Dat ende dus. Alleen doen als je echt niets anders kan vinden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:28 schreef Ascendancy het volgende:
Wat hij zegt.
Je hebt een vierkante krat, daar zet je alles in, waarna je het met een krachtige straal voorspoelt. Je merkt vanzelf wat voor de vaatwasser die je hebt goed genoeg is. Vervolgens schuif je die krat in de vaatwasser en na 1-2 minuten komt de vaat er schoon uit en droog je het af.
Hersendodend werk, maar als je gezellige collega's hebt zeer vermakelijk.
Hoop alleen niet dat je rookt, want als je in een druk restaurant werkt kom je daar de 1e 8x werken echt niet aan toe. Maar inmiddels(na 2.5 jaar) sta ik de helft van de tijd met serveersters of koks te lullen
Waarom? Ik verdien prima. Zeker met fooi erbij. Lekker eten en drinken ook. En de helft van de tijd kleine klusjes doen en roken/lullen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat ende dus. Alleen doen als je echt niets anders kan vinden.
Voor 's avonds of in het weekend zoeken ze nu eenmaal geen programmeurs of systeembeheerders enzoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:53 schreef the_jestert het volgende:
ik denk, gezien het feit dat je dit vraagt, het niveau van afwasser helaas te hoog voor jou is!
Omdat het nogal hersendodend is en ik daar niet tegen kanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waarom? Ik verdien prima. Zeker met fooi erbij. Lekker eten en drinken ook. En de helft van de tijd kleine klusjes doen en roken/lullen.
Ik ken geen niet-hersendodend bijbaantje.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat het nogal hersendodend is en ik daar niet tegen kan
Die borden zijn juist meestal al droog. Schaaltjes en kommetjes even nachecken juist.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:20 schreef Conflict het volgende:
Je hebt ook van die wasstraten. Daar heb ik een tijdje mee gewerkt in een groot hotel. Gewoon kratten vullen en op de band zetten, kam er schoon uit.
Maar in zo'n klein restaurant is het gewoon voorspoelen, in de machine voor een paar minuten en dan goed laten dampen, alleen borden hoef je af te drogen en bestek opwrijven zodat het mooi glimt.
student chauffeur. Maar dat is dan ook de enige.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:18 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik ken geen niet-hersendodend bijbaantje.
Het is ook het restaurant dat het maakt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:05 schreef Dionysiou het volgende:
Heb zelf 1 jaar als kok gewerkt in een druk restaurant, volgens mij hadden wij in 1 jaar tijd 12 verschillende afwassers. Konden de druk niet aan van dat gezeik van de bediening en de koks inderdaad zoals Conflict zei.
Bij ons was het dan ook echt extreem, kwam de godganse dag geen normaal woord uit de mond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |