quote:NEW YORK - BP krijgt nu ook zijn 11.300 pomphouders in het land tegen zich, zo schrijft de Telegraph zondag. Het olieconcern staat sinds de olieramp in de Golf van Mexico onder druk in de Verenigde Staten.
De pomphouders willen van het groengele BP-logo af omdat het vandalisme uitlokt en omzet scheelt.
Amerikaanse tankstations van BP zouden gemiddeld 40 procent minder omzet draaien sinds de olieramp halverwege april ontstond. Ook werden er op verschillende plekken borden en tankinstallaties vernield, en ruiten ingegooid.
De pomphouders bekijken nu of ze het oude merk Amoco weer kunnen lanceren. Amoco werd in 1998 door BP gekocht.
Waar wel dan?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:46 schreef Socios het volgende:
Sinds april jl. tank ik nooit meer bij BP. Deed ik sowieso al zelden. Bovendien tank ik ook nooit bij Shell.
Dus er rijden geen dieseltreintjes meerquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:46 schreef Socios het volgende:
Sinds april jl. tank ik nooit meer bij BP. Wat een walgelijk bedrijf. Beetje een ramp proberen te verbloemen. Ik tonk er sowieso al zelden. Bovendien tank ik ook nooit bij Shell.
TinQ, Q8, Argusoil, Texaco, om er maar een paar te noemen?quote:
Er zijn wel meer bedrijven waar je kan tanken hoor.. En verdomd veel goedkoper (Zelfbediening enzo)quote:
Ik pak inderdaad alleen de auto als ik ergens niet met de trein kan komen of op een bepaald tijdstip niet (meestal ´s nachts dus)quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:48 schreef Brawler het volgende:
Ware het niet dat Socios vast zo min mogelijk met de auto rijdt.
En die bedrijven gedragen zich anders dan pakweg BP of Shell?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Er zijn wel meer bedrijven waar je kan tanken hoor.. En verdomd veel goedkoper (Zelfbediening enzo)
En jij denkt dat die wel veilig hun olie boren? Hou toch op man. Bij elk bedrijf kan er wat fout gaan en elk bedrijf zou het gaan verbloemen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:48 schreef Brawler het volgende:
[..]
TinQ, Q8, Argusoil, Texaco, om er maar een paar te noemen?
Ware het niet dat Socios vast zo min mogelijk met de auto rijdt.
Dat zeg ik niet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
En die bedrijven gedragen zich anders dan pakweg BP of Shell?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:46 schreef Piles het volgende:
Ik woon naast een BP, dus de keus is snel gemaakt.
Ja, minimaal twee beveiligingen waar BP voor kostenreductie er mee één had.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:51 schreef Diemux het volgende:
[..]
En jij denkt dat die wel veilig hun olie boren? Hou toch op man. Bij elk bedrijf kan er wat fout gaan en elk bedrijf zou het gaan verbloemen.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:49 schreef cygnusx het volgende:
Slim, de naam aanpassen naar een andere naam. goed bedacht!
Dat hoor je mij toch ook niet zeggen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:51 schreef Diemux het volgende:
[..]
En jij denkt dat die wel veilig hun olie boren? Hou toch op man. Bij elk bedrijf kan er wat fout gaan en elk bedrijf zou het gaan verbloemen.
moet lekker wonen zijn wetende dat BP ster is in bezuinigen op onderhoudquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:46 schreef Piles het volgende:
Ik woon naast een BP, dus de keus is snel gemaakt.
Tonk??quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:46 schreef Socios het volgende:
Sinds april jl. tank ik nooit meer bij BP. Wat een walgelijk bedrijf. Beetje een ramp proberen te verbloemen. Ik tonk er sowieso al zelden. Bovendien tank ik ook nooit bij Shell.
tonkquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:46 schreef Socios het volgende:
Zo, wat stoer van je.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:46 schreef Socios het volgende:
dat dus.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:00 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
tonk
En hier is geen BP in de buurt maar ik zou er niet voor omrijden mocht ik moeten tanken. Het interesseert me werkelijk geen reet of ik bij BP of Shell tank.
Er ontploffen inderdaad dagelijks BP-tankstations in Nederlandquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:57 schreef FopNegert het volgende:
[..]
moet lekker wonen zijn wetende dat BP ster is in bezuinigen op onderhoud
uquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Er ontploffen inderdaad dagelijks BP-tankstations in Nederland
Niet om stoer te zijn, hoor. Beide bedrijven kunnen gewoon oprotten met hun waardeloze beleid. Ze zouden zich veel meer op duurzame energie moeten storten.quote:
Marktwerkingquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet om stoer te zijn, hoor. Beide bedrijven kunnen gewoon oprotten met hun waardeloze beleid. Ze zouden zich veel meer op duurzame energie moeten storten.
Daar tank ik ook vaak, zelfbediening. Scheelt idd een heleboel.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Er zijn wel meer bedrijven waar je kan tanken hoor.. En verdomd veel goedkoper (Zelfbediening enzo)
quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja.
Ik tank.
Ik tankte.
Ik heb getankt
Ik ben wezen looien.
eens moet de 1e keer zijn. see u on CNNquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Er ontploffen inderdaad dagelijks BP-tankstations in Nederland
Is Hulluvusums.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:19 schreef Socios het volgende:
Ik tonk.
Ik heb getonken.
Ik ben wezen looien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |