het eigenlijk leuker dan met Eric
QFT !quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ook, en Sharid vind ik maar een beetje een zuur wijf altijd
te serieus voor de uren (en de zender an sich)quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ook, en Sharid vind ik maar een beetje een zuur wijf altijd
Goede vraag ! tot straks mensenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:16 schreef Bol_Wan het volgende:
over nummertjes gesproken, waar blijft die track van Marijke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |