Carbarateurs? 4-cilinder?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:07 schreef omearos het volgende:
[..]
En natuurlijk geeft vandaag mijn ontsteking ineens kuren
hopelijk krijg ik dat vanavond nog gerepareerd
Geeft ie een vonk? spanning?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:07 schreef omearos het volgende:
[..]
En natuurlijk geeft vandaag mijn ontsteking ineens kuren
hopelijk krijg ik dat vanavond nog gerepareerd
carberateur kan ik nog proberenquote:
hij vonkt wel, amar misschien is de timing slecht. Helaas kan ik dat niet metenquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Geeft ie een vonk? spanning?
Hij draait wel verder? slechte stekker misschien?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:13 schreef omearos het volgende:
[..]
carberateur kan ik nog proberen
[..]
hij vonkt wel, amar misschien is de timing slecht. Helaas kan ik dat niet meten
Goddomme ja!quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:48 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
![]()
![]()
@ACT: geweldige fotolijkt wel stukje van de mijnen van Moria uit LOTR
hij draait wel, loopt alleen niet goed stationairquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:16 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hij draait wel verder? slechte stekker misschien?
GANDALFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:17 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Goddomme ja!
Youuuuu shall not passssssssss!!!
Vanavond heb ik helaas geen tijd, ga d'r zo vandoor, als die het morgen nog heeft kom ik wel ff langs!quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:21 schreef omearos het volgende:
[..]
hij draait wel, loopt alleen niet goed stationair
kom anders langs, helpenkan je gelijk uitproberen wat het kan zijn
Run.. You fools!quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:23 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
GANDALFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat wordt dan in het weekendquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Vanavond heb ik helaas geen tijd, ga d'r zo vandoor, als die het morgen nog heeft kom ik wel ff langs!
Pas maar op.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:29 schreef omearos het volgende:
[..]
dat wordt dan in het weekend
eerst zo maar weer eens wat uitproberen
Hoiiiquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Heuy allen!
Nijverdal heeft er een dorpsgek bij..
Man tankt onderbroek vol met benzine
Spuit elfquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Heuy allen!
Nijverdal heeft er een dorpsgek bij..
Man tankt onderbroek vol met benzine
Ik werk, daarom ben ik laterquote:
Veel plezierquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:55 schreef ReMcOrE het volgende:
we zijn nog maar 2 topics verwijderd van Nijmegen![]()
goedenavondvanavond ff wat drinken in het dorp, morgen zwemmen en spullen pakken voor het weekendje Lommel
dus iedereen alvast een fijn weekend (en tot maandag) mocht ik voor zaterdagmorgen niet meer terugkomen in ToF
![]()
veel plezier!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:55 schreef ReMcOrE het volgende:
goedenavondvanavond ff wat drinken in het dorp, morgen zwemmen en spullen pakken voor het weekendje Lommel
dus iedereen alvast een fijn weekend (en tot maandag) mocht ik voor zaterdagmorgen niet meer terugkomen in ToF
![]()
dat gaat nogal lastig in de zorg.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:06 schreef Assiej het volgende:
[..]
En ze past haar weekend niet aan, aan jouw verjaardag?
Nog een fijne verjaardag!
Dan zorgt ze maar dat ze erbij kan zijn!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat gaat nogal lastig in de zorg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
ja, doot henig an en een goed weekendquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:55 schreef ReMcOrE het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:10 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dan zorgt ze maar dat ze erbij kan zijn!!Ik vond hem goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:10 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dan zorgt ze maar dat ze erbij kan zijn!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Ik ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja!
Ik ga lekker zelf iets maken!
crackers/toostjesquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:34 schreef Samzz het volgende:
Dat hoop ik
As neemt geloof ik chips en stokbrood mee. Brie heb ik thuis...
Wat moet ik meenemen? Ik heb werkelijk geen idee. En hoe kom ik naar jouw huis? Kun je ff PMen welke bus ik moet nemen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:34 schreef Samzz het volgende:
Dat hoop ik
As neemt geloof ik chips en stokbrood mee. Brie heb ik thuis...
Ik had anders kunnen zeggen ik pik je op bij het station maar die kant ga ik niet uitquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat moet ik meenemen? Ik heb werkelijk geen idee. En hoe kom ik naar jouw huis? Kun je ff PMen welke bus ik moet nemen?
dames datenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:39 schreef omearos het volgende:
wat gaan jullie voor spannends doen morgen?
Lijn 3, Glanerbrug Ekersdijk, halte Eschmarkelaan uitstappenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat moet ik meenemen? Ik heb werkelijk geen idee. En hoe kom ik naar jouw huis? Kun je ff PMen welke bus ik moet nemen?
Dankjequote:Op donderdag 29 juli 2010 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijn 3, Glanerbrug Ekersdijk, halte Eschmarkelaan uitstappen
Je mag zelf weten wat je mee neemt, drank of eten, of beide. Maakt niks uit. Als het maar gezellig wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |