quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:14 schreef Poppedein het volgende:
nee? Jij leek me nou echt een wol-groupie
ik zie eigenlijk maar 1 ding wat ik (erg) leuk vind bij Dpam (ja, ik wordt dpam-kritischer) dus ik wacht ff af hoe groot de lijst van bestellers wordt om te kijken of ik t dat waard vind.
Ik heb eigenlijk alweer overdreven ruim ingeslagen in Lena's komende maat en was zelfs alweer vergeten dat ik ook nog superleuke 2e handskleertjes gekocht had toen ze gister bezorgd werden
Ja, ik heb ook het idee dat het niet zo'n heel warm jasje is. Dat tweede jasje lijkt me dan practischer en ik vind het misschien ook wel mooier.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:55 schreef Poppejans het volgende:
Zelf vind ik het niet heel goedkoop voor een babyjas Twinkly. Maar erg leuk issie echt wel!!!![]()
Ik heb vorig jaar winteropruiming een merkjasje gekocht voor 25 euro en vond dat nog steeds niet erg goedkoop...
En grappig, die tweede jas van je plaatjes vonden Oeke en ik ook helemaal geweldig! Weet niet of Oeke hem nou uiteindelijk gekocht had voor Ko
Het lijkt zo op het oog meer een tussendoor jasje Huup, moeilijk in te schatten of dat wel wam genoeg is in hartje winter.
Leuke spulletjes krijgt Evie,BJ
Ook erg leuk vind ik de spulletjes voor Isabeau, haha dat tuinbroekje is echt superretro, gaaaaf
Dpam valt echt klein hoorWolf zit nu in een Dpamblousje mnd12 en dat is echt niks te ruim. Volgens mij moet je 12 mnd zien als mt74 en 18 mnd als mt80
Ik zou mt80 doen Twinkly (die maat heb ik ook in winterjasje) bij een jasje is wat te groot toch vaak niet zo erg en niet zo zichtbaar? Desnoods sla je mouwtjes een keer om.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:00 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook het idee dat het niet zo'n heel warm jasje is. Dat tweede jasje lijkt me dan practischer en ik vind het misschien ook wel mooier.
Tjee die maten, ik word al gek van de nederlandse matenIk heb geen flauw idee wat voor maat Niels heeft in de winter omdat bij de vorige CB meting zijn lengte niet zo hard toegenomen was. Wie weet krijgt hij een inhaalspurtje en dan is 74 te klein, maar misschien blijft hij die lijn wel volgen en dan zwemt hij in 80.
Hij heeft nu maat 74 boven maar wel met te lange mouwen nog en 68 onder.
ik mis je user-icon Poppejans![]()
Dat valt wel mee. Ik heb voor dit jaar een jasje van de H&M gekocht dat 25 euro was. Ik denk dat je alleen tweedehands veel goedkoper uit zult zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:28 schreef Twinkly het volgende:
Wat leuk Sorbootje![]()
Vooral dat jurkje en shirtje! Wehehe Thijs de drag
![]()
31,90 euro, is dat nou duur voor een winterjas als ik er bijvoorbeeld een bij Prenatal zou kopen?
wat leuk zeg!quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
ahhh dit gaat Evie sowieso krijgen![]()
[ afbeelding ]
voilaquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:18 schreef lily het volgende:
en deze sokjes . Ik was er wat huiverig voor maar ze zijn echt super
Je hebt een dochterquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:50 schreef lily het volgende:
Ja, heh
Ik weet niet wat er precies aan de hand is maar ik heb al mijn vroegere principes over meisjeskleding overboord gegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |