Ben je weer in groningen dan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:41 schreef Fems het volgende:
Mijn lieftallige huisgenoot komt zo weer thuis! dus ik zit klaar met een wijntje en toastjes!
Jup. Moest zaterdag en zondag en maandag werken. Vandaag en gister vrij en leuke dingen met vriendinnen gedaan!quote:
vakantiequote:Op woensdag 28 juli 2010 23:45 schreef Fems het volgende:
[..]
Jup. Moest zaterdag en zondag en maandag werken. Vandaag en gister vrij en leuke dingen met vriendinnen gedaan!Morgenavond en vrijdag en zaterdagavond weer werken en dan zondag op vakantie!
Dus je bent min of meer heletijd aan het heen en weer reizenquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:45 schreef Fems het volgende:
[..]
Jup. Moest zaterdag en zondag en maandag werken. Vandaag en gister vrij en leuke dingen met vriendinnen gedaan!Morgenavond en vrijdag en zaterdagavond weer werken en dan zondag op vakantie!
Wat denk je?quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:25 schreef sjoemie1985 het volgende:
is dit gewoon lullen om het topic vol te krijgen of gaat dit ook nog serieus ergens over?![]()
![]()
Sorry lief, je weet toch dat ik echt van jou alleen houquote:
quote:
quote:
dank julliequote:
quote:
Parijs!quote:
Valt mee. Ik ben ook wel veel op mijn kamertje in Groningen. Ik heb hier een beetje mijn leventje opgebouwd en vind het wel prettig hier.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:49 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dus je bent min of meer heletijd aan het heen en weer reizen
Wat heb je allemaal gedaan?
Waar gaat de reis naar toe ?
Dan doe ik t niet..dankuquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:21 schreef Assiej het volgende:
Wouter gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
@Marko, paracetamol en alcohol is niet goed zeggen ze..
Beste kun je even bekertje met bodempje water erin doenquote:
Naja ik heb m al weggeslikt met gewoon waterquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:27 schreef Assiej het volgende:
[..]
Beste kun je even bekertje met bodempje water erin doen
paracetamol erin, oplaten lossen, in nemen en glas water erbij achteraan gooien
op die manier word het sneller in je bloed opgenomen dan normaal onoplosbaar tablet in nemen maar dat wist je vast al wel
maar met alcohol is no good.
Nu weet ik niet precies of dat ook voor paracetamol geld ivm samenstelling van stoffen
maar slim lijkt het me niet gezien het altijd afgeraden word
quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:00 schreef haakon het volgende:
Ow Wouter.. GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEERD ! \m/
dank julliequote:Op donderdag 29 juli 2010 01:21 schreef Assiej het volgende:
Wouter gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
@Marko, paracetamol en alcohol is niet goed zeggen ze..
jij ook bedanktquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:22 schreef Fems het volgende:
[..]
Parijs!![]()
[..]
Valt mee. Ik ben ook wel veel op mijn kamertje in Groningen. Ik heb hier een beetje mijn leventje opgebouwd en vind het wel prettig hier.Soms nog wel weekenden thuis om ouders en vreindinnen te zien
En reis gaat naar parijs dus!
En wouter gefeliciteerd en ik ga nu slapen!
heujquote:
Justin ook bedankt natuurlkquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:37 schreef rulerofdeath het volgende:
Maar Marko, je kunt het beste ibuprofen 650 met alcohol innemen. dan vergeet je alles
nee, maar voor alles moet een eerste keer zijnquote:
Dan ga ik het nu is proberenquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, maar voor alles moet een eerste keer zijn
quote:
volgens m'n vriendin moet je wel veel meer ibuprofen erbij gooien om dood te gaanquote:
Ervaring?quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgens m'n vriendin moet je wel veel meer ibuprofen erbij gooien om dood te gaan
nee, maar ze is verzorgende.quote:
quote:
is primaquote:Op donderdag 29 juli 2010 02:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jewa
FF volgooien? Ik wil de nieuwe TT zoiets als "Vote for Pedro!" hebben
neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |