Oh ja, die zou ik ook nemen, snoezig zijn die tochquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb hetzelfde, Groofsken. Ik vind het heus wel schattig, maar ik wil ook iets hebben wat makkelijk combineert en uiteindelijk vind ik zoiets toch misschien wel het leukst:
[ afbeelding ]
Maarja, da's niet echt bijzonder of zo.
Oh, dat ga ik ook doen hoor. De kleine meid krijgt het een en ander van Ivan aan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:01 schreef Groofsken het volgende:
Oh, en ik geloof ook dat ik ga hergebruiken. Ik denk dat mijn zoon gewoon dezelfde slofjes aankrijgt, behalve de rose.![]()
Nee, dat heeft die H&M-skibroek niet! Ik had het over het babyskipak dat we afgelopen winter voor Ivan hebben gebruikt en dat zij straks aan zal krijgen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:06 schreef Groofsken het volgende:
Oh ja, die zijn leuk.
En heeft die H&M skibroek echt voetjes eraan? heb ik nog niet eens goed bekeken dus. Want ik wil mijn zoon eigenlijk ook die warme sloffen aan kunnen doen
.
Oh gelukkigquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, dat heeft die H&M-skibroek niet! Ik had het over het babyskipak dat we afgelopen winter voor Ivan hebben gebruikt en dat zij straks aan zal krijgen.
Wat een geweldige dingen! Die doe je zeker niet in de verkoop?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:01 schreef Groofsken het volgende:
En buiten op de fiets had mijn dochter deze altijd aan, echt heerlijk warm leken me die.
[ afbeelding ]
Nope, voorlopig nog niet. R moet ze ook aanquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat een geweldige dingen! Die doe je zeker niet in de verkoop?
Die vind ik van de jongensslofjes ook nog de leukste denk ik. Ik zat met hetzelfde probleem, vind het zeer schattig allemaal maar het is niet met alle kleding te combineren. Voor meisjes heb je dan tenminste nog neutraal roze, maar ik vind die zwart witte bloemetjes ook erg schattig!quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:04 schreef Claudia_x het volgende:
Het worden de roze voor de kleine meid en deze voor Ivan (dit combineert volgens mij altijd wel aardig met een spijkerbroekje):
[ afbeelding ]
Ja, en daarom zien ze er zo heerlijk uit! Ik zou ze voor mezelf ook wel willen, haha.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:17 schreef Groofsken het volgende:
Ze kwamen trouwens van de H&M, vrij goedkoop. Het is ook geen leer hè, gewoon stof.
Rose maillots met hartjesquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, en daarom zien ze er zo heerlijk uit! Ik zou ze voor mezelf ook wel willen, haha.
Ik word zo blij van die foto omdat ik nu ook mijn kind maillots aan kan gaan trekken!
Met zo'n lief luierkontje erin onder een rokje of jurkquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, en daarom zien ze er zo heerlijk uit! Ik zou ze voor mezelf ook wel willen, haha.
Ik word zo blij van die foto omdat ik nu ook mijn kind maillots aan kan gaan trekken!
oh hahaha bedankt papsquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:40 schreef Linda2205 het volgende:
Ohja, Huups, dat wilde ik nog zeggen, geweldig vestje! Ook in andere kleurtjes? Ga mn mams maar eens even vragen of ze langs wil (ook al is het niet bij haar in de stad)
Wij hadden dit weekend een bruiloft en Lotte had speciaal daarvoor schoentjes gekregen. Met heel veel pijn, moeite, zweet, stress en geweld die dingen aan, trekt meneer ze na een uur uit omdat Lotte moest slapen (vond hij). Uiteindelijk heeft ze alleen in de doek geslapen en had ze best dr schoentjes aan kunnen houden![]()
Charmanter dan die laatste foto hoop ikquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:18 schreef Poppejans het volgende:
Oh wat verschrikkelijk leuk en lief!! en inderdaad retroze hebben momenteel in die stijl zoveel meisjesleuks daar!
Dat bekkie![]()
![]()
oh ik ben echt zo benieuwd of ze een broertje of zusje krijgt en hoe die eruit zal zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |