Gaan we weer.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:17 schreef Assiej het volgende:
Jij vind alles opmerkelijk als iets niet naar jou toe gericht is
Good, je leert het welquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:21 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Gaan we weer.
Ik zeg wel niets meer.
Ja, primaquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoi. Alles goed daar? Vermaak je je een beetje (met vriendjeliefjepiefje)?
WTF.... dan ben je echt heel ver heenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Een 46-jarige dronken automobilist uit Nijverdal heeft woensdagmiddag bij een benzinestation op de Schipholweg in Haarlem per abuis benzine in zijn onderbroek getankt. Dat maakte de politie donderdag bekend.
Blijkbaarquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Een 46-jarige dronken automobilist uit Nijverdal heeft woensdagmiddag bij een benzinestation op de Schipholweg in Haarlem per abuis benzine in zijn onderbroek getankt. Dat maakte de politie donderdag bekend.
Je wilt dat ik meer op temperatuur benquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik wacht nog heel even...![]()
Alles prima hoor. Lekker rustig, zwoele muziek...
Inderdaad ja. Boutweer.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, prima
Die is aan het golfenWaar het wel heerlijk weer voor is vandaag.
Z'n leuter had blijkbaar ook dorstquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Weinig. Ga hem maar vertellen dat ie eens moet komen lunchenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Boutweer.Nog leuke dingen kunnen doen samen? Hij moet weer eens komen lunchen!
wtfquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mja, 37 graden is prima hoor...quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:35 schreef Assiej het volgende:
[..]
Je wilt dat ik meer op temperatuur ben?
Alleen ontbreekt de joint nog bij die zwoele muziek ?
Beetje saai.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weinig. Ga hem maar vertellen dat ie eens moet komen lunchen
Ik heb vakantie ja. Maar na de Zwarte Cross redelijk druk geweest met het nieuwe paard, en toen was de auto kapot en het weer slechtquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Beetje saai.Je bent nu toch ook 'vrij' neem ik aan? Zal hem morgen of volgende week een SMS'en...
Nou waar wacht je dan op als ik al op temperatuur ben?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mja, 37 graden is prima hoor...
De jonko wordt dit weekend weer aangestoken!Laatste stukje dakterras aanleggen!
Ik weet wat jij vanavond eetquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:53 schreef Panzerknacker666 het volgende:
fuckzooi, het konijn van de buren is ontsnapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |