Eens.quote:
Je was me te snel af.quote:
Aah een Peugot-rijder, helaas je faalt het zijn allemaal kansloze modellenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ligt er helemaal aan wat voor Peugeot het was.
Als het zo'n wijvengebakje als een 107, 1007 of 207 was, ja, dan heb je gelijk.
Was het een bazenbak zoals een 605, 607 of zelfs een 407 coupé, dan is je klacht onterecht.
De nummers kunnen afwijken; het gaat erom dat een klein kuthok geen recht van spreken heeft en een fatsoenlijk grote Peugeot wel.
309 XR carrosserie met GTI motorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
De nummers kunnen afwijken; het gaat erom dat een klein kuthok geen recht van spreken heeft en een fatsoenlijk grote Peugeot wel.
Fout. Geen Peugeot-rijder. Ik rijd met een fatsoenlijk grote auto van het andere merk van PSA.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Aah een Peugot-rijder, helaas je faalt het zijn allemaal kansloze modellen
volgensmij had hij het erover welke die vent reed, niet jij.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:25 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
309 XR carrosserie met GTI motor
Heb jij ook een C6?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Fout. Geen Peugeot-rijder. Ik rijd met een fatsoenlijk grote auto van het andere merk van PSA.
mensen met groen shirt en peugot, en die ook nog niet beseffen dat ze niet kunnen autorijden zijn ook impotentquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat is daar impotent aan?Bedoel je niet incompetent?
.
Het was zo'n achterlijke familie auto ofzoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
Als het zo'n wijvengebakje als een 107, 1007 of 207 was, ja, dan heb je gelijk.
Was het een bazenbak zoals een 605, 607 of zelfs een 407 coupé, dan is je klacht onterecht.
En jou schat ik wel in als een Golf-petje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:31 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
mensen met groen shirt en peugot, en die ook nog niet beseffen dat ze niet kunnen autorijden zijn ook impotent
audiquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:33 schreef IBAZ het volgende:
[..]
En jou schat ik wel in als een Golf-petje.
Haha jij bent zeker zo'n knuppel die met 120 star op de linkerbaan blijft rijden als het rustig isquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:40 schreef BasementDweller het volgende:
Je bent ook dom als je er vanuit gaat dat iedereen er rekening mee houdt dat je met 40km/h te hard aan komt karren. En wie is hier nou de autist? Iemand die in een groen shirtje in een Peaugot rijdt, of iemand die 160 op de snelweg rijdt en er een topic over maakt op Fok!.
Audi's van voor 2005quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:41 schreef Markster het volgende:
[..]
zo een oude a3/a4 zeker, en dan tof doen dat je een audi hebt
Hou je nou maar rustig, na woensdag en daarna zondag heb je genoeg frustratie om eruit te gooienquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:30 schreef Bami-pangkang het volgende:
[..]
volgensmij had hij het erover welke die vent reed, niet jij.
Nee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:41 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Haha jij bent zeker zo'n knuppel die met 120 star op de linkerbaan blijft rijden als het rustig is
Wie dat niet doet kan per definitie niet rijden en moet onmiddellijk z'n rijbewijs innemen. Dat soort mensen maken dus geen gebruik van hun spiegels of kunnen niet anticiperen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:40 schreef BasementDweller het volgende:
Je bent ook dom als je er vanuit gaat dat iedereen er rekening mee houdt dat je met 40km/h te hard aan komt karren. En wie is hier nou de autist? Iemand die in een groen shirtje in een Peaugot rijdt, of iemand die 160 op de snelweg rijdt en er een topic over maakt op Fok!.
Maar je mag niet harder dan 120, dus wie is er nou fout ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wie dat niet doet kan per definitie niet rijden en moet onmiddellijk z'n rijbewijs innemen. Dat soort mensen maken dus geen gebruik van hun spiegels of kunnen niet anticiperen.
Ja man vervelend he dat iemand die jonger is een dikkere auto dan jij rijdtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:41 schreef Markster het volgende:
[..]
zo een oude a3/a4 zeker, en dan tof doen dat je een audi hebt
Ik heb het verder niet over regelgeving, ik had het over de bekwaamheid van autobestuurders. Als diegene kennelijk niet kunnen inschatten dat er verkeer snel nadert ben je gewoon ongeschikt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:55 schreef Markster het volgende:
[..]
Maar je mag niet harder dan 120, dus wie is er nou fout ?
kanker autist ik hoop dat je een keer op de snelweg een ongeluk krijgt omdat jij dacht even lekker met 120 je auto op de linkerbaan te duwen terwijl iedereen 160 rijdtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:55 schreef Markster het volgende:
[..]
dat ook dusquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik heb het verder niet over regelgeving, ik had het over de bekwaamheid van autobestuurders. Als diegene kennelijk niet kunnen inschatten dat er verkeer snel nadert ben je gewoon ongeschikt.
Ik hoop dat jij er dan met je 160 tegenopknaltquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:01 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
kanker autist ik hoop dat je een keer op de snelweg een ongeluk krijgt omdat jij dacht even lekker met 120 je auto op de linkerbaan te duwen terwijl iedereen 160 rijdt
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:01 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
kanker autist ik hoop dat je een keer op de snelweg een ongeluk krijgt omdat jij dacht even lekker met 120 je auto op de linkerbaan te duwen terwijl iedereen 160 rijdt
Als je er geen rekening mee houdt dat sommige mensen niet kunnen rijden, dan zouden ze ook je rijbewijs moeten innemen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wie dat niet doet kan per definitie niet rijden en moet onmiddellijk z'n rijbewijs innemen. Dat soort mensen maken dus geen gebruik van hun spiegels of kunnen niet anticiperen.
Als je hard rijdt en je kunt niet inschatten dat ie hem er voor gaat gooien ben je gewoon ongeschikt. Een goede chauffeurs anticipeert op andersmans rijgedrag.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik heb het verder niet over regelgeving, ik had het over de bekwaamheid van autobestuurders. Als diegene kennelijk niet kunnen inschatten dat er verkeer snel nadert ben je gewoon ongeschikt.
In Nederland verwacht je gewoon niet dat er iemand met 160 aankomt. Was deze klacht in Duitsland gebeurd dan terecht. Nu ben je gewoon een petje in een luxere vwquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:01 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Mensen die dit zeggen zijn of onervaren of een slechte bestuurder. Maakt niet uit waar je rijdt, je moet geen aannames doen over de mede weggebruikers in het verkeer. Je moet continu op je hoede zijn, er kan zich altijd een onverwachte situatie voordoen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:08 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
In Nederland verwacht je gewoon niet dat er iemand met 160 aankomt. Was deze klacht in Duitsland gebeurd dan terecht. Nu ben je gewoon een petje in een luxere vw
je mag legaal 2 biertjes op hebben tochquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:06 schreef FurtiveAffaire het volgende:
TS gaat dronken de weg op en geeft de schuld aan een peugeot rijder
Misschien over een jaar of vijf. Voorlopig heb ik nog the next best thing: Een XM.quote:
Niet als je daarmee al helemaal van de kaart bentquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:16 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
je mag legaal 2 biertjes op hebben toch
2 biertjes mag al niet meer dat heeft mijn theorie-leraar de laatste keer verteld.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:16 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Een theorie-leraar? Is het zo erg gesteld met je?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:21 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
2 biertjes mag al niet meer dat heeft mijn theorie-leraar de laatste keer verteld.
Waarom heb jij een theorie leraar nodigquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:21 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
2 biertjes mag al niet meer dat heeft mijn theorie-leraar de laatste keer verteld.
Dat geldt nog meer voor degene die 160 rijdt!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Mensen die dit zeggen zijn of onervaren of een slechte bestuurder. Maakt niet uit waar je rijdt, je moet geen aannames doen over de mede weggebruikers in het verkeer. Je moet continu op je hoede zijn, er kan zich altijd een onverwachte situatie voordoen.
dat ze jouw rijbewijs ook maar innemenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:31 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Dat geldt nog meer voor degene die 160 rijdt!
1. hou dat 'kanker' ff lekker voor jequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:01 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Ben 2 keer naar de theorieles geweest daarna heb ik het gehaald in 1 xquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:24 schreef BaasD het volgende:
[..]
Waarom heb jij een theorie leraar nodig
sorry hoor, maar ik heb het gewoon in 1x gehaald zonder lessen of wat dan ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:14 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Ben 2 keer naar de theorieles geweest daarna heb ik het gehaald in 1 x
Les 1: het concept "lezen"quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:14 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Lessen voor je theorie? nooit geweten dat dat bestond.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:14 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
waarschijnlijk zo een sjonnie met gepimpte gofl audi a3, die net ze rijbewijs heeft gehaald en autorijden nog stoer vindt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:21 schreef cheqy het volgende:
Hoe oud is TS eigenlijk?
Ik vind hem namelijk erg onvolwassen overkomen. Ik hoop zo een simpele ziel nooit tegen te komen als ie weer eens stoer 160 aan het rijden is.
En zichzelf zwaar overschat. Als je er al geen eens rekening mee houdt dat anderen waarschijnlijk je snelheid niet goed kunnen inschatten.....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:22 schreef Markster het volgende:
[..]
waarschijnlijk zo een sjonnie met gepimpte gofl audi a3, die net ze rijbewijs heeft gehaald en autorijden nog stoer vindt.
audi a2quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:22 schreef Markster het volgende:
[..]
waarschijnlijk zo een sjonnie met gepimpte gofl audi a3, die net ze rijbewijs heeft gehaald en autorijden nog stoer vindt.
het was vrij rustig en ik had haastquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:21 schreef Vinz0r het volgende:
Welke mongool gaat er dan ook rond die tijd 160 rijden?
Dat is vragen om problemen, doe t gewoon lekker savonds als alle yuppen op de bank zitten.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:22 schreef Markster het volgende:
[..]
Dan vertrek je volgende keer eerder?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:41 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
het was vrij rustig en ik had haast
Dat je haast hebt is je eigen sculd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:41 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
het was vrij rustig en ik had haast
wtf heeft ie hier in lelystad te zoeken, laat ons er buitenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:47 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Dan vertrek je volgende keer eerder?
Of ga je naar Lelystad, Assen of Zandvoort en daar de Wannabe Schumi uithangen
gedraag je dan volwassen man.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:43 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]ja ga jezelf dat maar lekker wijs maken zodat je jezelf beter kan voelen
haha sorry jongen
Ja dus? Dat wil nog niet zeggen dat het verstandig is om te doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:16 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:21 schreef OEM het volgende:
[..]
Les 1: het concept "lezen"
Les 2: het concept "boek"
Zeker zo'n geitenwollensokken type ben jijquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:58 schreef MREn het volgende:
[..]
Ja dus? Dat wil nog niet zeggen dat het verstandig is om te doen.
Met mist mag je (als de matrixborden niets zeggen of ontbreken) ook gewoon met 120 over de snelweg, maar of dat zou zo verstandig is...
Ik heb liever types als hem/haar op de weg, dan jijquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:31 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Zeker zo'n geitenwollensokken type ben jijoh nee je hebt 2 slokken wijn op nu mag j eecht niet meer rijden hoor!!@1 laat mij maar rijden anders is het onverantwoord!!
![]()
Inderdaad. Liever iemand die na 2 slokken wijn liever niet meer rijdt, dan iemand die met 2 bier op 160 gaat rijden en niet anticipeert op invoegende auto's.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:51 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik heb liever types als hem/haar op de weg, dan jij
Autorijden is een serieuze bezigheid, iets wat gasten zoals jij nogal vaak vergeten
en gasten zoals jij ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:51 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik heb liever types als hem/haar op de weg, dan jij
Autorijden is een serieuze bezigheid, iets wat gasten zoals jij nogal vaak vergeten
Best knap dat jij weet hoe ik rij, terwijl ik dat nog helemaal niet verteld hebquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:55 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
en gasten zoals jij ookbeetje met je gangetje van 50 over een weg waar niemand rijdt, waar je niet mag inhalen, maar waar er wel veel ruimte is
![]()
![]()
en dan raar vinden als mensen bumperkleven
Als de max. daar 50 is lijkt het me de logische snelheid om te rijden. En als het druk is met fietsers is 40 nog beter.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:55 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
en gasten zoals jij ookbeetje met je gangetje van 50 over een weg waar niemand rijdt, waar je niet mag inhalen, maar waar er wel veel ruimte is
![]()
![]()
Als de max snelheid 50 is moet je niet zeiken. Als je wil racen moet je dat maar op een circuit doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:55 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
![]()
![]()
hee boy, laat ze maar lullen hoor. Jij en ik weten dat je makkelijk 80 door een woonerf kan rossen met 7 bier in je mik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:55 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
![]()
![]()
Beter ga je de regels leren. De man in de Peugeot ( franse auto'squote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:55 schreef Markster het volgende:
[..]
En ik vind het niet raar als jij ooit nog eens gaat boomkleven.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:55 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
![]()
![]()
ah, jij was diegene die 206jes voor vrouwen vond he?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Beter ga je de regels leren. De man in de Peugeot ( franse auto's) gaat een bijzondere verrichting uitvoeren en mag daarbij niemand hinderen en moet al het overige verkeer voor laten gaan. Snelheid van yhet overige verkeer heeft daar TOTAAL niets mee te maken. Dat is van ondergeschikt belang.
Die man is fout, niet TS. Neemt niet weg dat TS te hard rijdt en beter moet inschatten wat het andere verkeer doet.
Beide zijn fout.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Beter ga je de regels leren. De man in de Peugeot ( franse auto's) gaat een bijzondere verrichting uitvoeren en mag daarbij niemand hinderen en moet al het overige verkeer voor laten gaan. Snelheid van yhet overige verkeer heeft daar TOTAAL niets mee te maken. Dat is van ondergeschikt belang.
Die man is fout, niet TS. Neemt niet weg dat TS te hard rijdt en beter moet inschatten wat het andere verkeer doet.
En toch zal TS van de rechter gelijk krijgen. Bij een bijzondere verrichting is snelheid van het overige verkeer niet van belang.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:08 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Beide zijn fout.
Van rijstrook wisselen zonder goed te kijken is fout.
Met 160 achterop een auto knallen is ook niet toegestaan.
eigenlijk wel raar hoor. Als hij namelijk met 120 aan komt rijden, is er (mits diegene inhaalt geen 80 rijdt ofzo) niet zoveel aan de hand. Dus indirect brengt degene die met 160 aan komt scheuren de ander weer in gevaar. Degene die inhaalt verwacht niet dat degene 160 rijdt (is ook echt niet altijd goed te zien, ik let altijd op wat voor type het is, bmw 5serie, audi a4quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
En toch zal TS van de rechter gelijk krijgen. Bij een bijzondere verrichting is snelheid van het overige verkeer niet van belang.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik wil het niet. Maar vooruit:quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:15 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]maar toch moet die man beter inschatten aangezien praktisch half naast hem reed toen hij hem nog eens ervoor wilde douwen
Waar haal je die wijsheid vandaan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
En toch zal TS van de rechter gelijk krijgen.
Hoge snelheid heeft er ALLES mee te maken. Schade zal gedeeld worden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Het hangt puur van de snelheid af. Rij je +10 dan zal de inhaler de meeste schuld krijgen. Rij je +100 dan ga je voor de hoofdprijs: dood door schuldquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:24 schreef shiftknop het volgende:
TS, wat voor auto heb je dan?
Audi A3 ofzo? Welk jaar? En hoe oud ben je? 22 ofzo?
De bestuurder had moeten kijken ja maar je verwacht niet dat iemand 160 rijdt. Fout zit dus bij beide. Mocht het tot een ongeval komen ben jij volgens mij wel de sjaak.
Nuchter achter het stuur zitten is niet voorbehouden aan geitenwollensokkentypes (dat is dus één woord) gelukkig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:31 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Zeker zo'n geitenwollensokken type ben jijoh nee je hebt 2 slokken wijn op nu mag j eecht niet meer rijden hoor!!@1 laat mij maar rijden anders is het onverantwoord!!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |