abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84655098
nee? Jij leek me nou echt een wol-groupie ;)

ik zie eigenlijk maar 1 ding wat ik (erg) leuk vind bij Dpam (ja, ik wordt dpam-kritischer ;)) dus ik wacht ff af hoe groot de lijst van bestellers wordt om te kijken of ik t dat waard vind.
Ik heb eigenlijk alweer overdreven ruim ingeslagen in Lena's komende maat en was zelfs alweer vergeten dat ik ook nog superleuke 2e handskleertjes gekocht had toen ze gister bezorgd werden O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  vrijdag 30 juli 2010 @ 08:31:38 #177
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84655287
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 08:14 schreef Poppedein het volgende:
nee? Jij leek me nou echt een wol-groupie ;)

ik zie eigenlijk maar 1 ding wat ik (erg) leuk vind bij Dpam (ja, ik wordt dpam-kritischer ;)) dus ik wacht ff af hoe groot de lijst van bestellers wordt om te kijken of ik t dat waard vind.
Ik heb eigenlijk alweer overdreven ruim ingeslagen in Lena's komende maat en was zelfs alweer vergeten dat ik ook nog superleuke 2e handskleertjes gekocht had toen ze gister bezorgd werden O+
:D

fotoooooo's!! *O*

en als ik die jas niet nee neem, dan blijft alleen dat ene spijkerbroekje dingetje over. Maar die vind ik wél heel erg superleuk dus ik denk dat ik die gewoon wel mee wil bestellen. Maar 1 dingetje maarja
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84655385
Dat jasje is wel gaaaaaf, maar ik heb ook eigenlijk al wat... :{
Fake it till you make it...
  vrijdag 30 juli 2010 @ 10:11:48 #179
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_84657239
Maar als de andere heeeeel vies is..... :P
pi_84660132
hoe vallen de maten van Dpam..
De dame is nogal breed en niet heel slank dus ookal is ze rond de 86 cm kan ik beter gaan voor maatje 3 yr? (94cm?)
  vrijdag 30 juli 2010 @ 12:35:56 #181
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_84661783
Pvoesss, ik vind het ontzettend groot vallen maar aan mij heb je niks wat dat betreft. :+

Ik vind wel dat hun size chart redelijk goed klopt! Misschien kun je daar nog even kijken en met een meetlintje in de weer?

:D
A grand adventure has begun.
pi_84663624
De franse kinderkledingwinkel waar wij even gekeken hebben rekent 24 mois als de Deense maat 86. Ik heb verder die deense maten aangehouden (zocht een cadeautje) misschien kun je daar een omrekentabel voor vinden?
pi_84666893
@Poppedein: zoals het er nu uitziet zijn we met 8.
pi_84669167
Wat lief dat je dat even meldt Bodpa!! Ik ga nog even een rondje DPAM maken en dan PM ik je zo!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_84670444
Mijn DPAM bestelling kwam vanmiddag binnen O+ O+ Duizendmaal dank Keshet!

Kiek!

Jurk

Poes O+

Topje

Zo heerlijk retro O+

En ze heeft ook nog een jurk van haar tante gekregen. Hij is nog wat te groot (Thijs past hem wel :D)

pi_84671377
Wat leuk Sorbootje O+ O+ Vooral dat jurkje en shirtje! Wehehe Thijs de drag :')

31,90 euro, is dat nou duur voor een winterjas als ik er bijvoorbeeld een bij Prenatal zou kopen? Vorig jaar heeft Niels geen winterjas gehad, vandaar.

Deze vind ik ook leuk

en voor de zomer
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_84672406
Zelf vind ik het niet heel goedkoop voor een babyjas Twinkly. Maar erg leuk issie echt wel!!! O+
Ik heb vorig jaar winteropruiming een merkjasje gekocht voor 25 euro en vond dat nog steeds niet erg goedkoop...
En grappig, die tweede jas van je plaatjes vonden Oeke en ik ook helemaal geweldig! Weet niet of Oeke hem nou uiteindelijk gekocht had voor Ko

Het lijkt zo op het oog meer een tussendoor jasje Huup, moeilijk in te schatten of dat wel wam genoeg is in hartje winter.

Leuke spulletjes krijgt Evie,BJ

Ook erg leuk vind ik de spulletjes voor Isabeau, haha dat tuinbroekje is echt superretro, gaaaaf

Dpam valt echt klein hoor :Y Wolf zit nu in een Dpamblousje mnd12 en dat is echt niks te ruim. Volgens mij moet je 12 mnd zien als mt74 en 18 mnd als mt80
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84672600
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 16:55 schreef Poppejans het volgende:
Zelf vind ik het niet heel goedkoop voor een babyjas Twinkly. Maar erg leuk issie echt wel!!! O+
Ik heb vorig jaar winteropruiming een merkjasje gekocht voor 25 euro en vond dat nog steeds niet erg goedkoop...
En grappig, die tweede jas van je plaatjes vonden Oeke en ik ook helemaal geweldig! Weet niet of Oeke hem nou uiteindelijk gekocht had voor Ko

Het lijkt zo op het oog meer een tussendoor jasje Huup, moeilijk in te schatten of dat wel wam genoeg is in hartje winter.

Leuke spulletjes krijgt Evie,BJ

Ook erg leuk vind ik de spulletjes voor Isabeau, haha dat tuinbroekje is echt superretro, gaaaaf

Dpam valt echt klein hoor :Y Wolf zit nu in een Dpamblousje mnd12 en dat is echt niks te ruim. Volgens mij moet je 12 mnd zien als mt74 en 18 mnd als mt80
Ja, ik heb ook het idee dat het niet zo'n heel warm jasje is. Dat tweede jasje lijkt me dan practischer en ik vind het misschien ook wel mooier.
Tjee die maten, ik word al gek van de nederlandse maten }:| Ik heb geen flauw idee wat voor maat Niels heeft in de winter omdat bij de vorige CB meting zijn lengte niet zo hard toegenomen was. Wie weet krijgt hij een inhaalspurtje en dan is 74 te klein, maar misschien blijft hij die lijn wel volgen en dan zwemt hij in 80.
Hij heeft nu maat 74 boven maar wel met te lange mouwen nog en 68 onder.

ik mis je user-icon Poppejans :'(
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_84672720
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 17:00 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ja, ik heb ook het idee dat het niet zo'n heel warm jasje is. Dat tweede jasje lijkt me dan practischer en ik vind het misschien ook wel mooier.
Tjee die maten, ik word al gek van de nederlandse maten }:| Ik heb geen flauw idee wat voor maat Niels heeft in de winter omdat bij de vorige CB meting zijn lengte niet zo hard toegenomen was. Wie weet krijgt hij een inhaalspurtje en dan is 74 te klein, maar misschien blijft hij die lijn wel volgen en dan zwemt hij in 80.
Hij heeft nu maat 74 boven maar wel met te lange mouwen nog en 68 onder.

ik mis je user-icon Poppejans :'(
Ik zou mt80 doen Twinkly (die maat heb ik ook in winterjasje) bij een jasje is wat te groot toch vaak niet zo erg en niet zo zichtbaar? Desnoods sla je mouwtjes een keer om.
Die dikke Wolf heeft trouwens van broek nu wel mt74
ik ben zon dommerd dat ik het plaatje nu blijkbaar in een andere grootte moet uploaden ofzo, en een andere grootte kon ik niet vinden.Beetje stom dat nieuwe gedoe met plaatjes, maar ik ga nog wel even proberen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84672881
Volgens mij heeft Niels gewoon in verhouding een lang lijf en korte armen en benen want shirtjes worden wel wat kort al bij zijn buik en broeken zijn heupbroeken geworden :') Wel gek, zijn papa is haast een aap zulke lange armen heeft hij _O-
pi_84676320
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 16:28 schreef Twinkly het volgende:
Wat leuk Sorbootje O+ O+ Vooral dat jurkje en shirtje! Wehehe Thijs de drag :')

31,90 euro, is dat nou duur voor een winterjas als ik er bijvoorbeeld een bij Prenatal zou kopen?
Dat valt wel mee. Ik heb voor dit jaar een jasje van de H&M gekocht dat 25 euro was. Ik denk dat je alleen tweedehands veel goedkoper uit zult zijn.

Vorig jaar hadden we voor Ivan een skipak waar we heel blij mee waren i.v.m. de strenge winter. Dat was ook best duur (ik denk zo'n 35 euro). Ik had er daarnaast een heel leuk dunner jasje van de H&M via Marktplaats bij dat me ongeveer 7,50 euro heeft gekost en waar ik héél blij mee was.

Ik heb voor Ivan trouwens maat 86 als winterjas. Ik moet eigenlijk nog even kijken hoe die valt. Op het oog leek het me wel prima zo. Best groot, maar dat mag ook wel voor een jas. Volgens mijn berekening zou bij Ivan maat 80 eind januari/begin februari krap gaan zitten en dan heb je nog wel een winterjas nodig. Maar ik vond het wel lastig en nu ik weet dat kleding bij de H&M over het algemeen groot valt had ik misschien beter maat 80 kunnen kiezen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 19:42:23 #192
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84677577
oeee sorboo; ik heb op de valreep ook snel die tuinbroek nog besteld, zoooo tof!
en ik twijfelde er al over; maar nu ik jouw foto's zie ben ik helemaal om O+ O+ O+
wel in 12 mois, dus die kan ze bijna direct aan denk ik :Y
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_84677690
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 22:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
ahhh dit gaat Evie sowieso krijgen :Y
[ afbeelding ]
wat leuk zeg!

Het is dat ze dezelfde maat hebben anders nam ik deze later van je over ;)
pi_84677701
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:18 schreef lily het volgende:
en deze sokjes . Ik was er wat huiverig voor maar ze zijn echt super :D
voila :D O+

met madam erbij

vrijdag 30 juli 2010 @ 19:48:41 #195
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84677808
Wat schattig :D O+ .
pi_84677862
Ja, heh

Ik weet niet wat er precies aan de hand is maar ik heb al mijn vroegere principes over meisjeskleding overboord gegooid.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 20:35:42 #197
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84679486
oh lily hilarisch!! ze zijn echt geweldig
precies het goede midden tussen best schatten en heerlijk hysterisch met een knipoog superleuk!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 30 juli 2010 @ 20:37:31 #198
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84679548
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 19:50 schreef lily het volgende:
Ja, heh

Ik weet niet wat er precies aan de hand is maar ik heb al mijn vroegere principes over meisjeskleding overboord gegooid.
Je hebt een dochter .
pi_84679844
Ik houd helemaal niet van dit soort dingen, lily, maar die sokjes staan je dochter echt héél leuk! Ze is zelf ook gewoon heel leuk. Wijs gezichtje.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 20:46:01 #200
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84679908
Lily Esmee heeft ze ook maar dan in het rood en zonder stippen. Ik wil ook stippen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')