quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:10 schreef Killer_Mom het volgende:
ik zou haar laten koken, wel aanbieden welke boodschappen we samen gaan doen, en wat we eten, jij draagt de tassen, en vrouwen hebben echt de pest aan uitslovers.
Niet op een eerste date. Op een eerste date doe je iets nonchalants zonder dat er druk is. Mijn vent nam me mee naar een tof optreden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:12 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik vind het juist super als een man op een date voor je kookt!!
Mee eens, hier gaat het toch ook niet om een eerste date..?quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Niet op een eerste date. Op een eerste date doe je iets nonchalants zonder dat er druk is. Mijn vent nam me mee naar een tof optreden.
ik ook , maar voor TS lijkt het een ramp te worden,quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:12 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik vind het juist super als een man op een date voor je kookt!!
Mijn eerste echte date met mijn vriend destijds ( inmiddels ex)was ook zo. Ik vond het vooral heel lief en stoer dat hij dat wilde doen voor mij. Nogal gedurft, ik zou het zelf nooit gedaan hebben.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Niet op een eerste date. Op een eerste date doe je iets nonchalants zonder dat er druk is. Mijn vent nam me mee naar een tof optreden.
Dit dus. Het is niet de bedoeling dat je advies vraagt, het is de bedoeling dat je mans genoeg bent om zelf iets te bedenken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:16 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
ik ook , maar voor TS lijkt het een ramp te worden,
echte mannen doen dat gewoon, als je raad vraagt op FOK ben je al een zielige sukkel ,
meet the Fokkers.
Inderdaad. Succesquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:26 schreef beertenderrr het volgende:ik vraag hier om advies om een recept, nu doen jullie net alsof ik geen ei kan bakken
![]()
verder is het niet een 1e date nee, en het is toch leuk als ik voor een meisje kook? Liefde gaat door de maagEn als het niet lekker is, maakt het ook niet uit, dan verzinnen we wel weer wat anders. Gaat denk ook om het gebaar erachter. Pilaf met kip ga ik nader bestuderen
off topic...quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dit dus. Het is niet de bedoeling dat je advies vraagt, het is de bedoeling dat je mans genoeg bent om zelf iets te bedenken.
Prima dat je er hier om vraagt. Dat zegt alleen maar dat het iets voor je betekentquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:26 schreef beertenderrr het volgende:ik vraag hier om advies om een recept, nu doen jullie net alsof ik geen ei kan bakken
![]()
verder is het niet een 1e date nee, en het is toch leuk als ik voor een meisje kook? Liefde gaat door de maagEn als het niet lekker is, maakt het ook niet uit, dan verzinnen we wel weer wat anders. Gaat denk ook om het gebaar erachter. Pilaf met kip ga ik nader bestuderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |