ik vier m'n verjaardag pas later omdat m'n vriendin elk weekend wat heeft.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:00 schreef Assiej het volgende:
[..]
Kijk daar ga je de mist in, je moet elk persoon speciaal behandelen
Oh je bent niet zo blij dat je jarig bent zo te horen ?
hoe oud ben je nu geworden dan
Of je wilt je verjaardag gewoon groot en goed aanpakken
En ze past haar weekend niet aan, aan jouw verjaardagquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vier m'n verjaardag pas later omdat m'n vriendin elk weekend wat heeft.
ik ben nu 25 geworden.
en nu ga ik naar huis
Ach, soms heeft een vrouw dat. Behalve ik natuurlijk, ik ben altijd liefquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Assie, wat ben je bitchy vandaag
Ik ben heul niet bitchyquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, soms heeft een vrouw dat. Behalve ik natuurlijk, ik ben altijd lief
Dat wou ik horen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:05 schreef Assiej het volgende:
[..]
Neejouw foto was hot
blote body
alleen de sigaret was een min punt
Waar is datquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:12 schreef ACT-F het volgende:
Mijn uitzicht vorige week tijdens het ontbijt![]()
[ afbeelding ]
Uuh.. Nooit?quote:
Ik zie daar minaretten?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:12 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
Nais, die kernkoppen zo in het zichtquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:12 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
Tassiebeebquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:22 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
slanggggg![]()
![]()
![]()
Ben alweer weg ik zit in het verkeerde topic
Zelfkennisquote:
Net als ikquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
TassiebeebDat was kort maar krachtig. doeiiii
En toch als je daar bent en je ziet de rest dan is het zo mooi. Past gewoon in het plaatje.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En toch als je daar bent en je ziet de rest dan is het zo mooi. Past gewoon in het plaatje.
Oh en jij bent altijd lief.Soms zelfs te lief.
@ Assie, bewaar die felle posts voor users die er om vragen door hun stomme gedrag. Doe ik ookDan is het echt heerlijk om er op in te hakken.
En dit was het uitzicht in de kelderquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Heb je nog meer mooie foto's die met ons wil delen?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jouw uitstraling maakt alles goed.
Dankjewel!quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:48 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
![]()
![]()
@ACT: geweldige fotolijkt wel stukje van de mijnen van Moria uit LOTR
quote:
Nee, dat is daar niet opgenomenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dankjewel!LOTR heb ik nooit gezien, maar wie weet is het daar opgenomen:
http://www.yerebatan.com/english/index.html
En een uitzicht vanaf de beganegrond:
[ afbeelding ]
Gezichtsbedrog, op tv lijken dingen groter dan ze in werkelijkheid zijnquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:54 schreef Samzz het volgende:
Nee, dat is daar niet opgenomenDe grote zaal van Moria is veul groter.
Sander heeft het altijd over eten, dus daarom is eten logischerquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sander heeft het altijd over eten, dus daarom is eten logischer
Voor iemand die nog nooit de film heeft gezien, heb je wel een uitgesproken meningquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gezichtsbedrog, op tv lijken dingen groter dan ze in werkelijkheid zijn
en niet gemetseld maar uitgehakt in de berg/steenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is daar niet opgenomenDe grote zaal van Moria is veul groter.
Sander is een kannibaalquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
![]()
ik heb wel zin in vrouwenvlees
Dat had ik al voordat ik het levenslicht zagquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:01 schreef Samzz het volgende:
Voor iemand die nog nooit de film heeft gezien, heb je wel een uitgesproken mening
En toch is dat zo. Op TV lijken mensen of dingen groter dan ze zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor iemand die nog nooit de film heeft gezien, heb je wel een uitgesproken mening
Ook dat, en het is veel duisterder, benauwend en ook nog eens computer geanimeerdquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:01 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
en niet gemetseld maar uitgehakt in de berg/steen![]()
Maar wel in de stijl van de foto![]()
Oh nu wil ik ze weer zien alledrie
En natuurlijk geeft vandaag mijn ontsteking ineens kurenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:43 schreef omearos het volgende:
na 13 jaar al?dat mijn auto dan nog rijdt
![]()
Moria bestaat niet echtquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En toch is dat zo. Op TV lijken mensen of dingen groter dan ze zijn.
nu we het weer eens grondig hebben beschreven bij nader inzien niet nee, maar ik moest er toch aan denken en nu moet ik hierdoor weer de hele extended trilogie gaan kijken deze weekquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook dat, en het is veel duisterder, benauwend en ook nog eens computer geanimeerd
En nee... Ik vind de mijnen van Moria nou niet echt lijken op die foto...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |