BMA lekker op de snelweg met 160. Zit een auto voor me die niet echt doorrijdt op de linkerbaan. Zit niet zo veel ruimte tussen mij en die debiel voor mij, maar naast mij rijdt een autist met een autistisch groen shirt in zijn zwarte Peaugot. Hij wil voor mij langs gaan terwijl ik daar met 160 kom aanrijden.
Dus no way dat ik die mongool voor mij laat, hij denkt hem lekker er tussen te kunnen proppen

kanker debiel wat denkt hij wel niet, dan moet ik dus keihard op de remmen als hij dat wilde doen.
Hij kwam al naar links terwijl al eigenlijk naast hem reed dus hij moest zijn invoegactie voortijdig afbreken. Waardoor die rare gebaren gaat maken

zielige kanker autist. Kon het zeker niet hebben dat een jonge hosselaar als ik in een duurdere auto reed dan waar hij in reed

Maar het kwaad was nog niet geschiedt. Gaat ie ineens spelletje van maken zodra de snelweg is afgelopen

gaat ie ineens rechts inhalen en dan keihard op de rem trappen

mijn middelvinger gebaar maakte mijn mattie die er bij zat aan het lachen en de achterlijke Peaugot bestuurder dacht dat hij de man was want hij zat mij autistisch aan te kijken alsof ik net zijn dochter van 16 had geneukt en hij ons betrapt had. Alsof ie dan stiekem zou lopen aftrekken terwijl hij toekeek hoe ik zijn dochter zou doen.
En toen sloeg die ergens af en was de pret voorbij

Wat een sukkel was dat. Meteen afschieten dat soort mensen. Best erg dat hij waarschijnlijk dacht dat ik degene was die fout zat, terwijl hij gewoon had moeten wachten met invoegen

Dus meteen rijbewijs innemen van hem eigenlijk

rrrrrrr
en toen opende ik snel een topic op fok