quote:
-edit- Oh jezus, het is natuurlijk inderdaad fout, 't moet met ei ipv ij. Sorry, val ik ff door de mand op de vroege zondagmiddagquote:
Of met een t erin: getwijfeld. Dan klopt 'ie ook.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:15 schreef Sosha het volgende:
[..]
-edit- Oh jezus, het is natuurlijk inderdaad fout, 't moet met ei ipv ij. Sorry, val ik ff door de mand op de vroege zondagmiddag![]()
Ja, dat spreekt voor zichquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:36 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Of met een t erin: getwijfeld. Dan klopt 'ie ook.
Altijd lastig, buitenlandsquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:30 schreef Bobbanz038 het volgende:
Heej iedereen,
weet iemand nog goeie Apre Ski cd's van 2010?
Of van radio stations?
Alvast Bedankt!
Bij het tonkstationquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:46 schreef Socios het volgende:
Sinds april jl. tank ik nooit meer bij BP. Wat een walgelijk bedrijf. Beetje een ramp proberen te verbloemen. Ik tonk er sowieso al zelden. Bovendien tank ik ook nooit bij Shell.
Inderdaad.quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 03:25 schreef EricOscuro het volgende:
Begin met een warm voorgerecht; een romige tomatensoep kan niet mislukken met wat crepe freche toegevoegd. Het smaakt zacht, en je zou zelfs wat champions kunnen toevoegen
Ik betwijfel of zij zelf wat "geleerdt" heeft in haar leven, voor ze over domme mensen gaat zeuren...quote:[quote]Op maandag 2 augustus 2010 01:29 schreef Killer_Mom het volgende:
ik noem ze stom geboren en niets bijgeleerdt.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:42 schreef rubje het volgende:
Ik droom de laatst dit![]()
en toen werd ik helaas wakker
Say whatquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:07 schreef Meike26 het volgende:
Gisteren bij Ikea wezen kijekn voor de keuken.
Nu hebben wij de vraag of de deurtjes los te besutellen zijn?
We willen eventueel een afdekdeur van een inboiuwkoelkast gebruiken om de achterzijde van kastjes af te dekkken waar je tegenaan kijkt vanuit de keuken. We weten dat hier speciale platen voor zijn te verkrijgen maar deze zijn te laag. We willen dat ze wat hoger zijn dan de keuken en aanrechtblad, zodat je niet direcht op het aanrecht kijkt vanuit de woonkamer.
Zijn deze deurtjes eventueel los verkrijgbaar en waar vinden we de maten daarvan?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
Verder wel weer enorm goed geslaagd, uiteraard meer snuiterijtjes dan nodig, maar alles komt van pas![]()
Ik heb het even nagevraagd, maar er groeit nu een babyboom in de tuin.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:12 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik heb het even nagevraagd, maar er groeit nu een babyboom in de tuin.
Faal!quote:[..]
Ik geef geen 40 euro uit voor een broek die na 2 uur al niet meer als gegoten zit.Afgezien van het feit dat ik de stiksels al niet mooi vindt en dus ook niet zou kopen om die reden. (Daarom zeg ik dus al; kwestie van smaak).
Een broek van 90 euro is na een jaar nog superstrak, alleen de kleur is na 100 keer wassen faal (logisch) dus wil ik weer 2 paar erbij.
Snacken naar een snak.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:38 schreef dandybleu het volgende:
Ha jja friet ( uit de diepvries ) vind ik typisch zo een voedselsoort : Die is heel lekker in de mond maar niet in de buik ....Ja als je dan in de zomer naar het strand bent geweest ofzo dan kan je echt zo snacken naar een zout frietje......Maar ja dan is het maar helemaal de vraag wat voor een soort friet de tent in huis heeft.....
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:15 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
maar naast mij rijdt een autist met een autistisch groen shirt in zijn zwarte Peaugot.
quote:en de achterlijke Peaugot bestuurder dacht dat hij de man was want hij zat mij autistisch aan te kijken
Dat is te simpel:in de eerste klik krijg ik een foutmelding, in de tweede een vertaling door Van Dale met "gisten". Ja, dat schiet natuurlijk niet op.quote:
Maar dan nog: woorden worden vaak gespeld op het visuele geheugen. En de spelling nieuwsgierig is nog steeds dominant over nieuwschierig, dus er zou een alarm af moeten gaan in de geheugens van de schrijvers.quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:45 schreef Rewimo het volgende:
Omdat ze de afkomst van het woord niet kennen: nieuws-gierig. En ja, sch komt vaker voor dan sg, dus zullen veel mensen automatisch sch schrijven.
Je kunt ook beter klittenband daarvoor gebruiken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:36 schreef ASUS-Lover het volgende:
handig ook echt op school.. om dan klitterband op de tafel te plakken ^^
Werken, wierk, geworken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:29 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Ha ha dat had ik ook eens. Alleen wierk ik in een bejaardentehuis. Lag dan naast de steradent en die batterijtjes voor gehoorapparaten.
Oh ja en kassieres die die verdeler na de kassa niet gebruiken waardoor jouw aankopen gemixt zijn met die van je voorganger
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:22 schreef Ascendancy het volgende:
Die borden zijn juist meestal al droog. Schaaltjes en kommetjes even nachecken juist.
Pouleren hoef ik niet te doen
Koks schreeuwen bij mij ook maar af en toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |