Oke, beterquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:17 schreef Samzz het volgende:
Nee, van le boyfriend.
Maar hij is weer 100% goed.
Dan pak ik dat konijn wel en ga ik wel meteen weer weg, no big dealquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hallo! Leer mij mannen kennenHij verwacht op z'n minst stomende seks op de bank.
Dus een quote op jou bericht is al niet toegestaanquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:24 schreef Assiej het volgende:
Ik dacht dat je het begon te leren maar nu ...
Hoezo moet jij dat opzoeken danquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
konijn is al weer terug, gelukkig
als het zinvol is en informatie bevat waar ik wat mee kan, surequote:Op donderdag 29 juli 2010 14:25 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dus een quote op jou bericht is al niet toegestaan.
op huis vd buren passenquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:25 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dus een quote op jou bericht is al niet toegestaan.
[..]
Hoezo moet jij dat opzoeken dan?
Op weg naar Arnhem!!
Joa, daar even wat eten bij kennis en dan na de spits terug, voor zover dit er is deze dagenquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
op huis vd buren passen
arnhem ben je zo ja
hmmquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:26 schreef Assiej het volgende:
[..]
als het zinvol is en informatie bevat waar ik wat mee kan, sure
Dankjewel Selmaquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
WouterGefeliciteerd met je verjaardag
Ipv dat je dankjewel zegt voor het feliciteren van uit het andere topicquote:
heb ik jou gemist?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:47 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ipv dat je dankjewel zegt voor het feliciteren van uit het andere topic![]()
Al veel cadeau's ontvangen ?
quote:
Het zijn net mensen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik weet niet precies, iets met het olie reservoir en de remschijven. Maar pin me er niet op vast.
Het ding wordt oud he
quote:
Ja inderdaad. Toch is het een mega fijne auto.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het zijn net mensen.Zuur hoor. Hij heeft er niet echt geluk mee de laatste tijd...
Je gaat toch niet op korte termijn schimmelen of zo? Hoe oud ben je ook alweer?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:18 schreef Assiej het volgende:
[..]
Pas maar op dat jij je jonko niet aan paar stukken zaagt
of je andere jonko laat roken
Oke oke ik wacht, maar straks ben ik een te gare soes en dan?
dan nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:59 schreef Assiej het volgende:
[..]
ik wil graag persoonlijk bedankt worden want ik feliciteer je ook individueel he...
Yep, ook al is het lang geleden dat ik er in heb gereden. Dan toch maar kijken naar die PIMP-ass Shaguarrr...quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Toch is het een mega fijne auto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |