Serieus!?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
En ik heb ook heel vaak klanten die hun boodschappenmandje op de band zetten en verwachten dat jij het er allemaal uit gaat halen,
Ja en dan zitten ze je dom aan te kijken als je zegt dat het de bedoeling is dat de boodschappen op de band komen en niet het mandje erbijquote:
Dat is verdomme wel de meest arrogante en asociale shit die ik ooit heb gehoordquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja en dan zitten ze je dom aan te kijken als je zegt dat het de bedoeling is dat de boodschappen op de band komen en niet het mandje erbij
Wel dat de bliepmiep zodanig grof met je boodschappen tekeer gaat dat je scherven kan ruimen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is verdomme wel de meest arrogante en asociale shit die ik ooit heb gehoordOok nog nooit zien gebeuren eerlijk gezegd
Het zou wel een mooie service zijn. Helaas wonen we niet in een land met een overvloed aan ongeschoolde goedkope arbeidskrachten, dus helaas. Dus we moeten zelf maar onze boodschappen op het bandje zetten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja en dan zitten ze je dom aan te kijken als je zegt dat het de bedoeling is dat de boodschappen op de band komen en niet het mandje erbij
ja dat is zo maar normale mensen weten dan je zorgvuldig met glas moet omgaan omdat het anders breekt (normale bliepmiepjes)quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:09 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Wel dat de bliepmiep zodanig grof met je boodschappen tekeer gaat dat je scherven kan ruimen.![]()
Stort je zelf je mandje leeg is het :Kan het wat rustiger![]()
Nee,ik betaal er toch voor
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:13 schreef .ZilveR. het volgende:
Die zogenaamde grapjes van klanten, dat blijft irritant
''Daar kun je het niet zelf voor maken, he?''
Inderdaad, hoevaak ik die wel niet heb gehoordquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:13 schreef .ZilveR. het volgende:
Die zogenaamde grapjes van klanten, dat blijft irritant
''Daar kun je het niet zelf voor maken, he?''
Ja echt he wat je soms meemaakt met die klanten hequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:24 schreef Eva4Evah het volgende:
Haha ja zeer herkenbaar. Ik heb bij de Hema gewerkt en zat ook achter de kassa. Mensen behandelen je echt alsof je dom bentSommige mensen zetten inderdaad pontificaal het mandje met spullen voor je neus en verwachten dat je het dan maar uitzoekt. Heel irritant. Of van die lollige opmerkingen als ik vraag of ze het bonnetje willen hebben. "Nee die mag je zelf inlijsten" of "Nee ga daar maar je kamer van behangen", echt wtf
En mijn collega's waren ook niet dom, allemaal minimaal havo niveau. Tuurlijk maak ik wel eens een foutje met rekenen ofzo, maar mensen gaan al uit van het ergste. Joh wat ik in de Hema allemaal heb meegemaakt, daar kan ik een boek over schrijven
Waarschijnlijk wel, want wat je terug moet geven staat gewoon op het schermpje van je kassa.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
Of ben ik nou zo'n simpele ziel ?![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:30 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik zit altijd achter de PIN kassa
Luiequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:30 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik zit altijd achter de PIN kassa
Ik heb een PIN kassa zit geen geld inquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En wat is daar erg aan? Dat doe ik soms ook gewoon.
Voor de veiligheidquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:35 schreef .ZilveR. het volgende:
Of mensen die helemaal verontwaardigd zijn als je zegt ''Nee, ik mag mijn la niet open maken om te wisselen.''
Alsof dat zo raar is
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:37 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik heb een PIN kassa zit geen geld in
Ach ja mij boeit het niet zoveelquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:38 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Voor sommige klanten is dat blijkbaar toch heeeeeel onlogisch
Ga je nou in plaats van behangen een boek schrijven op die bonnetjes?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:24 schreef Eva4Evah het volgende:
Of van die lollige opmerkingen als ik vraag of ze het bonnetje willen hebben. "Nee die mag je zelf inlijsten" of "Nee ga daar maar je kamer van behangen", echt wtfJoh wat ik in de Hema allemaal heb meegemaakt, daar kan ik een boek over schrijven
Goed plan, maar ik heb die bonnetjes niet meerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:46 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Ga je nou in plaats van behangen een boek schrijven op die bonnetjes?
Ik had ooit een vrouw die kwam vragen welke batterijen in haar vibrator moesten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:24 schreef Eva4Evah het volgende:
Haha ja zeer herkenbaar. Ik heb bij de Hema gewerkt en zat ook achter de kassa. Mensen behandelen je echt alsof je dom bentSommige mensen zetten inderdaad pontificaal het mandje met spullen voor je neus en verwachten dat je het dan maar uitzoekt. Heel irritant. Of van die lollige opmerkingen als ik vraag of ze het bonnetje willen hebben. "Nee die mag je zelf inlijsten" of "Nee ga daar maar je kamer van behangen", echt wtf
En mijn collega's waren ook niet dom, allemaal minimaal havo niveau. Tuurlijk maak ik wel eens een foutje met rekenen ofzo, maar mensen gaan al uit van het ergste. Joh wat ik in de Hema allemaal heb meegemaakt, daar kan ik een boek over schrijven
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik had ooit een vrouw die kwam vragen welke batterijen in haar vibrator moesten.
Haha geniaalquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik had ooit een vrouw die kwam vragen welke batterijen in haar vibrator moesten.
Die ga ik morgen eens proberenquote:wilt u de bon erbij ze zeggen alleen als je telefoonnummer erop staat.
Ik kreeg altijd de opmerking "Hihi. U schept soep linkshandig".quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:16 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Haha geniaalHetgeen wat mij altijd is bijgebleven, is dat een vrouw bij me aan de kassa kwam en, nadat ik keurig goedemiddag had gezegd, zei: "Goh, wat heb je een lage stem! Ik had een veel hogere stem verwacht!" Echt zo, uit het niets
ik was echt helemaal verbouwereerd, achteraf kan ik er wel om lachen, was ook niet beledigd ofzo want ik heb idd wel een wat lagere stem, maar ik bedoel dat zeg je toch niet zomaar plompverloren tegen iemand, ze zei niet eens hallo ofzo! Vond ik wel heel bizar
Oja en 1 x betrapten we een meisje op heterdaad, ze liep door de hekjes en wieuwieuwieuw die gingen dus af, had ze make-up gejat voor 8 euroTot m'n grote verbazing rende ze niet eens weg waardoor m'n bazin d'r direct in de kraag vatte en meenam. Later werd ze afgevoerd door de politie, dat was wel even sensatie
Bomvolle winkel, iedereen zag het, die meid kon wel door de grond zakken hehe.
Dat was dan vast niet achter de kassa bij de supermarkt ofwel?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd de opmerking "Hihi. U schept soep linkshandig".
Mensen op heterdaad betrappen is echtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:16 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Haha geniaalHetgeen wat mij altijd is bijgebleven, is dat een vrouw bij me aan de kassa kwam en, nadat ik keurig goedemiddag had gezegd, zei: "Goh, wat heb je een lage stem! Ik had een veel hogere stem verwacht!" Echt zo, uit het niets
ik was echt helemaal verbouwereerd, achteraf kan ik er wel om lachen, was ook niet beledigd ofzo want ik heb idd wel een wat lagere stem, maar ik bedoel dat zeg je toch niet zomaar plompverloren tegen iemand, ze zei niet eens hallo ofzo! Vond ik wel heel bizar
Oja en 1 x betrapten we een meisje op heterdaad, ze liep door de hekjes en wieuwieuwieuw die gingen dus af, had ze make-up gejat voor 8 euroTot m'n grote verbazing rende ze niet eens weg waardoor m'n bazin d'r direct in de kraag vatte en meenam. Later werd ze afgevoerd door de politie, dat was wel even sensatie
Bomvolle winkel, iedereen zag het, die meid kon wel door de grond zakken hehe.
Ik was rookworstenchick bij de Hema. En kassameisje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:26 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Dat was dan vast niet achter de kassa bij de supermarkt ofwel?
Ha ha dat had ik ook eens. Alleen wierk ik in een bejaardentehuis. Lag dan naast de steradent en die batterijtjes voor gehoorapparaten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |