Nee ik ben nog jong, 20quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je gaat toch niet op korte termijn schimmelen of zo? Hoe oud ben je ook alweer?
Mwa, denk niet dat het doorgaatquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Yep, ook al is het lang geleden dat ik er in heb gereden. Dan toch maar kijken naar die PIMP-ass Shaguarrr...
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:08 schreef Assiej het volgende:
[..]
Maakt niet uit dat jij niet dankbaar bent
ik heb mijn plicht iig gedaan
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:17 schreef Assiej het volgende:
[..]
Jij vind alles opmerkelijk als iets niet naar jou toe gericht is
Nice!quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:07 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nee ik ben nog jong, 20
Ik onderhoud mijzelf wel aardig dus no worries
tenzij je echt jaren wacht dan gaat de boel echt dichtgroeien en beschimmelen en stoffig worden
Noem je dat al ruziequote:Op donderdag 29 juli 2010 15:16 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Volgens mij heb je met iedereen uit dit topic al eens ruzie / gezeik gehad ofniet?
Dus je wacht nog 10 jaar voordat je mij ' op eet 'quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nice!Kan je zeker nog wel 10 jaar mee...
Die slash gezeik stond er niet voor niets clown!quote:
Ben niet blind aap, ik noem het meer de boel op stokenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:20 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Die slash gezeik stond er niet voor niets clown!
Grappig.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:21 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ben niet blind aap, ik noem het meer de boel op stoken
Vind ik wel want ook jij hapt er opquote:
Ja op beide vragen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:24 schreef Assiej het volgende:
[..]
Vind ik wel want ook jij hapt er op
Maar was je laatst nou serieus ? over dat nest / boom gedoe
dat het uit is?
en heb je vakantie ofzo??
nee, ik ben een ondankbaar kreng. Jij bent gewoon de eerste die erover gaat zeikenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:08 schreef Assiej het volgende:
[..]
Maakt niet uit dat jij niet dankbaar bent
ik heb mijn plicht iig gedaan
Eens moet de eerste zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, ik ben een ondankbaar kreng. Jij bent gewoon de eerste die erover gaat zeiken
Opel kopen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben de draad compleet kwijt hier
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is ie ondertussen 13 jaar. Niet dat je het eraan afziet.
na 13 jaar al?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dan wil ie wel eens iets mankeren jaIs ie te repareren? (en hopelijk ook goedkoop
)
DAF toch? dat verklaart wel een hoop!quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:43 schreef omearos het volgende:
hoi
[..]
[..]
na 13 jaar al?dat mijn auto dan nog rijdt
![]()
Nee.quote:
'96, deuken, donkerpaars, anders plof ik 'm tegen de boom!quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:44 schreef omearos het volgende:
[..]
heb al een slopelwat voor een heb je in de aanbieding dan?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
DAF toch? dat verklaart wel een hoop!
ik mag dan een vrouw zijn, ik wil toch graag liever weten welk type auto het is dan welke kleur hij heeftquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
'96, deuken, donkerpaars, anders plof ik 'm tegen de boom!
slopelsquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:47 schreef omearos het volgende:
[..]heb een opel
[..]
ik mag dan een vrouw zijn, ik wil toch graag liever weten welk type auto het is dan welke kleur hij heeft
astra, 4-deurs, met kofferbak, dus niet die lelijke hatchback!quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:47 schreef omearos het volgende:
[..]heb een opel
[..]
ik mag dan een vrouw zijn, ik wil toch graag liever weten welk type auto het is dan welke kleur hij heeft
Oeeeehhh, donkerpaarsquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
we hebben een biederquote:
Neh, ik vind m'n huidige auto (die ik nog niet zo lang heb) veel te leukquote:
Mja.. ik zou nu liever op het hulsbeek liggen met een biertje als ik eerlijk benquote:
ik zou niet weten waarom ik jou anders zou behandelen als een anderquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:30 schreef Assiej het volgende:
[..]
Eens moet de eerste zijn.
Als je nu zegt Dankje lieve as, had ik het begrepen maar nu ..
vind ik wel erg zwak van je hoor
had je nu al cadeau's gekregen of vier jij je verjaardag vandaag niet
wel foto's makenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Wie wat bewaart, heeft wat...quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:19 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dus je wacht nog 10 jaar voordat je mij ' op eet '?
dan ben ik als soesje toch al helemaal gesmolten en zacht ...
Kijk daar ga je de mist in, je moet elk persoon speciaal behandelenquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom ik jou anders zou behandelen als een ander
ik heb nog geen cadeaus gekregen, na 't werk pas. vanavond komen een oom en tante langs. Ik vier m'n verjaardag voor de kameraden ergens in augustus.
Heb je dit ove rmijn foto?quote:
Haha, dat zei ik ook al vandaag!quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Assie, wat ben je bitchy vandaag
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Assie, wat ben je bitchy vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |