Oh doe maar rustig inderdaad hoor, maar dan weet ik dat ik kan uitkijken in het aanbodtopic komende wekenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:39 schreef oeke het volgende:
Ik zag het Poppejans. En ik heb ook echt veel in de kast liggen dat weg mag. Maar Ko draagt ook nog veel 74. En ik ben te druk voor een foto middag. Sorrie.![]()
Hopelijk volgende week...
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:39 schreef oeke het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik ze best wel leuk.
Gewoon, dat soort dingen kun je toch alleen maar dragen als je een klein meisje bent of een drag-queen?
Verder zijn er niet veel gelegenheden dat ik zulke schoenen aan zou kunnen trekken.
Daarom vind ik ze wel weer leuk.
Totaal over de top droomschoenen zijn het. Sommigen dan he?![]()
Schattig! Dit vind ik leuker dan spul met veel details erop.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:26 schreef lily het volgende:
Maar.....
er staan wel meer leuke schoentjes tussen op die site trouwens![]()
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Schattig! Dit vind ik leuker dan spul met veel details erop.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:13 schreef Claudia_x het volgende:
Onze rolverdeling is dat ik alles aandraag en hij het afschiet.![]()
Tja, dat dus. Ik houd daar ook meer van. Maar voor Ko zijn eigen smaakontwikkeling vind ik dat ik er maar aan zal moeten wennen dat hij straks ook Starship T-shirts wil dragen. Oid.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik ook![]()
maar ik ben er bang voor dat mn kind ooit zelf ook inspraak heeft in de kleding enzomaar tot die tijd...
![]()
Die zijn echt heel leuk Lily!
Nou, dat bedoel ik. Klok klepel.quote:
Whaha! Had mijn man zomaar ook kunnen doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:41 schreef oeke het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik. Klok klepel.![]()
Ik vind die outfit ook leuk!
Deze had P. gekozen om aan te trekken op bezoek bij oma:
[ afbeelding ]
Ik zou hem spontaan ten huwelijk hebben gevraagd. Of ik zou mijn koffer hebben gepakt om nooit meer terug te komen, dat kan ook.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:46 schreef oeke het volgende:Hij is geweldig he? Elke keer als ik die foto zie schiet ik in een deuk.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:31 schreef Claudia_x het volgende:
Dacht je dat ik inspraak had toen ik dit droeg, Huup? Ik maakte er het beste van, dat is iets heel anders.![]()
Ontopic: ik ben op zoek naar een leuk, neutraal 1e pakje voor de nieuwe spruit, misschien iets van Kidscase. Heeft iemand een leukesitetip?
Ik deel je mening helemaal, o wat haat ik die beer. Kraamperiode heb ik een paar keer laten vallen, ik wil geen winney de beer!!quote:Alles behalve winny de gnorfpooh. Die komt er echt hoe dan ook niet in.ik vind t zo stom
kan er niets aan doen :'0
Ik heb overwogen mijn kind niet in te schrijven bij het dichtstbijzijnde kinderdagverblijf omdat het 't bunderbos heet met groepen als teigetjes en knorretjesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:51 schreef Sandous het volgende:
[..]
Ik deel je mening helemaal, o wat haat ik die beer. Kraamperiode heb ik een paar keer laten vallen, ik wil geen winney de beer!!
Echt waar? Dat doe ik niet hoor. Heel soms geef ik iets aan uit de kast, maar ik vind dit juist leuk en verfrissend.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:02 schreef Meimeltje het volgende:
Waahhhhh dat is dus de reden dat ik altijd 's avonds kleding voor de kids klaar leg![]()
nee psies, dat is idd de overtreffende trap, nog veel ergerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:49 schreef Poppedein het volgende:
En dan al helemaal niet die stomme babypooh variant van de H&M....brrrrr
kannieziennie Claudia!
oh!!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:21 schreef lily het volgende:
haha, die combinaties![]()
Ik heb die rode schoentjes hierboven besteld. In de sale van 29,95 voor 18 euro. Samen met deze (wel in een maat groter dus vanaf 9 maanden)
[ afbeelding ]
tevens nog hysterische sokjes die op schoentjes lijken waarvoor haar vader me gaat afschieten
Hier ook! Verbaasde me best wel hihiquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:30 schreef huuphuup het volgende:
En hier eigenlijk ook weinig te klagen over de outfits die B. voor Amélie maakt. Dat gaat eigenlijk zonder uitzondering goed.
Die baby paws zijn echt goed. Ze zitten gewoon perfect en blijven ook echt zitten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:10 schreef Poppejans het volgende:
Lily, ik zat zelf ook al rond te neuzen naar goedkopere babyslofjes.Ik vind ze ook erg duur!
Die Babypaws die jij wou zijn wel echt enorm![]()
Kan helaas nergens goedkopere jongens laars-slofjes vinden dan bij die aapie shop v 28,95. Vind ik eigenlijk best veel geld voor een slofje. Maar ik Wolf moet ze wel echt
Nee hoor! Ko heeft de sandals. En die bevallen heel goed.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:21 schreef Poppejans het volgende:
Babypaws net gekeken, alleen maar erg leuke meisjesslofjes zag ik (helaas)
i know!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:49 schreef Ca.ra het volgende:
Huup, wat een monsterspeen!
(maar het jasje is idd)
Daar zeg je nog eens watquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:12 schreef huuphuup het volgende:
oh witte overhemdjesdat wordt wel leuk met eten en vlekken enzo Chan
![]()
jongetjes in overhemdjes <3 ik hou ervan.
En die speen, ik vond het zo'n maf gezicht! Die het kindje op tv had was helemaal doorzichtig dus je keek echt recht naar binnen bij de baby leek wel. En dan die platgeperste lippen tegen die rand aan enzo. Heel maf.
haha ja daar heb ik nog niet zo goed over nagedacht, ik weet niet of ik daarmee kans maak om ze terug te krijgen. misschien ze persoonlijk ophalen daar... klein fok-knokploegje mee, ik kan toch wel op je rekenen he?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:54 schreef huuphuup het volgende:
och nee toch Trui![]()
![]()
wat ontzettend rot!kan me voorstellen dat je daar stevig van baalt!
Ik ga speuren voor je op mp ja. maar eerlijk, wat wil je eraan doen dan als je het tegenkomt? ik bedoel, als een verkoper dan zegt van nee hoor, ik had dit al in de kast liggen dan ben je eigk wel uitgepraat toch? of bedoel je meer als iemand het als 'gevonden' erop zet?
we hebben een uur zitten wachten, 't was in hengelo. de trein ging nog maar 1 station verder, naar enschede. daar is hij meteen helemaal doorzocht, maar geen tas meer te bekennen...quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Trui! wat ongelovelijk balen zeg!![]()
Hoe kan je dat nou meenemen.. Hopelijk gewoon iemand die het bij verloren voorwerpen inlevert en dat jullie elkaar net misliepen enzo...![]()
Ik bedoelde dat ik er persoonlijk niks leuks voor een jongetje zag. Die sandaaltjes had ik nog niet gezien, die zijn leuk! Maar ik zocht winterslofjes, en al die jongetjesslofjes daar vind ik niet leuk.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:29 schreef oeke het volgende:
[..]
Nee hoor! Ko heeft de sandals. En die bevallen heel goed.
Gewoon als je samen met iemand gaat shoppen / mensen je een folder laten zien etc laten weten dat je winnie en consorten niet zo erg kan waarderenquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoe hebben jullie eigenlijk voorkomen dat jullie bij de kraamvisite allemaal woezel & pip en winnie the pooh e.d. spul kregen? Voor degenen die er ook van gruwelen![]()
Mijn meneer vindt het not done om dat nu al uitgebreid te gaan roepen maar ik vind dat je maar duidelijk kan zijn
Waardebonnen vragen zodat je zelf iets uit kunt zoekenquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoe hebben jullie eigenlijk voorkomen dat jullie bij de kraamvisite allemaal woezel & pip en winnie the pooh e.d. spul kregen? Voor degenen die er ook van gruwelen![]()
Mijn meneer vindt het not done om dat nu al uitgebreid te gaan roepen maar ik vind dat je maar duidelijk kan zijn
rondbazuinen jaquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik denk meer aan een uitgebreide schoonfamilie van 50+ die dat vast heel schattig vindenquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:26 schreef trui het volgende:
heb jij vrienden die dat gaan geven dan???![]()
maar als je er zo bang voor bent zou ik 't inderdaad toch af en toe vast her en der rondbazuinen, dat je daar ECHT niet van houdt.
oh ik hield zo van waardebonnenquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Waardebonnen vragen zodat je zelf iets uit kunt zoeken
Ik zei trouwens vaak als mensen me belden en vroegen wat ik wilde hebben zoiets als oh, ik vind alles leuk als t maar geen winny the pooh isquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oke, ik ga Mr.DML wel instrueren als mensen opbellen om langs te komen en ze vragen stellen over cadeaus om aan waardebonnen te denken
Nou al zou ik het met watervaste stift op mijn voorhoofd schrijven, dan nog...quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:39 schreef huuphuup het volgende:
oh hahahhaa Stiemie dan moet je dat van te voren goed duidelijk maken ja![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:42 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Nou al zou ik het met watervaste stift op mijn voorhoofd schrijven, dan nog...
Andere handige dingen om te vragen bij een 2e kindje van hetzelfde geslacht: luiers, badpakketje (badschuim, babyolie enzo), besteksetje, bordjes en schaaltjes, nieuwe hoes voor je maxi cosi etcquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:39 schreef huuphuup het volgende:
oh hahahhaa Stiemie dan moet je dat van te voren goed duidelijk maken ja![]()
Ik ben er nog niet zo over uit wat ik moet vragen, we hebben inderdaad alles al. Bij Amélie heeft mn moeder heel veel practische dingetjes gekocht zoals hydrofielen enzo (om de koopzucht te stillen) daar was ik heel blij mee, maar nu hoeft er eigk niet zoveel gekocht
![]()
Mn schoonmoeder gaat kleertjes kopen voor Amélie's verjaardag geloof ik. Ben benieuwd. Ze doet heel erg haar best om onze smaak in gedachten te houden maar toch zit ze er vaak net naast. (of gewoon naast), en dan wordt het inderdaad zo'n 1 keer aantrekken en dan achterin de kast shirt. Jammer vind ik dat want ze doet wel dr best maar als we het niet mooi vinden dan houdt t op.
Gelukkig krijgt ze nu meer de buitenspeelleeftijd en kan ze ook kleertjes gebruiken die stuk en vies mogen
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:51 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Andere handige dingen om te vragen bij een 2e kindje van hetzelfde geslacht: luiers, badpakketje (badschuim, babyolie enzo), besteksetje, bordjes en schaaltjes, nieuwe hoes voor je maxi cosi etc
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
![]()
*noteert*
ik wil nog steeds zo'n lakentje van je bestellen trouwens, zodra ik weet wat we krijgen![]()
als jij zo gek bent om het te maken that is
oh leuk!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:03 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ik ben ook, in het kader van ik vind noooooooit een baan, bezig met het opzetten van een webshop met hoeslakentjes
quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:03 schreef het-is-mij het volgende:
@ Lovelylady,
Thx voor o.a. het blousje:
[ afbeelding ]
Heb jij mijn pm gezien?quote:
lief issie hè?quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:50 schreef huuphuup het volgende:
jah bedankt hè...
nou zit ik op die pagina's te neuzen en zie ik weer nóg meer leuks
quote:Op donderdag 29 juli 2010 07:17 schreef Poppedein het volgende:
ohhhhh huup, dat bermuda'tje (oh god ik haat t woord) lijkt enorm op het broekje wat ik hier gister bijna huilend op zolder weggelegd heb omdat mijn dikbeen eruit gegroeid is (als haar bovenbenen eruit zien als jouw voeten na sokken, dan kan t echt niet meer he?)
het bruine anky van grunsven vest vind ik echt afschuwelijk, maar de rest....oehwww! Nu moet ik dus ook weer rondkijken he, en ik ben ongesteld dus niet voor rede vatbaar!
en ondertussen heb ik net besloten Lena's DPAMjasje, die lieve grijze, in de verkoop te gooien, het was gewoon haar kleurtje niet...Lena is ook echt van de harde kleuren net als Evie
Nouja dat weet ik niet zeker hoor! Ik weet niet precies meer welke maat het was, en het jasje kan natuurlijk ook nog gedragen worden in t voorjaar en najaar dus wie weetquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Nog drie weken! Dan weet ik het geslacht
Edit: Oh maar Huup zegt dat het qua seizoen niet uit komt? Ik moet me echt meer gaan verdiepen in de maten.
Inderdaadquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:04 schreef Sorbootje het volgende:
Die DPAM collectie laat ik nog maar heel even links liggen. Geld is op na twee weken Italië. Maar goed dat de kinderkleding daar zo spuuglelijk is.
Ik vond dat H&M bruine jasje anders ook enorm leuk wat Niels nog wat te groot was!quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:07 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Inderdaadvreselijk gewoon...
Poppejans die truidie moet hij hebben!!!
![]()
En dat jasje wil Niels ook hebben
I know the feeling!quote:
ja hehquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:23 schreef huuphuup het volgende:
Lily wat een heerlijke hysterische sokjesGeweldig!
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:42 schreef bodpa09 het volgende:
Ik denk er echt ernstig over om bij DPAM te bestellen. Zijn er meer gegadigden?
ergens wel, maar heb geen idee hoe floris kwa maten zit in de winter..dus denk dat k maar overslaquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:42 schreef bodpa09 het volgende:
Hij moet nu toch ook wat aan!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ergens wel, maar heb geen idee hoe floris kwa maten zit in de winter..dus denk dat k maar oversla
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:42 schreef bodpa09 het volgende:
Dan kun je vast na zaterdag los gaanquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind de meisjeskleren bij DPAM veel leuker dan de jongenskleren.
ik ga direct een briefje pakkenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:18 schreef bodpa09 het volgende:
Ok, girls, tot wanneer hebben jullie ongeveer nodig om te bedenken wat je wilt? Is tot morgenavond een optie of is dat te kort?
Exota in de 9 straatjes (verkoopt petit louie en ze hadden vorige week vrijdag nog uitverkoop!), de hema natuurlijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:15 schreef Jore het volgende:
Ik zou ook graag bij DPAM willen bestellen Bodpa!
Ik was net bij de Hema en ze hebben nieuwe rompers (*O*), waaronder echt een superschattig meisjesrompertje met lange mouwen in antraciet met kleine gekleurde bloemetjes erop. Ik ben er helemaal verliefd op, morgen haal ik misschien nog wel een maatje 62/68.
En een vraag: morgen ga ik een dagje naar mijn zusje in Amsterdam. Zijn er nog kledingwinkels die ik niet mag missen?
Prima!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik ga direct een briefje pakken
Zusje woont tegenover Billie Boo, dus daar ga ik morgen sowieso even kijken. Bij Exota komen we eigenlijk altijd wel maar das nu helemaal leuk i.v.m. meisje op komstquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:23 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Exota in de 9 straatjes (verkoopt petit louie en ze hadden vorige week vrijdag nog uitverkoop!), de hema natuurlijk, Teuntje op de Haarlemmerdijk 132 (o.a. name it en kik kid enzo. Sowieso een leuke straat met niet alleen maar ketens), en billie boo hoor ik hier altijd veel enthousiaste verhalen over (zelf nog nooit geweest)
Je hebt ook nog de geboortewinkelquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:27 schreef Jore het volgende:
[..]
Zusje woont tegenover Billie Boo, dus daar ga ik morgen sowieso even kijken. Bij Exota komen we eigenlijk altijd wel maar das nu helemaal leuk i.v.m. meisje op komsten Teuntje klinkt goed! Bedankt
Bodpa, ik ga direct aan de slag. Ik hoop dat het lukt, morgenavond ben ik pas laat thuis
Ik vind dat absoluut geen probleem!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:34 schreef bodpa09 het volgende:
Ik wil ook best wachten tot Claudia weet wat ze krijgt hoor! (als jullie dat geen probleem vinden)
jij kan vast zaterdagmiddag los met een bestellingquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind de meisjeskleren bij DPAM veel leuker dan de jongenskleren.
ik ben zondag pas 13 weken dus op zn vroegst over een ruime 3 wekenquote:
Ja die is leuk he? Die wil ik ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
http://www.dpam.com/images/products/TWIGGYGIL/TWIGGYGIL_445_A.jpg
H&M valt echt groot vind ik altijdquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb overigens bijna alles in maat 80 besteld en ik vind het nog wel erg groot voor hem. Met name de broekjes zijn huge.
Oke mensen stop maar met zoeken, soms is er wel een maat 5 en dan ga ik gewoon voor diequote:Op donderdag 29 juli 2010 22:04 schreef Stiemie het volgende:
pff ik kom er even niet uit. Linde heeft maat 98/104. Nu is maat 4 jaar 102 cm. Zal dat dan passen komende herfst/winter of moet ik door naar maat 6 jaar (114 cm)
ha ik hoopte al op jouw reactie, ik herinnerde me idd dat dat grijze jasje niet zo dik was maar ik wist niet of het nou wel of geen wol was enzo. Er zal idd ongetwijfeld ook wat meer 'buiten gespeeld' worden enzo dus liever wel redelijk warm.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 07:01 schreef Poppedein het volgende:
Ik denk dat t net zo'n jas is als Lena's grijze jasje, dat is ook 100% wol, maar vind ik echt niet warm genoeg aanvoelen voor een koude winterdag, dat is meer een jasje voor het voor- of najaar vind ik. Helemaal omdat ze nu niet meer rondom ingepakt liggen door een beschutte kinderwagenbak
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:14 schreef Poppedein het volgende:
nee? Jij leek me nou echt een wol-groupie
ik zie eigenlijk maar 1 ding wat ik (erg) leuk vind bij Dpam (ja, ik wordt dpam-kritischer) dus ik wacht ff af hoe groot de lijst van bestellers wordt om te kijken of ik t dat waard vind.
Ik heb eigenlijk alweer overdreven ruim ingeslagen in Lena's komende maat en was zelfs alweer vergeten dat ik ook nog superleuke 2e handskleertjes gekocht had toen ze gister bezorgd werden
Ja, ik heb ook het idee dat het niet zo'n heel warm jasje is. Dat tweede jasje lijkt me dan practischer en ik vind het misschien ook wel mooier.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:55 schreef Poppejans het volgende:
Zelf vind ik het niet heel goedkoop voor een babyjas Twinkly. Maar erg leuk issie echt wel!!!![]()
Ik heb vorig jaar winteropruiming een merkjasje gekocht voor 25 euro en vond dat nog steeds niet erg goedkoop...
En grappig, die tweede jas van je plaatjes vonden Oeke en ik ook helemaal geweldig! Weet niet of Oeke hem nou uiteindelijk gekocht had voor Ko
Het lijkt zo op het oog meer een tussendoor jasje Huup, moeilijk in te schatten of dat wel wam genoeg is in hartje winter.
Leuke spulletjes krijgt Evie,BJ
Ook erg leuk vind ik de spulletjes voor Isabeau, haha dat tuinbroekje is echt superretro, gaaaaf
Dpam valt echt klein hoorWolf zit nu in een Dpamblousje mnd12 en dat is echt niks te ruim. Volgens mij moet je 12 mnd zien als mt74 en 18 mnd als mt80
Ik zou mt80 doen Twinkly (die maat heb ik ook in winterjasje) bij een jasje is wat te groot toch vaak niet zo erg en niet zo zichtbaar? Desnoods sla je mouwtjes een keer om.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:00 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook het idee dat het niet zo'n heel warm jasje is. Dat tweede jasje lijkt me dan practischer en ik vind het misschien ook wel mooier.
Tjee die maten, ik word al gek van de nederlandse matenIk heb geen flauw idee wat voor maat Niels heeft in de winter omdat bij de vorige CB meting zijn lengte niet zo hard toegenomen was. Wie weet krijgt hij een inhaalspurtje en dan is 74 te klein, maar misschien blijft hij die lijn wel volgen en dan zwemt hij in 80.
Hij heeft nu maat 74 boven maar wel met te lange mouwen nog en 68 onder.
ik mis je user-icon Poppejans![]()
Dat valt wel mee. Ik heb voor dit jaar een jasje van de H&M gekocht dat 25 euro was. Ik denk dat je alleen tweedehands veel goedkoper uit zult zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:28 schreef Twinkly het volgende:
Wat leuk Sorbootje![]()
Vooral dat jurkje en shirtje! Wehehe Thijs de drag
![]()
31,90 euro, is dat nou duur voor een winterjas als ik er bijvoorbeeld een bij Prenatal zou kopen?
wat leuk zeg!quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
ahhh dit gaat Evie sowieso krijgen![]()
[ afbeelding ]
voilaquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:18 schreef lily het volgende:
en deze sokjes . Ik was er wat huiverig voor maar ze zijn echt super
Je hebt een dochterquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:50 schreef lily het volgende:
Ja, heh
Ik weet niet wat er precies aan de hand is maar ik heb al mijn vroegere principes over meisjeskleding overboord gegooid.
Dat idd. Waar heb je ze gekocht, Lil?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:50 schreef Twinkly het volgende:
Haha Lily! Ik vind het vreselijke dingen, maar als ze ze zo aanheeft vind ik het heel poepig staanLeah
!!
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:13 schreef bodpa09 het volgende:
Ik ga bestellen!(en die vlag dan op zijn zij he)
quote:
QFT!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:45 schreef Stiemie het volgende:
Ik HAAAAAT strijken. Heb ook echt bijna niks dat gestreken moet worden en als het egstreken moet worden, blijft het gewoon in de kast hangen![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:59 schreef Ssserpente het volgende:
Ik ook, ik kijk altijd Tienermoeders op SBS gemist.
Ik ook.quote:
Echt welquote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind strijken niet zo erg maar het kost gewoon te veel tijd. Als ik moet kiezen tussen de douche schoonmaken en strijken dan doe ik liever dat eerste omdat ik meer plezier heb van dat eindresultaat.
Wibra natuurlijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:38 schreef Stiemie het volgende:
Huup dat vestjeWaar komt ie vandaan?
![]()
Oh en dat vestje van Lena is ook super!
Wooden Buttons heeft ook leuke jumpsuits.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:00 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Nou heb ik Leia van Orea in zo'n super schattig pakske gezien en nou moet ik dat ook hebben alleen zijn alle kleuren bij goodmoodkid uitverkocht
Hebben jullie nog tips voor anderen leuke jumpsuits?
En Poppedein wat een super gaaf vestjemooie dame ook!
ja dat dacht ik ook haha, maar aan de andere kant, voor de winter en dan in de wagen ofzo? Ik zou de capuchon permanent opdoen dan geloof ikquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:00 schreef bodpa09 het volgende:
Ze zijn leuk Huup! Ik vraag me alleen af of dat nou lekker ligt. zo'n capuchon.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook haha, maar aan de andere kant, voor de winter en dan in de wagen ofzo? Ik zou de capuchon permanent opdoen dan geloof ik
Het lijkt me wel fijn voor in de doek.
Oh Pvoess ik kom er net achter dat er een detailfoto bij staatzit ik me daarvoor een ongeluk te turen
![]()
Hij s wel ontzettend leuk zeg
[ afbeelding ]
zijn de autootjes zwart of heel donker/blauw? En is hij een beetje dik of is het echt voor binnen?
Wat ik alleen heel onhandig vind aan deze pakjes is dat er een muts op zit. Dat is gewoon niet fijn met slaapjes tussendoor.quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:57 schreef huuphuup het volgende:
[ [url=http://www.hema.nl/images/products/_generated/3/baby_pakje,_Blauw,_50-33110421-Big.jpg]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://www.hema.nl/images/products/_generated/3/baby_pakje,_Fuchsia,_50-33110431-Big.jpg]afbeelding[/url] ]
haha ja das wel herkenbaar, ik had me inderdaad ook voorgenomen om vooral te gaan voor de zachte soepele dingen dit keer. Makkelijk aan en uit ook enzo, dat idee. Spijkerbroekjes en stugge stoffen hoef ik niet zo dit keer.quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga ook zeker weer voor de pakjes uit één stuk, maar ik heb me voorgenomen om deze keer alleen praktische dingen te kopen (dat wil zeggen, zonder capuchons en met handige drukknopen aan de onderkant). Ik weet van mezelf dat ik de mooie, onhandige dingen in de kast laat liggen en vooral grijp naar de praktische, fijne en zachte dingen.
Ja psies.quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:17 schreef lily het volgende:
Spijkerbroekjes hier alleen vanaf maat 74, eerder niet. Dat zit toch niet lekker.
Nee, dat denk ik ook nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:28 schreef huuphuup het volgende:
nouja goed hè, voortschrijdend inzicht... tegen de tijd dat ik een derde heb doe ik vast geen miskopen meer![]()
Dank je! Ik ga het gewoon doenquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:56 schreef lily het volgende:
Ik heb 6,50 betaald voor slofjes die normaliter 29,95 kosten. Leah draagt ze al maanden (nog steeds).
Dankje! Had ook al op die site zitten rondsnuffelen om te zien wat ze nieuw waren, ik zag ze nergens meer nieuw met dit printje wat ik juist zo leuk vond, dus een dubbele reden om het wel te doenquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:04 schreef Asyniur het volgende:
Nieuw zijn ze rond de 20 pond Poppejans
Ik kijk altijd een beetje ook naar het merk en de nieuwprijs.
Deze natuurlijk!quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:23 schreef Meimeltje het volgende:
Wat een leuke slofjes Asy!!!
Vooral die voor meisjes.....
Welke heeft Harry?
Die vond ik ook het leukst, leuke site zeg! Die met die vleermuisjes zijn ook leukquote:
Hier ook,maar voor de winter wel lekker denk ik, als ze een beetje gaan proberen te staan en voor de eerste stapjes, en lekker voor in de wagen. Ik heb dus de maat ietsje ruimer geschat zodat we er hopelijk hele winter plezier van hebbenquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:10 schreef Groofsken het volgende:
Haha, dat vind ik echt helemaal niks. Zijn jullie allemaal al aan de slofjes joh? Misschien omdat mijn zoon nogsteeds alleen maar ligt
, maar hij heeft al weken alleen maar blote voetjes steeds.
Ja datquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hier ook,maar voor de winter wel lekker denk ik, als ze een beetje gaan proberen te staan en voor de eerste stapjes, en lekker voor in de wagen. Ik heb dus de maat ietsje ruimer geschat zodat we er hopelijk hele winter plezier van hebben
Die hebben wij Twinksquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:30 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja datEn inderdaad zodat hij zijn sokken niet verliest.
Nu ik die website van Asy bekeken heb baal ik enorm van de slofjes die ik voor Niels gekocht hebWat staan er leuke op die site! Die voor Niels vind ik net niets... maar ze hadden niet zoveel keuze.
Deze vind ik leuk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor meisjes heel veelDie met aardbeitjes en die met bloemetjes
Oh ja, die zou ik ook nemen, snoezig zijn die tochquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb hetzelfde, Groofsken. Ik vind het heus wel schattig, maar ik wil ook iets hebben wat makkelijk combineert en uiteindelijk vind ik zoiets toch misschien wel het leukst:
[ afbeelding ]
Maarja, da's niet echt bijzonder of zo.
Oh, dat ga ik ook doen hoor. De kleine meid krijgt het een en ander van Ivan aan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:01 schreef Groofsken het volgende:
Oh, en ik geloof ook dat ik ga hergebruiken. Ik denk dat mijn zoon gewoon dezelfde slofjes aankrijgt, behalve de rose.![]()
Nee, dat heeft die H&M-skibroek niet! Ik had het over het babyskipak dat we afgelopen winter voor Ivan hebben gebruikt en dat zij straks aan zal krijgen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:06 schreef Groofsken het volgende:
Oh ja, die zijn leuk.
En heeft die H&M skibroek echt voetjes eraan? heb ik nog niet eens goed bekeken dus. Want ik wil mijn zoon eigenlijk ook die warme sloffen aan kunnen doen
.
Oh gelukkigquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, dat heeft die H&M-skibroek niet! Ik had het over het babyskipak dat we afgelopen winter voor Ivan hebben gebruikt en dat zij straks aan zal krijgen.
Wat een geweldige dingen! Die doe je zeker niet in de verkoop?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:01 schreef Groofsken het volgende:
En buiten op de fiets had mijn dochter deze altijd aan, echt heerlijk warm leken me die.
[ afbeelding ]
Nope, voorlopig nog niet. R moet ze ook aanquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat een geweldige dingen! Die doe je zeker niet in de verkoop?
Die vind ik van de jongensslofjes ook nog de leukste denk ik. Ik zat met hetzelfde probleem, vind het zeer schattig allemaal maar het is niet met alle kleding te combineren. Voor meisjes heb je dan tenminste nog neutraal roze, maar ik vind die zwart witte bloemetjes ook erg schattig!quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:04 schreef Claudia_x het volgende:
Het worden de roze voor de kleine meid en deze voor Ivan (dit combineert volgens mij altijd wel aardig met een spijkerbroekje):
[ afbeelding ]
Ja, en daarom zien ze er zo heerlijk uit! Ik zou ze voor mezelf ook wel willen, haha.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:17 schreef Groofsken het volgende:
Ze kwamen trouwens van de H&M, vrij goedkoop. Het is ook geen leer hè, gewoon stof.
Rose maillots met hartjesquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, en daarom zien ze er zo heerlijk uit! Ik zou ze voor mezelf ook wel willen, haha.
Ik word zo blij van die foto omdat ik nu ook mijn kind maillots aan kan gaan trekken!
Met zo'n lief luierkontje erin onder een rokje of jurkquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, en daarom zien ze er zo heerlijk uit! Ik zou ze voor mezelf ook wel willen, haha.
Ik word zo blij van die foto omdat ik nu ook mijn kind maillots aan kan gaan trekken!
oh hahaha bedankt papsquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:40 schreef Linda2205 het volgende:
Ohja, Huups, dat wilde ik nog zeggen, geweldig vestje! Ook in andere kleurtjes? Ga mn mams maar eens even vragen of ze langs wil (ook al is het niet bij haar in de stad)
Wij hadden dit weekend een bruiloft en Lotte had speciaal daarvoor schoentjes gekregen. Met heel veel pijn, moeite, zweet, stress en geweld die dingen aan, trekt meneer ze na een uur uit omdat Lotte moest slapen (vond hij). Uiteindelijk heeft ze alleen in de doek geslapen en had ze best dr schoentjes aan kunnen houden![]()
Charmanter dan die laatste foto hoop ikquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:18 schreef Poppejans het volgende:
Oh wat verschrikkelijk leuk en lief!! en inderdaad retroze hebben momenteel in die stijl zoveel meisjesleuks daar!
Dat bekkie![]()
![]()
oh ik ben echt zo benieuwd of ze een broertje of zusje krijgt en hoe die eruit zal zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |