quote:
whahahaquote:
quote:
die is echt goedquote:
Ik ging gister naar de winkel met dat shirt aan, het winkelpersoneel vroeg steeds: "wie is pedro?" Dus ik zo van: "Pedro biedt je zijn bescherming aan." En liep gewoon doorquote:
dat is stoerquote:Op donderdag 29 juli 2010 02:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ging gister naar de winkel met dat shirt aan, het winkelpersoneel vroeg steeds: "wie is pedro?" Dus ik zo van: "Pedro biedt je zijn bescherming aan." En liep gewoon door
Met een domme blik. Ik was nl. in de appie heijnquote:
beetje jammerquote:Op donderdag 29 juli 2010 02:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met een domme blik. Ik was nl. in de appie heijn
Ach ja, ze zouden het toch niet begrijpenquote:
Lekkerrrrrrrrr boeiend!quote:
dat was al wel bekendquote:
quote:
dank jequote:
quote:
dank uquote:
Als je nou zondag ging! had ik wel mee willen reizen!quote:Op donderdag 29 juli 2010 03:04 schreef Redbaron het volgende:
weer op weg naar liefdesstad Parijs, wie gaat er mee??
Justin, regel jij de dames zaterdag? zorg ik voor koud bier
Dankjewel Santquote:
dank uquote:
Ow zo en dan kijken ze gewoon of je ooit in aanraking met politie enzo bent geweest ofzoquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja
In verband met gevoelige gegevens en grote geldbedragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow zo en dan kijken ze gewoon of je ooit in aanraking met politie enzo bent geweest ofzo?
Politie is niet zo erg, Justitie bijvoorbeeld welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Ja dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Politie is niet zo erg, Justitie bijvoorbeeld wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |