Heb je wel gelezen waar het over ging? Ik had het over hoe interactief hij is met zijn luisteraars, en dat is wel vergelijkbaar met Giel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:51 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ehm nee, Frank is veel leuker en bovendien een stuk netter, wat ik wel prettig vind bij een dj![]()
Vind het zelf echt een aanwinst voor 3FM, maar er schijnen niet veel mensen dezelfde mening te delen hier
inderdaad, maar 1 euro verschil ofzoquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:02 schreef Captain_Slow het volgende:
Die 'aanbieding' van Tele2 is een grote oplichtingspraktijk...![]()
Excuses dan, maar het was ook meer een algemeen bericht dan speciaal aan jou gerichtquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:04 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Heb je wel gelezen waar het over ging? Ik had het over hoe interactief hij is met zijn luisteraars, en dat is wel vergelijkbaar met Giel.
Ik heb twee jaar met veel plezier naar Frank geluisterd, en verbaas me ook echt over deze move.
Ik heb hier een antieke vleugel staan, en kan werkelijk geen noot spelen....quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ook, goed pianospelen lijkt me echt tof. vader Jakob kunnen we allemaal wel spelen.Ik ben er alleen te ongeduldig voor om het te leren/oefenen ben ik bang., maar ik bewonder mensen die goed kunnen improviseren met een piano des te meer.
Leven die ook nog?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:06 schreef Mdrop het volgende:
Is 'Plain White T's - Rhythm Of Love ' in NL al te horen, zelf nog niet waargenomen vandaar?
En was het niet iets van analoge tv via de kabel?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:04 schreef gerbenp het volgende:
[..]
inderdaad, maar 1 euro verschil ofzo!
ken Frank niet, dus hij heeft het voordeel van de twijfel bij mijquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:51 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ehm nee, Frank is veel leuker en bovendien een stuk netter, wat ik wel prettig vind bij een dj![]()
Vind het zelf echt een aanwinst voor 3FM, maar er schijnen niet veel mensen dezelfde mening te delen hier
Dat staat wel mooi vind ik, in je woonkamerquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb hier een antieke vleugel staan, en kan werkelijk geen noot spelen....
is een erfstuk, komt uit 1890 geloof ik. Buitenkant ziet er niet uit, maar binnenkant is in topconditie.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:12 schreef alors het volgende:
[..]
Dat staat wel mooi vind ik, in je woonkamerWil ik later ook, dan wil ik alleen ook kunnen spelen.
Inderdaad. Hoeveel voor de hand liggende grappen kun je makenquote:
je bent niet de enigequote:Op donderdag 29 juli 2010 20:21 schreef Sj0rSz het volgende:
Ik schakel volgens mij op een fout moment in.
Wat een langdradig gezever.... En nog slecht ook
Gelukkig; tijd voor muziek.quote:
En analoog mot kapot.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:10 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
En was het niet iets van analoge tv via de kabel?
Contract wordt helaas niet verlengd en gisteren heeft ze al afscheid genomen van ons omdat ze daar vandaag geen tijd voor heeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |