Echt welquote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind strijken niet zo erg maar het kost gewoon te veel tijd. Als ik moet kiezen tussen de douche schoonmaken en strijken dan doe ik liever dat eerste omdat ik meer plezier heb van dat eindresultaat.
Wibra natuurlijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:38 schreef Stiemie het volgende:
Huup dat vestjeWaar komt ie vandaan?
![]()
Oh en dat vestje van Lena is ook super!
Wooden Buttons heeft ook leuke jumpsuits.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:00 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Nou heb ik Leia van Orea in zo'n super schattig pakske gezien en nou moet ik dat ook hebben alleen zijn alle kleuren bij goodmoodkid uitverkocht
Hebben jullie nog tips voor anderen leuke jumpsuits?
En Poppedein wat een super gaaf vestjemooie dame ook!
ja dat dacht ik ook haha, maar aan de andere kant, voor de winter en dan in de wagen ofzo? Ik zou de capuchon permanent opdoen dan geloof ikquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:00 schreef bodpa09 het volgende:
Ze zijn leuk Huup! Ik vraag me alleen af of dat nou lekker ligt. zo'n capuchon.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook haha, maar aan de andere kant, voor de winter en dan in de wagen ofzo? Ik zou de capuchon permanent opdoen dan geloof ik
Het lijkt me wel fijn voor in de doek.
Oh Pvoess ik kom er net achter dat er een detailfoto bij staatzit ik me daarvoor een ongeluk te turen
![]()
Hij s wel ontzettend leuk zeg
[ afbeelding ]
zijn de autootjes zwart of heel donker/blauw? En is hij een beetje dik of is het echt voor binnen?
Wat ik alleen heel onhandig vind aan deze pakjes is dat er een muts op zit. Dat is gewoon niet fijn met slaapjes tussendoor.quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:57 schreef huuphuup het volgende:
[ [url=http://www.hema.nl/images/products/_generated/3/baby_pakje,_Blauw,_50-33110421-Big.jpg]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://www.hema.nl/images/products/_generated/3/baby_pakje,_Fuchsia,_50-33110431-Big.jpg]afbeelding[/url] ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |