je mag legaal 2 biertjes op hebben tochquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:06 schreef FurtiveAffaire het volgende:
TS gaat dronken de weg op en geeft de schuld aan een peugeot rijder
Misschien over een jaar of vijf. Voorlopig heb ik nog the next best thing: Een XM.quote:
Niet als je daarmee al helemaal van de kaart bentquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:16 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
je mag legaal 2 biertjes op hebben toch
2 biertjes mag al niet meer dat heeft mijn theorie-leraar de laatste keer verteld.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:16 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
je mag legaal 2 biertjes op hebben toch
Een theorie-leraar? Is het zo erg gesteld met je?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:21 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
2 biertjes mag al niet meer dat heeft mijn theorie-leraar de laatste keer verteld.
Waarom heb jij een theorie leraar nodigquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:21 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
2 biertjes mag al niet meer dat heeft mijn theorie-leraar de laatste keer verteld.
Dat geldt nog meer voor degene die 160 rijdt!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Mensen die dit zeggen zijn of onervaren of een slechte bestuurder. Maakt niet uit waar je rijdt, je moet geen aannames doen over de mede weggebruikers in het verkeer. Je moet continu op je hoede zijn, er kan zich altijd een onverwachte situatie voordoen.
dat ze jouw rijbewijs ook maar innemenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:31 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Dat geldt nog meer voor degene die 160 rijdt!
1. hou dat 'kanker' ff lekker voor jequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:01 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
kanker autist ik hoop dat je een keer op de snelweg een ongeluk krijgt omdat jij dacht even lekker met 120 je auto op de linkerbaan te duwen terwijl iedereen 160 rijdt
Ben 2 keer naar de theorieles geweest daarna heb ik het gehaald in 1 xquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:24 schreef BaasD het volgende:
[..]
Waarom heb jij een theorie leraar nodig
sorry hoor, maar ik heb het gewoon in 1x gehaald zonder lessen of wat dan ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:14 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Ben 2 keer naar de theorieles geweest daarna heb ik het gehaald in 1 x
Les 1: het concept "lezen"quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:14 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Lessen voor je theorie? nooit geweten dat dat bestond.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:14 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
waarschijnlijk zo een sjonnie met gepimpte gofl audi a3, die net ze rijbewijs heeft gehaald en autorijden nog stoer vindt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:21 schreef cheqy het volgende:
Hoe oud is TS eigenlijk?
Ik vind hem namelijk erg onvolwassen overkomen. Ik hoop zo een simpele ziel nooit tegen te komen als ie weer eens stoer 160 aan het rijden is.
En zichzelf zwaar overschat. Als je er al geen eens rekening mee houdt dat anderen waarschijnlijk je snelheid niet goed kunnen inschatten.....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:22 schreef Markster het volgende:
[..]
waarschijnlijk zo een sjonnie met gepimpte gofl audi a3, die net ze rijbewijs heeft gehaald en autorijden nog stoer vindt.
audi a2quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:22 schreef Markster het volgende:
[..]
waarschijnlijk zo een sjonnie met gepimpte gofl audi a3, die net ze rijbewijs heeft gehaald en autorijden nog stoer vindt.
het was vrij rustig en ik had haastquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:21 schreef Vinz0r het volgende:
Welke mongool gaat er dan ook rond die tijd 160 rijden?
Dat is vragen om problemen, doe t gewoon lekker savonds als alle yuppen op de bank zitten.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:22 schreef Markster het volgende:
[..]
Dan vertrek je volgende keer eerder?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:41 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
het was vrij rustig en ik had haast
Dat je haast hebt is je eigen sculd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:41 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
het was vrij rustig en ik had haast
wtf heeft ie hier in lelystad te zoeken, laat ons er buitenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:47 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Dan vertrek je volgende keer eerder?
Of ga je naar Lelystad, Assen of Zandvoort en daar de Wannabe Schumi uithangen
gedraag je dan volwassen man.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:43 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]ja ga jezelf dat maar lekker wijs maken zodat je jezelf beter kan voelen
haha sorry jongen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |