ik zeg mail het idee naar tjibbe@3fm.nlquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:43 schreef Bol_Wan het volgende:
Is het geen idee om Rudy al laatste Saluut na zijn laatste Der Rudy bij EW aan te laten schuiven (de week erna dus). Lijkt me toch wel een feest
Nou idd zegquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het in ieder geval beter is dan zijn broer.
Er is al een idee om een DER RUDY marathon te houden van 22 tot 7quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:43 schreef Bol_Wan het volgende:
Is het geen idee om Rudy al laatste Saluut na zijn laatste Der Rudy bij EW aan te laten schuiven (de week erna dus). Lijkt me toch wel een feest
De enige 2 films die ik 2 keer in de bios heb gezien waren Kill Bill en Titanicquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
2e keer?! Dan is 'ie dus wel heel goed. Heb maar weinig films 2x in de bios gezien. Kan atm alleen The Dark Knight zo voor de geest halen. Damn, wat een film was dat ook.
Titanic? Zo, dat was ook een lange zit! Kill Bill heb ik volgens mij nog niet gezienquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
De enige 2 films die ik 2 keer in de bios heb gezien waren Kill Bill en Titanic
Wordt toch zeker eens tijdquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Titanic? Zo, dat was ook een lange zit! Kill Bill heb ik volgens mij nog niet gezien.
dat is al helemaal vetquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Er is al een idee om een DER RUDY marathon te houden van 22 tot 7
Volgend jaarquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:53 schreef alors het volgende:
Maar ik heb em nooit in de bios gezien omdat ik toen te jong was. Maar ik hoorde dat er een 3d versie komt, dus dan moet ik daar maar heen
Ja en volgende maand komt er een Titanic 2 van the asylum uit op dvdquote:
Oeh ik kan niet wachtenquote:
Teddybear STKHLM - CobraStylequote:
Lijkt mij best wel gruwelijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Er is al een idee om een DER RUDY marathon te houden van 22 tot 7
Held!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |