abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84759302
Ik heb binnenkort een date met een :9 meisje :9 en ik ga voor haar koken. Nu vroeg ik mij af wat ik zou kunnen gaan maken wat enigszins sexy en uitdagend is. Het eerste waar je dan aan denkt is een chocolade fondue met aardbeien, maar helaas vind TS de chocolade fondue zum kotsen :@ Ik zoek dus alternatieven die ook sexy en uitdagend zijn, maar niet uit de fonduepan komen. Verder vind ik chocolade best lekker, dus dat is het probleem niet.

Ik was opzoek naar een hoofdgerecht (dit is het belangrijkste, omdat ik daar echt geen inspiratie voor heb). Als het toetje zat ik zelf te denken aan ijzige chocolade bananen (link)

Alle tips zijn welkom ^O^
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_84759353
Een lekkere gekruide pasta met oregano :P
  maandag 2 augustus 2010 @ 01:06:09 #3
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_84759358
Kun je niet een beetje uitvinden wat zij lekker vindt? De eerste keer dat ik bij mijn vriend (inmiddels ex :') ) ging eten had hij Qiuche gemaakt. Als ik iets smerig vind is het wel dat.
pi_84759415
ze houdt van kip en verder at ze alles wel, vertelde ze. Zelf ben ik niet bekend met vis en zeedieren, dus dat ga ik niet bereiden. Geen ervaring mee (tot nu toe).
pi_84759437
Ow en chili con carne e.d. wordt ook niet geserveerd :P just in case
pi_84759485
ik zou haar laten koken, wel aanbieden welke boodschappen we samen gaan doen, en wat we eten, jij draagt de tassen, en vrouwen hebben echt de pest aan uitslovers.
De Puta Madre
pi_84759517
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 01:10 schreef Killer_Mom het volgende:
ik zou haar laten koken, wel aanbieden welke boodschappen we samen gaan doen, en wat we eten, jij draagt de tassen, en vrouwen hebben echt de pest aan uitslovers.
:?
Ik vind het juist super als een man op een date voor je kookt!!
  maandag 2 augustus 2010 @ 01:13:23 #8
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_84759536
soepje vooraf met spaanse vlieg :)
pi_84759539
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 01:12 schreef Sosha het volgende:

[..]

Niet op een eerste date. Op een eerste date doe je iets nonchalants zonder dat er druk is. Mijn vent nam me mee naar een tof optreden.
pi_84759563
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 01:13 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Niet op een eerste date. Op een eerste date doe je iets nonchalants zonder dat er druk is. Mijn vent nam me mee naar een tof optreden.
Mee eens, hier gaat het toch ook niet om een eerste date..?
pi_84759576
Verkeerd gelezen. Wijn enzo.
  maandag 2 augustus 2010 @ 01:16:37 #12
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_84759605
Pasta met kip? Ik ging een tijdje terug bij kennissen eten. Vroeg hij van te voren wat ik niet lust. Ik zei dat ik best een makkelijke eter ben. Hadden ze kaasfondue gemaakt :') Dat vind ik dus echt :r Ik lust idd zowat alles, maar schijn steeds de pech te hebben de verkeerde dingen voor gezet te krijgen.

Misschien is Pilaf met kip leuk om te maken? Een lekker 1pansgerecht wat je goed kunt voorbereiden zodat je niet steeds in de keuken hoeft te staan als zij er is. Je kunt alles zover voorbereiden, dat je rustig wat kunt drinken met haar en je eten ondertussen klaar staat voor als je wilt serveren.
pi_84759606
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 01:12 schreef Sosha het volgende:

[..]

ik ook , maar voor TS lijkt het een ramp te worden,
echte mannen doen dat gewoon, als je raad vraagt op FOK ben je al een zielige sukkel ,
meet the Fokkers.
De Puta Madre
  maandag 2 augustus 2010 @ 01:18:28 #14
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_84759637
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 01:13 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Mijn eerste echte date met mijn vriend destijds ( inmiddels ex)was ook zo. Ik vond het vooral heel lief en stoer dat hij dat wilde doen voor mij. Nogal gedurft, ik zou het zelf nooit gedaan hebben.
pi_84759647
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 01:16 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

ik ook , maar voor TS lijkt het een ramp te worden,
echte mannen doen dat gewoon, als je raad vraagt op FOK ben je al een zielige sukkel ,
meet the Fokkers.
Dit dus. Het is niet de bedoeling dat je advies vraagt, het is de bedoeling dat je mans genoeg bent om zelf iets te bedenken.
  maandag 2 augustus 2010 @ 01:26:05 #16
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_84759812
:') ik vraag hier om advies om een recept, nu doen jullie net alsof ik geen ei kan bakken :')

verder is het niet een 1e date nee, en het is toch leuk als ik voor een meisje kook? Liefde gaat door de maag :9 En als het niet lekker is, maakt het ook niet uit, dan verzinnen we wel weer wat anders. Gaat denk ook om het gebaar erachter. Pilaf met kip ga ik nader bestuderen :)
pi_84759839
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 01:26 schreef beertenderrr het volgende:
:') ik vraag hier om advies om een recept, nu doen jullie net alsof ik geen ei kan bakken :')

verder is het niet een 1e date nee, en het is toch leuk als ik voor een meisje kook? Liefde gaat door de maag :9 En als het niet lekker is, maakt het ook niet uit, dan verzinnen we wel weer wat anders. Gaat denk ook om het gebaar erachter. Pilaf met kip ga ik nader bestuderen :)
Inderdaad. Succes ^O^. Zou niet weten waarom het vragen om lekkere recepten triest is.
pi_84759864
Chili con carne ^O^
Broodje shoarma van de turk om de hoek, intieme avond gegarandeerd :%
pi_84759884
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 01:18 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Dit dus. Het is niet de bedoeling dat je advies vraagt, het is de bedoeling dat je mans genoeg bent om zelf iets te bedenken.
off topic...
ik zie vrienden van mijn zoons, rond de 23 jaar die niets kunnen, of er te lui voor zijn. ik heb het over de mannen die het huis uitgaan bij hun moeder, ik noem ze stom geboren en niets bijgeleerdt. dat die "mannen "nog bestaan ,
De Puta Madre
  maandag 2 augustus 2010 @ 01:37:12 #20
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_84760035
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 01:26 schreef beertenderrr het volgende:

Prima dat je er hier om vraagt. Dat zegt alleen maar dat het iets voor je betekent ^O^ . Als het je niet zou boeien dan maakt het ook niet uit wat je haar voorzet. Dit zegt idd niets over jouw kookkunst; je vraagt je alleen maar af wat een handige zet is om klaar te maken, niks mis mee.
pi_84760765
Stroganof op je eigen manier. (vlees/bief, paprika, ui, champignon, dus zonder meel/room/creme fraiche)
Daarbij aardappelschijfjes in room.
En vooraf tomatensoep met kaas.
pi_84760866
of italiaans?

- Champignonsoep
- Tortellini
- Biefstuk + groente
  maandag 2 augustus 2010 @ 03:25:57 #23
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_84761376
Beste,

Soms zijn de meest sexy gerechten de beste!
Begin met een warm voorgerecht; een romige tomatensoep kan niet mislukken met wat crepe freche toegevoegd. Het smaakt zacht, en je zou zelfs wat champions kunnen toevoegen (zeker als ze voorgebakken zijn en in de laatste 5 minuten worden meegekookt).

Maar je kunt ook kiezen voor gebakken oesters in een dunne laag bloem (of ander soort van meel).

Een verder voorgerecht maar dan koud; asperges met ei en snippers ham samen met een roombotersausje dat moet het verder ook helemaal doen.

Als hoofdgerecht heb je een frisse salade nodig (komkommer, tomaat, zilveruitjes, veel ijsbergsla... een beetje geraspt kaas, gekookt ei en om het af te maken wat tonijn (mag uit blik komen).
Verder krieltjes (gefrituurd), en een combinatie van lamsvlees en draadjesvlees opgediend met zoete zuidvruchten ( uit de Marokkaanse keuken).

Daarna zit je bijna helemaal vol, dus als 4e gang laat je ijs aanrukken en als 5e gang nog een schaaltje Turks fruit en truffels.

Nog wat cocktails tussen door, en je hebt haar!
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
  maandag 2 augustus 2010 @ 11:32:37 #24
173997 Redcoon
Verdomd heet!
pi_84766202
Pastasalade met kip ofzo? Wat rucola, feta, tomaatjes enz.

Maar misschien denkt ze dan dat je haar dik vind:P
pi_84766281
Saltimbocca, snel en fucking lekker.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')