Dat sowieso, die toetsenist, Mattijs, ook, ik ben zooo jaloers op mensen die piano kunnen spelenquote:
Ik ook, goed pianospelen lijkt me echt tof. vader Jakob kunnen we allemaal wel spelen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
Dat sowieso, die toetsenist, Mattijs, ook, ik ben zooo jaloers op mensen die piano kunnen spelen![]()
Nicequote:Op donderdag 29 juli 2010 19:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bliksem met 9000 beelden per seconde
Wat?!quote:
Ehm nee, Frank is veel leuker en bovendien een stuk netter, wat ik wel prettig vind bij een djquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:37 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Haha ja, daar kun je 'm wel mee vergelijken denk ik ja.
Ik denk dat het in veel gevallen de "538?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:51 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ehm nee, Frank is veel leuker en bovendien een stuk netter, wat ik wel prettig vind bij een dj![]()
Vind het zelf echt een aanwinst voor 3FM, maar er schijnen niet veel mensen dezelfde mening te delen hier
Ik ken Frank niet, want heb 'm nog nooit gehoord. Ik deel je mening dus niet, maar ook niet het tegenovergestelde. I'll just wait and listen...quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:51 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ehm nee, Frank is veel leuker en bovendien een stuk netter, wat ik wel prettig vind bij een dj![]()
Vind het zelf echt een aanwinst voor 3FM, maar er schijnen niet veel mensen dezelfde mening te delen hier
ja precies.. ik bedoel een dj kan er niks aan doen welke muziek er bij 538 gedraaid word, en om nou van tevoren een dj af te branden omdat hij bij de concurrent gewerkt heeft, beeetje kort door de bochtquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik denk dat het in veel gevallen de "538?"-reflex is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |