abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 augustus 2010 @ 13:48:28 #276
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84734882
Ik vind die slofjes ook leuk O+ en mijn zoon krijgt uiteraard ook een paar voor de winter :Y .

Maar zo gek, ik vind dat heel erg schattig allemaal, met aardbei of treintje, met bloemen of hagedis. En als puntje dan bij paaltje komt, dan kies ik toch zo eenvoudig mogelijk.

Zo had mijn dochter effen rose, effendonker blauw, effen bruin met een gaatjespatroontje en later een soort sandalenmodelslofjes, weer effen blauw :o :') .
pi_84735103
Ik heb hetzelfde, Groofsken. Ik vind het heus wel schattig, maar ik wil ook iets hebben wat makkelijk combineert en uiteindelijk vind ik zoiets toch misschien wel het leukst:

Maarja, da's niet echt bijzonder of zo.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 1 augustus 2010 @ 14:01:02 #278
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84735255
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 13:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb hetzelfde, Groofsken. Ik vind het heus wel schattig, maar ik wil ook iets hebben wat makkelijk combineert en uiteindelijk vind ik zoiets toch misschien wel het leukst:

[ afbeelding ]

Maarja, da's niet echt bijzonder of zo.
Oh ja, die zou ik ook nemen, snoezig zijn die toch O+ .

Oh, en ik geloof ook dat ik ga hergebruiken. Ik denk dat mijn zoon gewoon dezelfde slofjes aankrijgt, behalve de rose. :@

En buiten op de fiets had mijn dochter deze altijd aan, echt heerlijk warm leken me die O+ .

[ Bericht 9% gewijzigd door Groofsken op 01-08-2010 20:27:25 ]
pi_84735361
Het worden de roze voor de kleine meid en deze voor Ivan (dit combineert volgens mij altijd wel aardig met een spijkerbroekje):

zondag 1 augustus 2010 @ 14:06:24 #280
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84735422
Oh ja, die zijn leuk ^O^ .

En heeft die H&M skibroek echt voetjes eraan? heb ik nog niet eens goed bekeken dus :+ . Want ik wil mijn zoon eigenlijk ook die warme sloffen aan kunnen doen :P .
pi_84735465
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 14:01 schreef Groofsken het volgende:

Oh, en ik geloof ook dat ik ga hergebruiken. Ik denk dat mijn zoon gewoon dezelfde slofjes aankrijgt, behalve de rose. :@
Oh, dat ga ik ook doen hoor. De kleine meid krijgt het een en ander van Ivan aan.

Ik heb voor Ivan ooit een blauw vestje gekocht dat ik hem uiteindelijk helemaal niet vond staan omdat het zo meisjesachtig was. Ik word gewoon vrolijk van het idee dat de baby dat vestje zometeen wél aankan en ik het niet voor niets heb gekocht. :+
pi_84735496
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 14:06 schreef Groofsken het volgende:
Oh ja, die zijn leuk ^O^ .

En heeft die H&M skibroek echt voetjes eraan? heb ik nog niet eens goed bekeken dus :+ . Want ik wil mijn zoon eigenlijk ook die warme sloffen aan kunnen doen :P .
Nee, dat heeft die H&M-skibroek niet! Ik had het over het babyskipak dat we afgelopen winter voor Ivan hebben gebruikt en dat zij straks aan zal krijgen.
  zondag 1 augustus 2010 @ 14:11:31 #283
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84735587
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 14:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nee, dat heeft die H&M-skibroek niet! Ik had het over het babyskipak dat we afgelopen winter voor Ivan hebben gebruikt en dat zij straks aan zal krijgen.
Oh gelukkig :) .

Mijn zoon heeft echt heel veel aan van mijn dochter. Hoewel ze heel veel rose had en best wat jurkjes, blijft er toch echt best veel over dat gewoon blijkbaar ook voor een jongen kan. In mijn ogen dan hè. ;)

En van dat evstje herken ik ook :Y . Een paar dingen staan R beter dan ze S stonden en die heeft zij uiteindelijk weinig aan gehad en hij nu al heel veel.
pi_84735691
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 14:01 schreef Groofsken het volgende:

En buiten op de fiets had mijn dochter deze altijd aan, echt heerlijk warm leken me die O+ .
[ afbeelding ]

Wat een geweldige dingen! Die doe je zeker niet in de verkoop? O-)
  zondag 1 augustus 2010 @ 14:17:59 #285
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84735819
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 14:14 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wat een geweldige dingen! Die doe je zeker niet in de verkoop? O-)
Nope, voorlopig nog niet. R moet ze ook aan :Y . Kleding gaat ook eigenlijk altijd door naar familie enzo. Maar wie weet zet ik schoenen enzo wel een keer 'te koop'. ;)

Ze kwamen trouwens van de H&M, vrij goedkoop. Het is ook geen leer hè, gewoon stof.
pi_84735846
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 14:04 schreef Claudia_x het volgende:
Het worden de roze voor de kleine meid en deze voor Ivan (dit combineert volgens mij altijd wel aardig met een spijkerbroekje):

[ afbeelding ]
Die vind ik van de jongensslofjes ook nog de leukste denk ik. Ik zat met hetzelfde probleem, vind het zeer schattig allemaal maar het is niet met alle kleding te combineren. Voor meisjes heb je dan tenminste nog neutraal roze, maar ik vind die zwart witte bloemetjes ook erg schattig!

Hier ook met dit weer meestal blote voetjes. Buiten als het wat kouder is heeft hij zn allstarretjes af en toe aan.
pi_84735850
Wat zijn dat voor sloffen Groofsken? Ze zien er heel handig uit!

Lily die eerste zijn echt cute O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_84736064
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 14:17 schreef Groofsken het volgende:

Ze kwamen trouwens van de H&M, vrij goedkoop. Het is ook geen leer hè, gewoon stof.
Ja, en daarom zien ze er zo heerlijk uit! Ik zou ze voor mezelf ook wel willen, haha.

Ik word zo blij van die foto omdat ik nu ook mijn kind maillots aan kan gaan trekken! O+
  zondag 1 augustus 2010 @ 14:29:39 #289
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84736235
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 14:25 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, en daarom zien ze er zo heerlijk uit! Ik zou ze voor mezelf ook wel willen, haha.

Ik word zo blij van die foto omdat ik nu ook mijn kind maillots aan kan gaan trekken! O+
Rose maillots met hartjes O+ .

[ Bericht 14% gewijzigd door Groofsken op 01-08-2010 20:27:02 ]
pi_84738402
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 14:25 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Met zo'n lief luierkontje erin onder een rokje of jurk O+
Leuk die roze slofjes!

Die met de salamander is ook erg leuk Twinkly! Die gitaarvariant zou ik ook zo kunnen kopen. Wat ontzettend jammer dat je de Bobuxjes v Niels eigenlijk maar zo zo vindt! Maar ook bij mij kwam Asy net te laat met deze link. Maar ik heb dus de Aapie leren laars slofjes besteld *O*

en die van marktplaats waar ik naar linkte, die zijn vrij groot volgens mij. Die laarsjes heb ik maat M gedaan en die slofjes zijn v 12-15mnd

H&M skipak heb ik nog niet in de winkels zien hangen grrrr dus extra spijt van het niet meebestellen. Maar goed, het is nog lang geen winter dus nog winkels genoeg om te proberen

[ Bericht 6% gewijzigd door DustinHenderson op 01-08-2010 15:50:44 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84781930
Wij hebben vandaag een heel schattig tuniekje gekregen van Benetton voor de nieuwe spruit. Ik wist niet dat Benetton zulke leuke dingen had! Ook erg leuk, vind ik:

En een beetje fout maar ook wel leuk:

pi_84783097
Oh die roze slofjes claudia O+

En die benetton-kleertjes zijn ook leuk.

Vandaag (met dank aan huup :P ) bij de wibra geweest! Zelfde vestje gekocht en een rood bolero-tje
pi_84784979
Ben ik dan echt zo'n kluns dat ik zulke slofjes niet aankrijg bij Lotte? Ze heeft nog steeds zo'n grijpreflex bij dr teentjes lijkt het wel. Als ik met schoentjes aankom, kromt ze meteen dr voetjes ;(
Lotte!
Noah!
pi_84786391
hahaha Linda :D
de reden waarom Amélie op het moment even helemaal geen schoenen draagt :') ik krijg ze toch niet aan :D

Yay Stiemie! *O* :D

Claudia wat een leuke lieve dingen!

Ik heb vandaag een spijkerbroekje en twee vestjes impuls-gekocht bij Hema! was even snel met mn zusje gaan kijken en toevallig hadden ze net gister de nieuwe dingen in de winkel gehangen. woehoe!
deze:

en nog een maar daar staat geen plaatje van op de site. Donkerblauw bolero-achtig met in rood een soort strook met witte bloemen. Beetje '70's. Ik heb hem in maat 92 gekocht, ze draagt hem nu als gewoon vestje zeg maar qua maat en lengte, en straks in het voorjaar kan ze hem aan als de bolero zoals ie bedoeld is :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84786479
Ohja, Huups, dat wilde ik nog zeggen, geweldig vestje! Ook in andere kleurtjes? Ga mn mams maar eens even vragen of ze langs wil (ook al is het niet bij haar in de stad :') )

Wij hadden dit weekend een bruiloft en Lotte had speciaal daarvoor schoentjes gekregen. Met heel veel pijn, moeite, zweet, stress en geweld die dingen aan, trekt meneer ze na een uur uit omdat Lotte moest slapen (vond hij). Uiteindelijk heeft ze alleen in de doek geslapen en had ze best dr schoentjes aan kunnen houden ;(
Lotte!
Noah!
pi_84787494
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:40 schreef Linda2205 het volgende:
Ohja, Huups, dat wilde ik nog zeggen, geweldig vestje! Ook in andere kleurtjes? Ga mn mams maar eens even vragen of ze langs wil (ook al is het niet bij haar in de stad :') )

Wij hadden dit weekend een bruiloft en Lotte had speciaal daarvoor schoentjes gekregen. Met heel veel pijn, moeite, zweet, stress en geweld die dingen aan, trekt meneer ze na een uur uit omdat Lotte moest slapen (vond hij). Uiteindelijk heeft ze alleen in de doek geslapen en had ze best dr schoentjes aan kunnen houden ;(
oh hahaha bedankt paps :') fijn is dat :P

Ehm ik moet eerlijk zeggen dat ik niet gekeken heb of er andere kleuren waren. Ik vond die grijze leuk dus die heb ik gekocht en verder eigk niet gekeken.
Stiemie weet jij dat misschien?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84787951
Leuk, die zoete meisjes Benneton dingetjes Claudia!

Wat een lief vestje Huup, ik zie allemaal van die enorm leuke zomerjurkjes op de Hema site
Ik hou altijd van impuls aankopen, ik scoor vaak beter als ik niet gericht op zoek ben naar iets
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84788130
ja leuk hè die zomerjurkjes? O+ maar ik weet niet, op de een of andere manier wil ik nu niet teveel zomerspul meer kopen, nu t al augustus is enzo.
Ik scoor ook beter als ik niet echt op zoek ben hoor, ik merk dat als ik echt iets zoek dat ik dan naarmate de zoektocht vordert steeds kritischer wordt :') frutseltje hier of daar is dan weer niet precies wat ik zoek enz enz. :P

foto gemaakt van t andere vest.

met de knoop zichtbaar, er zit 1 knoop op aan de bovenkant, verder valt ie open.

deze wilde ik jullie niet onthouden :') _O-

dit gezicht is nieuw sinds een dag of twee. Het neusje wordt opgetrokken, tandjes op elkaar maar wel je mond open en dan heel hard door je neus uitsnuiven :D ik schiet echt iedere keer zo in de lach. Het is enorm oncharmant maar tegelijk zo grappig :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84788291
Oh wat verschrikkelijk leuk en lief!! en inderdaad retro O+ ze hebben momenteel in die stijl zoveel meisjesleuks daar!
Dat bekkie :D O+
oh ik ben echt zo benieuwd of ze een broertje of zusje krijgt en hoe die eruit zal zien
pi_84789069
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:18 schreef Poppejans het volgende:
Oh wat verschrikkelijk leuk en lief!! en inderdaad retro O+ ze hebben momenteel in die stijl zoveel meisjesleuks daar!
Dat bekkie :D O+
oh ik ben echt zo benieuwd of ze een broertje of zusje krijgt en hoe die eruit zal zien
Charmanter dan die laatste foto hoop ik _O- :D

ik zag het vestje hangen bij de gewone kinderkleding en ineens ging er een wereld voor me open :D
ze is inmiddels uit maat 80 van de babydingen van Hema maar nu kan ik óók kijken bij de 86 kinderdingen O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')