ja hehquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:23 schreef huuphuup het volgende:
Lily wat een heerlijke hysterische sokjesGeweldig!
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:42 schreef bodpa09 het volgende:
Ik denk er echt ernstig over om bij DPAM te bestellen. Zijn er meer gegadigden?
ergens wel, maar heb geen idee hoe floris kwa maten zit in de winter..dus denk dat k maar overslaquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:42 schreef bodpa09 het volgende:
Hij moet nu toch ook wat aan!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ergens wel, maar heb geen idee hoe floris kwa maten zit in de winter..dus denk dat k maar oversla
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:42 schreef bodpa09 het volgende:
Dan kun je vast na zaterdag los gaanquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind de meisjeskleren bij DPAM veel leuker dan de jongenskleren.
ik ga direct een briefje pakkenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:18 schreef bodpa09 het volgende:
Ok, girls, tot wanneer hebben jullie ongeveer nodig om te bedenken wat je wilt? Is tot morgenavond een optie of is dat te kort?
Exota in de 9 straatjes (verkoopt petit louie en ze hadden vorige week vrijdag nog uitverkoop!), de hema natuurlijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:15 schreef Jore het volgende:
Ik zou ook graag bij DPAM willen bestellen Bodpa!
Ik was net bij de Hema en ze hebben nieuwe rompers (*O*), waaronder echt een superschattig meisjesrompertje met lange mouwen in antraciet met kleine gekleurde bloemetjes erop. Ik ben er helemaal verliefd op, morgen haal ik misschien nog wel een maatje 62/68.
En een vraag: morgen ga ik een dagje naar mijn zusje in Amsterdam. Zijn er nog kledingwinkels die ik niet mag missen?
Prima!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik ga direct een briefje pakken
Zusje woont tegenover Billie Boo, dus daar ga ik morgen sowieso even kijken. Bij Exota komen we eigenlijk altijd wel maar das nu helemaal leuk i.v.m. meisje op komstquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:23 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Exota in de 9 straatjes (verkoopt petit louie en ze hadden vorige week vrijdag nog uitverkoop!), de hema natuurlijk, Teuntje op de Haarlemmerdijk 132 (o.a. name it en kik kid enzo. Sowieso een leuke straat met niet alleen maar ketens), en billie boo hoor ik hier altijd veel enthousiaste verhalen over (zelf nog nooit geweest)
Je hebt ook nog de geboortewinkelquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:27 schreef Jore het volgende:
[..]
Zusje woont tegenover Billie Boo, dus daar ga ik morgen sowieso even kijken. Bij Exota komen we eigenlijk altijd wel maar das nu helemaal leuk i.v.m. meisje op komsten Teuntje klinkt goed! Bedankt
Bodpa, ik ga direct aan de slag. Ik hoop dat het lukt, morgenavond ben ik pas laat thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |