jij bent sowieso altijd uitgenodigd hé, dat weet jequote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:53 schreef Panzerknacker666 het volgende:
fuckzooi, het konijn van de buren is ontsnapt
quote:
Dat vraag je toch nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
jij bent sowieso altijd uitgenodigd hé, dat weet je![]()
dus: rosé, wit of rood?
kloptquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vraag je toch nietBij konijn drink je Grolsch
Zonder konijn gelukkig ook welquote:
Error 404, pagina niet gevondenquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:01 schreef Mdrop het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)et_obees___.html?p=4,3
Best goed plan denk ik.
quote:'Noem mensen dik en niet obees'
Londen - De nieuwe Britse minister van Volksgezondheid vindt dat we maar eens op moeten houden mensen met ernstig overgewicht "obees" te noemen. Zij geeft er de voorkeur aan ze gewoon "dik" te noemen.
Anne Milton denkt dat dat mensen met overgewicht meer motiveert om af te vallen. Daarom roept ze zorgmedewerkers op hun patiënten "dik" te noemen. Dan zou de eigen verantwoordelijkheid om af te vallen pas echt doordringen.
"Als ik in de spiegel kijk en denk dat ik obees ben, maak ik me minder zorgen dan als ik denk dat ik dik ben," zegt Milton tegen de BBC. Ze benadrukt op persoonlijke titel te spreken.
IE GEBRUIKERSquote:
Fail, ik drink geen alcohol as you know.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
jij bent sowieso altijd uitgenodigd hé, dat weet je![]()
dus: rosé, wit of rood?
weet ik hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:05 schreef Assiej het volgende:
[..]
Fail, ik drink geen alcohol as you know.
Ik schruif aan rond uur of 8 ?
dan is mijn eigen avond eten wel gezakt
Auto kapot? Toch niet Der Golf?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb vakantie ja. Maar na de Zwarte Cross redelijk druk geweest met het nieuwe paard, en toen was de auto kapot en het weer slecht
wie had het over blijven na het eten dan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
weet ik hoor![]()
2000 is goed, gaan we daarna wel een romantische vrouwenfilm kijken
Ja. Ik weet niet precies, iets met het olie reservoir en de remschijven. Maar pin me er niet op vast.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Auto kapot? Toch niet Der Golf?
Toch wacht ik nog héél even Assie...quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:51 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nou waar wacht je dan op als ik al op temperatuur ben?
Oh ik dacht eerder dat een cubaanse sigaar voor overwinningen was![]()
maar ach, als jij die boon op wilt steken, hou ik je niet tegen, hard werkende man die beloond mag worden
Ik gebruik Chrome en daar doet ie het ook nietquote:
Hoe oud als ik vragen mag?, polo gaat einde van de zomer ook de deur uit en dan ook op zoek naar golfje uit 06 / 07 ofzoquote:
Ja ik kwam er ook al achterquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik gebruik Chrome en daar doet ie het ook nietVolgens mij kun je gewoon niet linken naar die artikelen
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:10 schreef Assiej het volgende:
[..]
wie had het over blijven na het eten dan?
Volgens mij is ie ondertussen 13 jaar. Niet dat je het eraan afziet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hoe oud als ik vragen mag?, polo gaat einde van de zomer ook de deur uit en dan ook op zoek naar golfje uit 06 / 07 ofzo.
Oke, van je zelf dan of?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:15 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij is ie ondertussen 13 jaar. Niet dat je het eraan afziet.
Ja, dan wil ie wel eens iets mankeren jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is ie ondertussen 13 jaar. Niet dat je het eraan afziet.
Ja hallo! Leer mij mannen kennenquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:10 schreef Assiej het volgende:
[..]
wie had het over blijven na het eten dan?
Nee, van le boyfriend.quote:
Pas maar op dat jij je jonko niet aan paar stukken zaagtquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Toch wacht ik nog héél even Assie...
Gelukkig maar! Jonko's en boormachines/decoupeerzagen gaan prima samen bij mij...
Oke, beterquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:17 schreef Samzz het volgende:
Nee, van le boyfriend.
Maar hij is weer 100% goed.
Dan pak ik dat konijn wel en ga ik wel meteen weer weg, no big dealquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hallo! Leer mij mannen kennenHij verwacht op z'n minst stomende seks op de bank.
Dus een quote op jou bericht is al niet toegestaanquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:24 schreef Assiej het volgende:
Ik dacht dat je het begon te leren maar nu ...
Hoezo moet jij dat opzoeken danquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
konijn is al weer terug, gelukkig
als het zinvol is en informatie bevat waar ik wat mee kan, surequote:Op donderdag 29 juli 2010 14:25 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dus een quote op jou bericht is al niet toegestaan.
op huis vd buren passenquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:25 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dus een quote op jou bericht is al niet toegestaan.
[..]
Hoezo moet jij dat opzoeken dan?
Op weg naar Arnhem!!
Joa, daar even wat eten bij kennis en dan na de spits terug, voor zover dit er is deze dagenquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
op huis vd buren passen
arnhem ben je zo ja
hmmquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:26 schreef Assiej het volgende:
[..]
als het zinvol is en informatie bevat waar ik wat mee kan, sure
Dankjewel Selmaquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
WouterGefeliciteerd met je verjaardag
Ipv dat je dankjewel zegt voor het feliciteren van uit het andere topicquote:
heb ik jou gemist?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:47 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ipv dat je dankjewel zegt voor het feliciteren van uit het andere topic![]()
Al veel cadeau's ontvangen ?
quote:
Het zijn net mensen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik weet niet precies, iets met het olie reservoir en de remschijven. Maar pin me er niet op vast.
Het ding wordt oud he
quote:
Ja inderdaad. Toch is het een mega fijne auto.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het zijn net mensen.Zuur hoor. Hij heeft er niet echt geluk mee de laatste tijd...
Je gaat toch niet op korte termijn schimmelen of zo? Hoe oud ben je ook alweer?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:18 schreef Assiej het volgende:
[..]
Pas maar op dat jij je jonko niet aan paar stukken zaagt
of je andere jonko laat roken
Oke oke ik wacht, maar straks ben ik een te gare soes en dan?
dan nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:59 schreef Assiej het volgende:
[..]
ik wil graag persoonlijk bedankt worden want ik feliciteer je ook individueel he...
Yep, ook al is het lang geleden dat ik er in heb gereden. Dan toch maar kijken naar die PIMP-ass Shaguarrr...quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Toch is het een mega fijne auto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |