Carbarateurs? 4-cilinder?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:07 schreef omearos het volgende:
[..]
En natuurlijk geeft vandaag mijn ontsteking ineens kuren
hopelijk krijg ik dat vanavond nog gerepareerd
Geeft ie een vonk? spanning?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:07 schreef omearos het volgende:
[..]
En natuurlijk geeft vandaag mijn ontsteking ineens kuren
hopelijk krijg ik dat vanavond nog gerepareerd
carberateur kan ik nog proberenquote:
hij vonkt wel, amar misschien is de timing slecht. Helaas kan ik dat niet metenquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Geeft ie een vonk? spanning?
Hij draait wel verder? slechte stekker misschien?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:13 schreef omearos het volgende:
[..]
carberateur kan ik nog proberen
[..]
hij vonkt wel, amar misschien is de timing slecht. Helaas kan ik dat niet meten
Goddomme ja!quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:48 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
![]()
![]()
@ACT: geweldige fotolijkt wel stukje van de mijnen van Moria uit LOTR
hij draait wel, loopt alleen niet goed stationairquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:16 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hij draait wel verder? slechte stekker misschien?
GANDALFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:17 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Goddomme ja!
Youuuuu shall not passssssssss!!!
Vanavond heb ik helaas geen tijd, ga d'r zo vandoor, als die het morgen nog heeft kom ik wel ff langs!quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:21 schreef omearos het volgende:
[..]
hij draait wel, loopt alleen niet goed stationair
kom anders langs, helpenkan je gelijk uitproberen wat het kan zijn
Run.. You fools!quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:23 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
GANDALFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat wordt dan in het weekendquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Vanavond heb ik helaas geen tijd, ga d'r zo vandoor, als die het morgen nog heeft kom ik wel ff langs!
Pas maar op.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:29 schreef omearos het volgende:
[..]
dat wordt dan in het weekend
eerst zo maar weer eens wat uitproberen
Hoiiiquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Heuy allen!
Nijverdal heeft er een dorpsgek bij..
Man tankt onderbroek vol met benzine
Spuit elfquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Heuy allen!
Nijverdal heeft er een dorpsgek bij..
Man tankt onderbroek vol met benzine
Ik werk, daarom ben ik laterquote:
Veel plezierquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:55 schreef ReMcOrE het volgende:
we zijn nog maar 2 topics verwijderd van Nijmegen![]()
goedenavondvanavond ff wat drinken in het dorp, morgen zwemmen en spullen pakken voor het weekendje Lommel
dus iedereen alvast een fijn weekend (en tot maandag) mocht ik voor zaterdagmorgen niet meer terugkomen in ToF
![]()
veel plezier!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:55 schreef ReMcOrE het volgende:
we zijn nog maar 2 topics verwijderd van Nijmegen![]()
goedenavondvanavond ff wat drinken in het dorp, morgen zwemmen en spullen pakken voor het weekendje Lommel
dus iedereen alvast een fijn weekend (en tot maandag) mocht ik voor zaterdagmorgen niet meer terugkomen in ToF
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |