abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 juli 2010 @ 09:10:12 #226
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84695608
De douche goed schoonmaken doet de werkster om de week :@ Tussendoor haal ik er zelf snel een lapje door. De werkster wil ook best strijken trouwens, maar ik vind het zelf zo vreselijk dat ik het haar ook niet wil aandoen :')
pi_84695692
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 09:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind strijken niet zo erg maar het kost gewoon te veel tijd. Als ik moet kiezen tussen de douche schoonmaken en strijken dan doe ik liever dat eerste omdat ik meer plezier heb van dat eindresultaat.
Echt wel :Y die blijft tenminste ook een tijdje schoon!

Ik heb nieuwe bobuxjes voor Niels gekocht in maat M want S is echt te klein nu. Maar M is veel te groot nog, hij struikelt over zijn eigen voetjes -O-
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  zaterdag 31 juli 2010 @ 09:28:30 #228
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84695763
Je hebt van die schapenvacht-inlegzooltjes. Dan worden ze iets kleiner: http://www.kleinezebra.co(...)roduct=1260&var=3105

Volgens mij zijn die er ook in kleinere maten
pi_84695951
Laat es effe een plaatje zien Twinkly, ben benieuwd!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84696897
Ohhh Ik heb (2e hands) zo'n tof vest voor Lena gekocht.. Tis echt een you either love it or you hate it" ding, maar ik ben er zo blij mee!

En t mupke ook! ;)

* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_84696952
Wat een lekker knuffelvestje, Poppedein. O+ Lente zou het absoluut niet staan, maar bij Lena staat ie super!
  zaterdag 31 juli 2010 @ 11:04:53 #232
100412 mefke79
komt goed!
pi_84697048
Poppedein, dan kik-kid of niet? Die hebben zo'n leuke dingen en precies in Driekus zijn pasvorm. Vind het alleen heel duur. En ze hebben veel meer leuke dingen voor meiden, dit vestje is ook al zo gaaf!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_84697049
Gaaaaf Poppedein! Kik kid is echt een leuk merk. Ik heb precies in hetzelfde aaibare zwartwit een mutsje van Kik kid voor Wolf
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84697090
ha kik kid! O+ die hebben toffe dingen! O+
Leuk poppedein
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84715298
Nou heb ik Leia van Orea in zo'n super schattig pakske gezien en nou moet ik dat ook hebben alleen zijn alle kleuren bij goodmoodkid uitverkocht :(
Hebben jullie nog tips voor anderen leuke jumpsuits?
En Poppedein wat een super gaaf vestje O+ mooie dame ook!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_84721636
ehm simply colors misschien? Ik weet niet zeker of die jumpsuits hebben.

Mn mams heeft spullies voor de buikbaby gekocht :D O+

en voor Amélie een donkerblauw schattig tuniekje

en nog een wit jurkje O+ zo lief!

En ik heb zelf vandaag een vestje gekocht voor haar voor de winter, ik hou van dat spul met gaatjes erin :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 31 juli 2010 @ 23:31:32 #237
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_84721758
Gaatjesspul O+ Ik hou d`r ook van!
En van Lena`s jasje, geweldig :D
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 23:38:24 #238
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84722097
Huup dat vestje O+ Waar komt ie vandaan? O-)

Oh en dat vestje van Lena is ook super!
pi_84722399
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 23:38 schreef Stiemie het volgende:
Huup dat vestje O+ Waar komt ie vandaan? O-)

Oh en dat vestje van Lena is ook super!
Wibra natuurlijk :') waar anders :P ik wilde eerst zeggen t kaartje hangt er nog aan maar ik zie nu dat die naar achter geknikt lag :D

hij hing bij t peuterspul niet het babyspul, is er vanaf 80 geloof ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84728992
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 21:00 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Nou heb ik Leia van Orea in zo'n super schattig pakske gezien en nou moet ik dat ook hebben alleen zijn alle kleuren bij goodmoodkid uitverkocht :(
Hebben jullie nog tips voor anderen leuke jumpsuits?
En Poppedein wat een super gaaf vestje O+ mooie dame ook!
Wooden Buttons heeft ook leuke jumpsuits.

Geweldige vestjes Poppedein en Huup!
pi_84729798
ik zag gister trouwens op de website dat Hema nu ook een jumpsuit heeft, aan twee kanten draagbaar, de ene kant met print, de andere is effen. Ik vond ze best leuk maar heb ze nog niet in t echt gezien en ze zijn ook uitverkocht op de site.

Even kijken of k een plaatje kan copy/pasten. De meisjesversie deed me een beetje denken aan de jumpsuits van katvig.

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 1 augustus 2010 @ 09:59:31 #242
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84729819
Oh die zijn leuk zeg! Maar ja geen baby meer om dat aan te trekken :')

Hmm niet echt een wibra in de buurt, maar ik hou 'm in gedachten voor als ik er 1 tegenkom want hij is geweldig lief O+
pi_84729826
Ze zijn leuk Huup! Ik vraag me alleen af of dat nou lekker ligt. zo'n capuchon.
pi_84729830
Ik heb de jongensversie al gekocht :D Ik vind hem heel leuk..
Moet ik fotos maken in closeup etc? ;)
pi_84729858
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 10:00 schreef bodpa09 het volgende:
Ze zijn leuk Huup! Ik vraag me alleen af of dat nou lekker ligt. zo'n capuchon.
ja dat dacht ik ook haha, maar aan de andere kant, voor de winter en dan in de wagen ofzo? Ik zou de capuchon permanent opdoen dan geloof ik :P

Het lijkt me wel fijn voor in de doek.

Oh Pvoess ik kom er net achter dat er een detailfoto bij staat :') zit ik me daarvoor een ongeluk te turen _O-
Hij s wel ontzettend leuk zeg O+

zijn de autootjes zwart of heel donker/blauw? En is hij een beetje dik of is het echt voor binnen?

en deze voor de meisjesvariant.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 1 augustus 2010 @ 10:04:23 #246
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84729869
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 10:03 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja dat dacht ik ook haha, maar aan de andere kant, voor de winter en dan in de wagen ofzo? Ik zou de capuchon permanent opdoen dan geloof ik :P

Het lijkt me wel fijn voor in de doek.

Oh Pvoess ik kom er net achter dat er een detailfoto bij staat :') zit ik me daarvoor een ongeluk te turen _O-
Hij s wel ontzettend leuk zeg O+

[ afbeelding ]

zijn de autootjes zwart of heel donker/blauw? En is hij een beetje dik of is het echt voor binnen?
O+ die ieniemienie stuurtjes ook O+
pi_84729884
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 09:57 schreef huuphuup het volgende:

[ [url=http://www.hema.nl/images/products/_generated/3/baby_pakje,_Blauw,_50-33110421-Big.jpg]afbeelding[/url] ]

[ [url=http://www.hema.nl/images/products/_generated/3/baby_pakje,_Fuchsia,_50-33110431-Big.jpg]afbeelding[/url] ]
Wat ik alleen heel onhandig vind aan deze pakjes is dat er een muts op zit. Dat is gewoon niet fijn met slaapjes tussendoor.

-Edit- Wat bodpa al zei, dus. In de praktijk werkt het bij mij gewoon niet zo dat ik het pakje alleen in bepaalde situaties aandoe. Ivan sliep aan de lopende band en ik had geen zin om hem tussendoor telkens andere kleding aan te doen. Vestjes met mutsjes deed ik hem ook niet aan tenzij we naar buiten gingen. Maarja, een vestje trek je sneller (over de kleding) aan dan een ander pakje.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84729888
Heb 'm in de winkel gezien, Huup. Het is vrij dik katoen, komt ook door de print dat ie wat stugger voelt. Voor binnen is ie vrij warm, maar voor 's winters buiten te koud.
pi_84729933
Hij is wel redelijk dik ja.
Met een rompertje eronder ideaal voor in de draagdoek onder mijn draagjas :D
pi_84729947
hmm jammer, maar misschien is het voor het voorjaar in een wat groter maatje wel een idee voor in de draagdoek. Ik ben idd ook niet zo'n fan van capuchon's op kleding voor hele kleintjes. (net als ritssluitingen op kleding voor de iets groteren die vooral op hun buik liggen :') )

Ik vind het van die pakjes zo fijn dat je dan geen opkruipende shirtjes enzo hebt in de doek, maillot en romper eronder en gaan zeg maar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')