Eens.quote:
Je was me te snel af.quote:
Aah een Peugot-rijder, helaas je faalt het zijn allemaal kansloze modellenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ligt er helemaal aan wat voor Peugeot het was.
Als het zo'n wijvengebakje als een 107, 1007 of 207 was, ja, dan heb je gelijk.
Was het een bazenbak zoals een 605, 607 of zelfs een 407 coupé, dan is je klacht onterecht.
De nummers kunnen afwijken; het gaat erom dat een klein kuthok geen recht van spreken heeft en een fatsoenlijk grote Peugeot wel.
309 XR carrosserie met GTI motorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
De nummers kunnen afwijken; het gaat erom dat een klein kuthok geen recht van spreken heeft en een fatsoenlijk grote Peugeot wel.
Fout. Geen Peugeot-rijder. Ik rijd met een fatsoenlijk grote auto van het andere merk van PSA.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Aah een Peugot-rijder, helaas je faalt het zijn allemaal kansloze modellen
volgensmij had hij het erover welke die vent reed, niet jij.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:25 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
309 XR carrosserie met GTI motor
Heb jij ook een C6?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Fout. Geen Peugeot-rijder. Ik rijd met een fatsoenlijk grote auto van het andere merk van PSA.
mensen met groen shirt en peugot, en die ook nog niet beseffen dat ze niet kunnen autorijden zijn ook impotentquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat is daar impotent aan?Bedoel je niet incompetent?
.
Het was zo'n achterlijke familie auto ofzoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
Als het zo'n wijvengebakje als een 107, 1007 of 207 was, ja, dan heb je gelijk.
Was het een bazenbak zoals een 605, 607 of zelfs een 407 coupé, dan is je klacht onterecht.
En jou schat ik wel in als een Golf-petje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:31 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
mensen met groen shirt en peugot, en die ook nog niet beseffen dat ze niet kunnen autorijden zijn ook impotent
audiquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:33 schreef IBAZ het volgende:
[..]
En jou schat ik wel in als een Golf-petje.
Haha jij bent zeker zo'n knuppel die met 120 star op de linkerbaan blijft rijden als het rustig isquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:40 schreef BasementDweller het volgende:
Je bent ook dom als je er vanuit gaat dat iedereen er rekening mee houdt dat je met 40km/h te hard aan komt karren. En wie is hier nou de autist? Iemand die in een groen shirtje in een Peaugot rijdt, of iemand die 160 op de snelweg rijdt en er een topic over maakt op Fok!.
Audi's van voor 2005quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:41 schreef Markster het volgende:
[..]
zo een oude a3/a4 zeker, en dan tof doen dat je een audi hebt
Hou je nou maar rustig, na woensdag en daarna zondag heb je genoeg frustratie om eruit te gooienquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:30 schreef Bami-pangkang het volgende:
[..]
volgensmij had hij het erover welke die vent reed, niet jij.
Nee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:41 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Haha jij bent zeker zo'n knuppel die met 120 star op de linkerbaan blijft rijden als het rustig is
Wie dat niet doet kan per definitie niet rijden en moet onmiddellijk z'n rijbewijs innemen. Dat soort mensen maken dus geen gebruik van hun spiegels of kunnen niet anticiperen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:40 schreef BasementDweller het volgende:
Je bent ook dom als je er vanuit gaat dat iedereen er rekening mee houdt dat je met 40km/h te hard aan komt karren. En wie is hier nou de autist? Iemand die in een groen shirtje in een Peaugot rijdt, of iemand die 160 op de snelweg rijdt en er een topic over maakt op Fok!.
Maar je mag niet harder dan 120, dus wie is er nou fout ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wie dat niet doet kan per definitie niet rijden en moet onmiddellijk z'n rijbewijs innemen. Dat soort mensen maken dus geen gebruik van hun spiegels of kunnen niet anticiperen.
Ja man vervelend he dat iemand die jonger is een dikkere auto dan jij rijdtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:41 schreef Markster het volgende:
[..]
zo een oude a3/a4 zeker, en dan tof doen dat je een audi hebt
Ik heb het verder niet over regelgeving, ik had het over de bekwaamheid van autobestuurders. Als diegene kennelijk niet kunnen inschatten dat er verkeer snel nadert ben je gewoon ongeschikt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:55 schreef Markster het volgende:
[..]
Maar je mag niet harder dan 120, dus wie is er nou fout ?
kanker autist ik hoop dat je een keer op de snelweg een ongeluk krijgt omdat jij dacht even lekker met 120 je auto op de linkerbaan te duwen terwijl iedereen 160 rijdtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:55 schreef Markster het volgende:
[..]
Maar je mag niet harder dan 120, dus wie is er nou fout ?
dat ook dusquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik heb het verder niet over regelgeving, ik had het over de bekwaamheid van autobestuurders. Als diegene kennelijk niet kunnen inschatten dat er verkeer snel nadert ben je gewoon ongeschikt.
Ik hoop dat jij er dan met je 160 tegenopknaltquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:01 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
kanker autist ik hoop dat je een keer op de snelweg een ongeluk krijgt omdat jij dacht even lekker met 120 je auto op de linkerbaan te duwen terwijl iedereen 160 rijdt
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:01 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
kanker autist ik hoop dat je een keer op de snelweg een ongeluk krijgt omdat jij dacht even lekker met 120 je auto op de linkerbaan te duwen terwijl iedereen 160 rijdt
Als je er geen rekening mee houdt dat sommige mensen niet kunnen rijden, dan zouden ze ook je rijbewijs moeten innemen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wie dat niet doet kan per definitie niet rijden en moet onmiddellijk z'n rijbewijs innemen. Dat soort mensen maken dus geen gebruik van hun spiegels of kunnen niet anticiperen.
Als je hard rijdt en je kunt niet inschatten dat ie hem er voor gaat gooien ben je gewoon ongeschikt. Een goede chauffeurs anticipeert op andersmans rijgedrag.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik heb het verder niet over regelgeving, ik had het over de bekwaamheid van autobestuurders. Als diegene kennelijk niet kunnen inschatten dat er verkeer snel nadert ben je gewoon ongeschikt.
In Nederland verwacht je gewoon niet dat er iemand met 160 aankomt. Was deze klacht in Duitsland gebeurd dan terecht. Nu ben je gewoon een petje in een luxere vwquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:01 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Mensen die dit zeggen zijn of onervaren of een slechte bestuurder. Maakt niet uit waar je rijdt, je moet geen aannames doen over de mede weggebruikers in het verkeer. Je moet continu op je hoede zijn, er kan zich altijd een onverwachte situatie voordoen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:08 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
In Nederland verwacht je gewoon niet dat er iemand met 160 aankomt. Was deze klacht in Duitsland gebeurd dan terecht. Nu ben je gewoon een petje in een luxere vw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |