Hoiquote:
En jij bent uw hele leven braaf geweestquote:
Druppelt hier ook al tijdenquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een regen op weg naar Nijverdal
Ja, brave burger dat ik benquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
En jij bent uw hele leven braaf geweest?
[..]
Druppelt hier ook al tijden.
Jup, in tubbergen. Drie kwartier tot een uur doe ik eroverquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En dan ga je na de vakantie stage lopen in Tubbergen?, hoelang rij je daar over?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jup, in tubbergen. Drie kwartier tot een uur doe ik erover
Jawel, maar dat was niet leukquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:16 schreef Mdrop het volgende:
[..], en je kon niets vinden dat dichter bij huis was
?
Vanmiddag nog werken, ook weinig zinquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zwaar kut weer hier idd, en geen zin om wat te doen vandaag
Juist en dan je dagelijks een uur rijden naar het rustieke Tubbergenquote:
Ik ook, waar werk je dan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:21 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vanmiddag nog werken, ook weinig zin.
Niets hoorquote:
Moet met de caddy even 5 computers naar Vitae in arnhem brengen, dus mooi de cruise er op en kachelenquote:
Oh en jij trekt je dat aan ookal is het niet naar jou toe gerichtquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:25 schreef Mdrop het volgende:
Niets hoor, je kwam alleen zo heerlijk binnen in dit topic
.
quote:
Neu, ik vond het alleen opmerkelijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:10 schreef Assiej het volgende:
oh en jij trekt je dat aan ookal is het niet naar jou toe gericht?
Jij vind alles opmerkelijk als iets niet naar jou toe gericht isquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Neu, ik vond het alleen opmerkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |