quote:
whahahaquote:
quote:
die is echt goedquote:
Ik ging gister naar de winkel met dat shirt aan, het winkelpersoneel vroeg steeds: "wie is pedro?" Dus ik zo van: "Pedro biedt je zijn bescherming aan." En liep gewoon doorquote:
dat is stoerquote:Op donderdag 29 juli 2010 02:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ging gister naar de winkel met dat shirt aan, het winkelpersoneel vroeg steeds: "wie is pedro?" Dus ik zo van: "Pedro biedt je zijn bescherming aan." En liep gewoon door
Met een domme blik. Ik was nl. in de appie heijnquote:
beetje jammerquote:Op donderdag 29 juli 2010 02:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met een domme blik. Ik was nl. in de appie heijn
Ach ja, ze zouden het toch niet begrijpenquote:
Lekkerrrrrrrrr boeiend!quote:
dat was al wel bekendquote:
quote:
dank jequote:
quote:
dank uquote:
Als je nou zondag ging! had ik wel mee willen reizen!quote:Op donderdag 29 juli 2010 03:04 schreef Redbaron het volgende:
weer op weg naar liefdesstad Parijs, wie gaat er mee??
Justin, regel jij de dames zaterdag? zorg ik voor koud bier
Dankjewel Santquote:
dank uquote:
Ow zo en dan kijken ze gewoon of je ooit in aanraking met politie enzo bent geweest ofzoquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja
In verband met gevoelige gegevens en grote geldbedragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow zo en dan kijken ze gewoon of je ooit in aanraking met politie enzo bent geweest ofzo?
Politie is niet zo erg, Justitie bijvoorbeeld welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Ja dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Politie is niet zo erg, Justitie bijvoorbeeld wel
Hoiquote:
En jij bent uw hele leven braaf geweestquote:
Druppelt hier ook al tijdenquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een regen op weg naar Nijverdal
Ja, brave burger dat ik benquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
En jij bent uw hele leven braaf geweest?
[..]
Druppelt hier ook al tijden.
Jup, in tubbergen. Drie kwartier tot een uur doe ik eroverquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En dan ga je na de vakantie stage lopen in Tubbergen?, hoelang rij je daar over?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jup, in tubbergen. Drie kwartier tot een uur doe ik erover
Jawel, maar dat was niet leukquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:16 schreef Mdrop het volgende:
[..], en je kon niets vinden dat dichter bij huis was
?
Vanmiddag nog werken, ook weinig zinquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zwaar kut weer hier idd, en geen zin om wat te doen vandaag
Juist en dan je dagelijks een uur rijden naar het rustieke Tubbergenquote:
Ik ook, waar werk je dan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:21 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vanmiddag nog werken, ook weinig zin.
Niets hoorquote:
Moet met de caddy even 5 computers naar Vitae in arnhem brengen, dus mooi de cruise er op en kachelenquote:
Oh en jij trekt je dat aan ookal is het niet naar jou toe gerichtquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:25 schreef Mdrop het volgende:
Niets hoor, je kwam alleen zo heerlijk binnen in dit topic
.
quote:
Neu, ik vond het alleen opmerkelijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:10 schreef Assiej het volgende:
oh en jij trekt je dat aan ookal is het niet naar jou toe gericht?
Jij vind alles opmerkelijk als iets niet naar jou toe gericht isquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Neu, ik vond het alleen opmerkelijk.
Gaan we weer.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:17 schreef Assiej het volgende:
Jij vind alles opmerkelijk als iets niet naar jou toe gericht is
Good, je leert het welquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:21 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Gaan we weer.
Ik zeg wel niets meer.
Ja, primaquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoi. Alles goed daar? Vermaak je je een beetje (met vriendjeliefjepiefje)?
WTF.... dan ben je echt heel ver heenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Een 46-jarige dronken automobilist uit Nijverdal heeft woensdagmiddag bij een benzinestation op de Schipholweg in Haarlem per abuis benzine in zijn onderbroek getankt. Dat maakte de politie donderdag bekend.
Blijkbaarquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Een 46-jarige dronken automobilist uit Nijverdal heeft woensdagmiddag bij een benzinestation op de Schipholweg in Haarlem per abuis benzine in zijn onderbroek getankt. Dat maakte de politie donderdag bekend.
Je wilt dat ik meer op temperatuur benquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik wacht nog heel even...![]()
Alles prima hoor. Lekker rustig, zwoele muziek...
Inderdaad ja. Boutweer.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, prima
Die is aan het golfenWaar het wel heerlijk weer voor is vandaag.
Z'n leuter had blijkbaar ook dorstquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Weinig. Ga hem maar vertellen dat ie eens moet komen lunchenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Boutweer.Nog leuke dingen kunnen doen samen? Hij moet weer eens komen lunchen!
wtfquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mja, 37 graden is prima hoor...quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:35 schreef Assiej het volgende:
[..]
Je wilt dat ik meer op temperatuur ben?
Alleen ontbreekt de joint nog bij die zwoele muziek ?
Beetje saai.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weinig. Ga hem maar vertellen dat ie eens moet komen lunchen
Ik heb vakantie ja. Maar na de Zwarte Cross redelijk druk geweest met het nieuwe paard, en toen was de auto kapot en het weer slechtquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Beetje saai.Je bent nu toch ook 'vrij' neem ik aan? Zal hem morgen of volgende week een SMS'en...
Nou waar wacht je dan op als ik al op temperatuur ben?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mja, 37 graden is prima hoor...
De jonko wordt dit weekend weer aangestoken!Laatste stukje dakterras aanleggen!
Ik weet wat jij vanavond eetquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:53 schreef Panzerknacker666 het volgende:
fuckzooi, het konijn van de buren is ontsnapt
jij bent sowieso altijd uitgenodigd hé, dat weet jequote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:53 schreef Panzerknacker666 het volgende:
fuckzooi, het konijn van de buren is ontsnapt
quote:
Dat vraag je toch nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
jij bent sowieso altijd uitgenodigd hé, dat weet je![]()
dus: rosé, wit of rood?
kloptquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vraag je toch nietBij konijn drink je Grolsch
Zonder konijn gelukkig ook welquote:
Error 404, pagina niet gevondenquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:01 schreef Mdrop het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)et_obees___.html?p=4,3
Best goed plan denk ik.
quote:'Noem mensen dik en niet obees'
Londen - De nieuwe Britse minister van Volksgezondheid vindt dat we maar eens op moeten houden mensen met ernstig overgewicht "obees" te noemen. Zij geeft er de voorkeur aan ze gewoon "dik" te noemen.
Anne Milton denkt dat dat mensen met overgewicht meer motiveert om af te vallen. Daarom roept ze zorgmedewerkers op hun patiënten "dik" te noemen. Dan zou de eigen verantwoordelijkheid om af te vallen pas echt doordringen.
"Als ik in de spiegel kijk en denk dat ik obees ben, maak ik me minder zorgen dan als ik denk dat ik dik ben," zegt Milton tegen de BBC. Ze benadrukt op persoonlijke titel te spreken.
IE GEBRUIKERSquote:
Fail, ik drink geen alcohol as you know.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
jij bent sowieso altijd uitgenodigd hé, dat weet je![]()
dus: rosé, wit of rood?
weet ik hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:05 schreef Assiej het volgende:
[..]
Fail, ik drink geen alcohol as you know.
Ik schruif aan rond uur of 8 ?
dan is mijn eigen avond eten wel gezakt
Auto kapot? Toch niet Der Golf?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb vakantie ja. Maar na de Zwarte Cross redelijk druk geweest met het nieuwe paard, en toen was de auto kapot en het weer slecht
wie had het over blijven na het eten dan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
weet ik hoor![]()
2000 is goed, gaan we daarna wel een romantische vrouwenfilm kijken
Ja. Ik weet niet precies, iets met het olie reservoir en de remschijven. Maar pin me er niet op vast.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Auto kapot? Toch niet Der Golf?
Toch wacht ik nog héél even Assie...quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:51 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nou waar wacht je dan op als ik al op temperatuur ben?
Oh ik dacht eerder dat een cubaanse sigaar voor overwinningen was![]()
maar ach, als jij die boon op wilt steken, hou ik je niet tegen, hard werkende man die beloond mag worden
Ik gebruik Chrome en daar doet ie het ook nietquote:
Hoe oud als ik vragen mag?, polo gaat einde van de zomer ook de deur uit en dan ook op zoek naar golfje uit 06 / 07 ofzoquote:
Ja ik kwam er ook al achterquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik gebruik Chrome en daar doet ie het ook nietVolgens mij kun je gewoon niet linken naar die artikelen
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:10 schreef Assiej het volgende:
[..]
wie had het over blijven na het eten dan?
Volgens mij is ie ondertussen 13 jaar. Niet dat je het eraan afziet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hoe oud als ik vragen mag?, polo gaat einde van de zomer ook de deur uit en dan ook op zoek naar golfje uit 06 / 07 ofzo.
Oke, van je zelf dan of?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:15 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij is ie ondertussen 13 jaar. Niet dat je het eraan afziet.
Ja, dan wil ie wel eens iets mankeren jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hallo! Leer mij mannen kennenquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:10 schreef Assiej het volgende:
[..]
wie had het over blijven na het eten dan?
Nee, van le boyfriend.quote:
Pas maar op dat jij je jonko niet aan paar stukken zaagtquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Toch wacht ik nog héél even Assie...
Gelukkig maar! Jonko's en boormachines/decoupeerzagen gaan prima samen bij mij...
Oke, beterquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:17 schreef Samzz het volgende:
Nee, van le boyfriend.
Maar hij is weer 100% goed.
Dan pak ik dat konijn wel en ga ik wel meteen weer weg, no big dealquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hallo! Leer mij mannen kennenHij verwacht op z'n minst stomende seks op de bank.
Dus een quote op jou bericht is al niet toegestaanquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:24 schreef Assiej het volgende:
Ik dacht dat je het begon te leren maar nu ...
Hoezo moet jij dat opzoeken danquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
konijn is al weer terug, gelukkig
als het zinvol is en informatie bevat waar ik wat mee kan, surequote:Op donderdag 29 juli 2010 14:25 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dus een quote op jou bericht is al niet toegestaan.
op huis vd buren passenquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:25 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dus een quote op jou bericht is al niet toegestaan.
[..]
Hoezo moet jij dat opzoeken dan?
Op weg naar Arnhem!!
Joa, daar even wat eten bij kennis en dan na de spits terug, voor zover dit er is deze dagenquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
op huis vd buren passen
arnhem ben je zo ja
hmmquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:26 schreef Assiej het volgende:
[..]
als het zinvol is en informatie bevat waar ik wat mee kan, sure
Dankjewel Selmaquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
WouterGefeliciteerd met je verjaardag
Ipv dat je dankjewel zegt voor het feliciteren van uit het andere topicquote:
heb ik jou gemist?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:47 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ipv dat je dankjewel zegt voor het feliciteren van uit het andere topic![]()
Al veel cadeau's ontvangen ?
quote:
Het zijn net mensen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik weet niet precies, iets met het olie reservoir en de remschijven. Maar pin me er niet op vast.
Het ding wordt oud he
quote:
Ja inderdaad. Toch is het een mega fijne auto.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het zijn net mensen.Zuur hoor. Hij heeft er niet echt geluk mee de laatste tijd...
Je gaat toch niet op korte termijn schimmelen of zo? Hoe oud ben je ook alweer?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:18 schreef Assiej het volgende:
[..]
Pas maar op dat jij je jonko niet aan paar stukken zaagt
of je andere jonko laat roken
Oke oke ik wacht, maar straks ben ik een te gare soes en dan?
dan nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:59 schreef Assiej het volgende:
[..]
ik wil graag persoonlijk bedankt worden want ik feliciteer je ook individueel he...
Yep, ook al is het lang geleden dat ik er in heb gereden. Dan toch maar kijken naar die PIMP-ass Shaguarrr...quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Toch is het een mega fijne auto.
Nee ik ben nog jong, 20quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je gaat toch niet op korte termijn schimmelen of zo? Hoe oud ben je ook alweer?
Mwa, denk niet dat het doorgaatquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Yep, ook al is het lang geleden dat ik er in heb gereden. Dan toch maar kijken naar die PIMP-ass Shaguarrr...
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:08 schreef Assiej het volgende:
[..]
Maakt niet uit dat jij niet dankbaar bent
ik heb mijn plicht iig gedaan
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:17 schreef Assiej het volgende:
[..]
Jij vind alles opmerkelijk als iets niet naar jou toe gericht is
Nice!quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:07 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nee ik ben nog jong, 20
Ik onderhoud mijzelf wel aardig dus no worries
tenzij je echt jaren wacht dan gaat de boel echt dichtgroeien en beschimmelen en stoffig worden
Noem je dat al ruziequote:Op donderdag 29 juli 2010 15:16 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Volgens mij heb je met iedereen uit dit topic al eens ruzie / gezeik gehad ofniet?
Dus je wacht nog 10 jaar voordat je mij ' op eet 'quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nice!Kan je zeker nog wel 10 jaar mee...
Die slash gezeik stond er niet voor niets clown!quote:
Ben niet blind aap, ik noem het meer de boel op stokenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:20 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Die slash gezeik stond er niet voor niets clown!
Grappig.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:21 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ben niet blind aap, ik noem het meer de boel op stoken
Vind ik wel want ook jij hapt er opquote:
Ja op beide vragen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:24 schreef Assiej het volgende:
[..]
Vind ik wel want ook jij hapt er op
Maar was je laatst nou serieus ? over dat nest / boom gedoe
dat het uit is?
en heb je vakantie ofzo??
nee, ik ben een ondankbaar kreng. Jij bent gewoon de eerste die erover gaat zeikenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:08 schreef Assiej het volgende:
[..]
Maakt niet uit dat jij niet dankbaar bent
ik heb mijn plicht iig gedaan
Eens moet de eerste zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, ik ben een ondankbaar kreng. Jij bent gewoon de eerste die erover gaat zeiken
Opel kopen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben de draad compleet kwijt hier
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
na 13 jaar al?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dan wil ie wel eens iets mankeren jaIs ie te repareren? (en hopelijk ook goedkoop
)
DAF toch? dat verklaart wel een hoop!quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:43 schreef omearos het volgende:
hoi
[..]
[..]
na 13 jaar al?dat mijn auto dan nog rijdt
![]()
Nee.quote:
'96, deuken, donkerpaars, anders plof ik 'm tegen de boom!quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:44 schreef omearos het volgende:
[..]
heb al een slopelwat voor een heb je in de aanbieding dan?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
DAF toch? dat verklaart wel een hoop!
ik mag dan een vrouw zijn, ik wil toch graag liever weten welk type auto het is dan welke kleur hij heeftquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
'96, deuken, donkerpaars, anders plof ik 'm tegen de boom!
slopelsquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:47 schreef omearos het volgende:
[..]heb een opel
[..]
ik mag dan een vrouw zijn, ik wil toch graag liever weten welk type auto het is dan welke kleur hij heeft
astra, 4-deurs, met kofferbak, dus niet die lelijke hatchback!quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:47 schreef omearos het volgende:
[..]heb een opel
[..]
ik mag dan een vrouw zijn, ik wil toch graag liever weten welk type auto het is dan welke kleur hij heeft
Oeeeehhh, donkerpaarsquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
we hebben een biederquote:
Neh, ik vind m'n huidige auto (die ik nog niet zo lang heb) veel te leukquote:
Mja.. ik zou nu liever op het hulsbeek liggen met een biertje als ik eerlijk benquote:
ik zou niet weten waarom ik jou anders zou behandelen als een anderquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:30 schreef Assiej het volgende:
[..]
Eens moet de eerste zijn.
Als je nu zegt Dankje lieve as, had ik het begrepen maar nu ..
vind ik wel erg zwak van je hoor
had je nu al cadeau's gekregen of vier jij je verjaardag vandaag niet
wel foto's makenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Wie wat bewaart, heeft wat...quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:19 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dus je wacht nog 10 jaar voordat je mij ' op eet '?
dan ben ik als soesje toch al helemaal gesmolten en zacht ...
Kijk daar ga je de mist in, je moet elk persoon speciaal behandelenquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom ik jou anders zou behandelen als een ander
ik heb nog geen cadeaus gekregen, na 't werk pas. vanavond komen een oom en tante langs. Ik vier m'n verjaardag voor de kameraden ergens in augustus.
Heb je dit ove rmijn foto?quote:
Haha, dat zei ik ook al vandaag!quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Assie, wat ben je bitchy vandaag
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
ik vier m'n verjaardag pas later omdat m'n vriendin elk weekend wat heeft.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:00 schreef Assiej het volgende:
[..]
Kijk daar ga je de mist in, je moet elk persoon speciaal behandelen
Oh je bent niet zo blij dat je jarig bent zo te horen ?
hoe oud ben je nu geworden dan
Of je wilt je verjaardag gewoon groot en goed aanpakken
En ze past haar weekend niet aan, aan jouw verjaardagquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vier m'n verjaardag pas later omdat m'n vriendin elk weekend wat heeft.
ik ben nu 25 geworden.
en nu ga ik naar huis
Ach, soms heeft een vrouw dat. Behalve ik natuurlijk, ik ben altijd liefquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ben heul niet bitchyquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, soms heeft een vrouw dat. Behalve ik natuurlijk, ik ben altijd lief
Dat wou ik horen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:05 schreef Assiej het volgende:
[..]
Neejouw foto was hot
blote body
alleen de sigaret was een min punt
Waar is datquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:12 schreef ACT-F het volgende:
Mijn uitzicht vorige week tijdens het ontbijt![]()
[ afbeelding ]
Uuh.. Nooit?quote:
Ik zie daar minaretten?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:12 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
Nais, die kernkoppen zo in het zichtquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:12 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
Tassiebeebquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:22 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
slanggggg![]()
![]()
![]()
Ben alweer weg ik zit in het verkeerde topic
Zelfkennisquote:
Net als ikquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
TassiebeebDat was kort maar krachtig. doeiiii
En toch als je daar bent en je ziet de rest dan is het zo mooi. Past gewoon in het plaatje.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En toch als je daar bent en je ziet de rest dan is het zo mooi. Past gewoon in het plaatje.
Oh en jij bent altijd lief.Soms zelfs te lief.
@ Assie, bewaar die felle posts voor users die er om vragen door hun stomme gedrag. Doe ik ookDan is het echt heerlijk om er op in te hakken.
En dit was het uitzicht in de kelderquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Heb je nog meer mooie foto's die met ons wil delen?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jouw uitstraling maakt alles goed.
Dankjewel!quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:48 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
![]()
![]()
@ACT: geweldige fotolijkt wel stukje van de mijnen van Moria uit LOTR
quote:
Nee, dat is daar niet opgenomenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dankjewel!LOTR heb ik nooit gezien, maar wie weet is het daar opgenomen:
http://www.yerebatan.com/english/index.html
En een uitzicht vanaf de beganegrond:
[ afbeelding ]
Gezichtsbedrog, op tv lijken dingen groter dan ze in werkelijkheid zijnquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:54 schreef Samzz het volgende:
Nee, dat is daar niet opgenomenDe grote zaal van Moria is veul groter.
Sander heeft het altijd over eten, dus daarom is eten logischerquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sander heeft het altijd over eten, dus daarom is eten logischer
Voor iemand die nog nooit de film heeft gezien, heb je wel een uitgesproken meningquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gezichtsbedrog, op tv lijken dingen groter dan ze in werkelijkheid zijn
en niet gemetseld maar uitgehakt in de berg/steenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is daar niet opgenomenDe grote zaal van Moria is veul groter.
Sander is een kannibaalquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
![]()
ik heb wel zin in vrouwenvlees
Dat had ik al voordat ik het levenslicht zagquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:01 schreef Samzz het volgende:
Voor iemand die nog nooit de film heeft gezien, heb je wel een uitgesproken mening
En toch is dat zo. Op TV lijken mensen of dingen groter dan ze zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor iemand die nog nooit de film heeft gezien, heb je wel een uitgesproken mening
Ook dat, en het is veel duisterder, benauwend en ook nog eens computer geanimeerdquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:01 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
en niet gemetseld maar uitgehakt in de berg/steen![]()
Maar wel in de stijl van de foto![]()
Oh nu wil ik ze weer zien alledrie
En natuurlijk geeft vandaag mijn ontsteking ineens kurenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:43 schreef omearos het volgende:
na 13 jaar al?dat mijn auto dan nog rijdt
![]()
Moria bestaat niet echtquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En toch is dat zo. Op TV lijken mensen of dingen groter dan ze zijn.
nu we het weer eens grondig hebben beschreven bij nader inzien niet nee, maar ik moest er toch aan denken en nu moet ik hierdoor weer de hele extended trilogie gaan kijken deze weekquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook dat, en het is veel duisterder, benauwend en ook nog eens computer geanimeerd
En nee... Ik vind de mijnen van Moria nou niet echt lijken op die foto...
Carbarateurs? 4-cilinder?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:07 schreef omearos het volgende:
[..]
En natuurlijk geeft vandaag mijn ontsteking ineens kuren
hopelijk krijg ik dat vanavond nog gerepareerd
Geeft ie een vonk? spanning?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:07 schreef omearos het volgende:
[..]
En natuurlijk geeft vandaag mijn ontsteking ineens kuren
hopelijk krijg ik dat vanavond nog gerepareerd
carberateur kan ik nog proberenquote:
hij vonkt wel, amar misschien is de timing slecht. Helaas kan ik dat niet metenquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Geeft ie een vonk? spanning?
Hij draait wel verder? slechte stekker misschien?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:13 schreef omearos het volgende:
[..]
carberateur kan ik nog proberen
[..]
hij vonkt wel, amar misschien is de timing slecht. Helaas kan ik dat niet meten
Goddomme ja!quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:48 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
![]()
![]()
@ACT: geweldige fotolijkt wel stukje van de mijnen van Moria uit LOTR
hij draait wel, loopt alleen niet goed stationairquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:16 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hij draait wel verder? slechte stekker misschien?
GANDALFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:17 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Goddomme ja!
Youuuuu shall not passssssssss!!!
Vanavond heb ik helaas geen tijd, ga d'r zo vandoor, als die het morgen nog heeft kom ik wel ff langs!quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:21 schreef omearos het volgende:
[..]
hij draait wel, loopt alleen niet goed stationair
kom anders langs, helpenkan je gelijk uitproberen wat het kan zijn
Run.. You fools!quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:23 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
GANDALFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat wordt dan in het weekendquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Vanavond heb ik helaas geen tijd, ga d'r zo vandoor, als die het morgen nog heeft kom ik wel ff langs!
Pas maar op.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:29 schreef omearos het volgende:
[..]
dat wordt dan in het weekend
eerst zo maar weer eens wat uitproberen
Hoiiiquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Heuy allen!
Nijverdal heeft er een dorpsgek bij..
Man tankt onderbroek vol met benzine
Spuit elfquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Heuy allen!
Nijverdal heeft er een dorpsgek bij..
Man tankt onderbroek vol met benzine
Ik werk, daarom ben ik laterquote:
Veel plezierquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:55 schreef ReMcOrE het volgende:
we zijn nog maar 2 topics verwijderd van Nijmegen![]()
goedenavondvanavond ff wat drinken in het dorp, morgen zwemmen en spullen pakken voor het weekendje Lommel
dus iedereen alvast een fijn weekend (en tot maandag) mocht ik voor zaterdagmorgen niet meer terugkomen in ToF
![]()
veel plezier!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:55 schreef ReMcOrE het volgende:
goedenavondvanavond ff wat drinken in het dorp, morgen zwemmen en spullen pakken voor het weekendje Lommel
dus iedereen alvast een fijn weekend (en tot maandag) mocht ik voor zaterdagmorgen niet meer terugkomen in ToF
![]()
dat gaat nogal lastig in de zorg.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:06 schreef Assiej het volgende:
[..]
En ze past haar weekend niet aan, aan jouw verjaardag?
Nog een fijne verjaardag!
Dan zorgt ze maar dat ze erbij kan zijn!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat gaat nogal lastig in de zorg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
ja, doot henig an en een goed weekendquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:55 schreef ReMcOrE het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:10 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dan zorgt ze maar dat ze erbij kan zijn!!Ik vond hem goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:10 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dan zorgt ze maar dat ze erbij kan zijn!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Ik ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja!
Ik ga lekker zelf iets maken!
crackers/toostjesquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:34 schreef Samzz het volgende:
Dat hoop ik
As neemt geloof ik chips en stokbrood mee. Brie heb ik thuis...
Wat moet ik meenemen? Ik heb werkelijk geen idee. En hoe kom ik naar jouw huis? Kun je ff PMen welke bus ik moet nemen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:34 schreef Samzz het volgende:
Dat hoop ik
As neemt geloof ik chips en stokbrood mee. Brie heb ik thuis...
Ik had anders kunnen zeggen ik pik je op bij het station maar die kant ga ik niet uitquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat moet ik meenemen? Ik heb werkelijk geen idee. En hoe kom ik naar jouw huis? Kun je ff PMen welke bus ik moet nemen?
dames datenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:39 schreef omearos het volgende:
wat gaan jullie voor spannends doen morgen?
Lijn 3, Glanerbrug Ekersdijk, halte Eschmarkelaan uitstappenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat moet ik meenemen? Ik heb werkelijk geen idee. En hoe kom ik naar jouw huis? Kun je ff PMen welke bus ik moet nemen?
Dankjequote:Op donderdag 29 juli 2010 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijn 3, Glanerbrug Ekersdijk, halte Eschmarkelaan uitstappen
Je mag zelf weten wat je mee neemt, drank of eten, of beide. Maakt niks uit. Als het maar gezellig wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |