abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84610431
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:34 schreef Stiemie het volgende:
Huup o|O Veel te leuk allemaal o|O
achjoh, t is DPAM, t is er toch niet in de maat die je nodig hebt :')
:D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 28 juli 2010 @ 23:36:36 #102
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84610451
ooo die jas met het konijn is echt geweldig Huup :Y en ook echt mooi voor je meisje!

(jammer genoeg staat bruin Evie niet zo hip...)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_84610549
oh BJ, gek is dat hè? Hoe je kindje echt al zoveel een eigen mensje is dat er gewoon ook dingen zijn die hem/haar gewoon echt niet staan. Ik vond dat zo stom in het begin om toe te geven :D

Amélie kan die roze kleur van die gaatjes-truitjes van de Hema echt niet zo goed hebben, het maakt haar heel flets enzo. Net als helemaal witte shirtjes trouwens. Terwijl ze crème of andere roze kleuren wel weer kan hebben.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 28 juli 2010 @ 23:42:54 #104
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84610679
ja grappig he? Evie staan pasteltintjes over het algemeen niet zo mooi en aardetinten ook niet echt. Evie is meer van de kleur :Y *bijvoorbeeld echt groengroen staat Evie mooi en paars*.

En ik vind Amelie ook echt zo'n frans poppetje O+ die kledingstijl met van die hoedjes en vestjes enzo... zo ontzettend cute. O+

heb je die capejas gezien bij de kids > 2??? die is ook zoooo mooi..
*maar dus ook niet voor mijn meisje*
pi_84610798
Bedoel je deze?

ik kijk eigk nog niet bij die maten omdat ze er nog niet in past :D maar nu ik erover nadenk zou het niet erg zijn om wat 92 dingen te bestellen op termijn.

Hij is idd leuk zeg O+

Ik moet er juist voor uitkijken dat ik niet alleen maar bruin en crème enzo in de kast heb straks :')
ik vind kleur ook erg leuk, maar die neutrale tinten ook, B. is niet van de kleur en hij vindt alleen de neutrale dingen leuk dus dan blijf je eigenlijk al snel een beetje daar in hangen :P

maar over t algemeen lukt het me best om de kast met variatie te vullen O-)

oeh mn vriendinnetje belde vanmiddag trouwens dat ze een jurkje had zien hangen in t rood en ze vond hem zo leuk dat ze hem gekocht heeft :D zo lief! en ik ben zó benieuwd :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 28 juli 2010 @ 23:49:24 #106
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84610907
ja dat is hem O+ O+ O+
moooooooooi.....
naja misschien tzt met een flink roze sjaal en muts nog een optie :+

en tja; als die kleuren je meisje zo mooi staan; is dr toch niets mis mee? echt een mooi stijltje vind ik...
vind het wel tof als een kindje echt een eigen stijl heeft :Y
pi_84610949
jah bedankt hè...

nou zit ik op die pagina's te neuzen en zie ik weer nóg meer leuks }:|
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 28 juli 2010 @ 23:54:47 #108
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84611086
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:50 schreef huuphuup het volgende:
jah bedankt hè...

nou zit ik op die pagina's te neuzen en zie ik weer nóg meer leuks }:|
:+
kzie ook weer teveel moois O+
gelukkig ook niet in het bezit van een cc ;)
*hoopt niet dat er nu iemand langskomt voor een DPAM-grouporder :o :@ of wel *) *
pi_84615611
ohhhhh huup, dat bermuda'tje (oh god ik haat t woord) lijkt enorm op het broekje wat ik hier gister bijna huilend op zolder weggelegd heb omdat mijn dikbeen eruit gegroeid is (als haar bovenbenen eruit zien als jouw voeten na sokken, dan kan t echt niet meer he? :()

het bruine anky van grunsven vest vind ik echt afschuwelijk, maar de rest....oehwww! Nu moet ik dus ook weer rondkijken he, en ik ben ongesteld dus niet voor rede vatbaar!

en ondertussen heb ik net besloten Lena's DPAMjasje, die lieve grijze, in de verkoop te gooien, het was gewoon haar kleurtje niet...Lena is ook echt van de harde kleuren net als Evie
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_84616729
Ankie van Grunsven vest _O- mens veeg me op :D :D _O-
nu terugscrollend vind ik em niet zo leuk als dat k em gisteravond vond, Remind me dat als we ooit weer bestellen dat k er dan een nachtje op slaap :')

je jasje O+ O+
t'is dat het nu qua seizoen net niet uitkomt qua maat maar oeh als ik een meisje zou krijgen...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84617762
Die poncho's O+
De meisjeskleding van DPAM is zoooo leuk O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  donderdag 29 juli 2010 @ 10:21:32 #112
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_84618234
Ik baal dat ik niet zomaar alles meer kan kopen. :D
Moet echt rekening houden dat er lekker in te spelen is, 't klimt & klautert.
'k Had een leuke half lange stoffen jas gezien met riempje, no go dus.

Bruin tinten vind ik ook vaak mooi, maar staat hier ook niet.
Maakt heel erg jongentjes achtig en daar hou ik niet zo van :P
Hier hangt veel zwart, grijs, roze, rood. (en meestal niet het lichte roze & rood maar echt dat felle)
O, en over de LK (ja ik heb een keer terug gelezen :')) ik vind de 'ballerina' versie wel leuk.
Maar die gympen & laarzen zijn echt ielgh!

Dit vind ik leuk voor de winter:

'k Ben alleen niet zo gecharmeerd van de kleur.
Dus ik hoop op een zwart paar ergens.
pi_84619046
Gaan we weer bestellen dames? O-)
pi_84620113
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 07:17 schreef Poppedein het volgende:
ohhhhh huup, dat bermuda'tje (oh god ik haat t woord) lijkt enorm op het broekje wat ik hier gister bijna huilend op zolder weggelegd heb omdat mijn dikbeen eruit gegroeid is (als haar bovenbenen eruit zien als jouw voeten na sokken, dan kan t echt niet meer he? :()

het bruine anky van grunsven vest vind ik echt afschuwelijk, maar de rest....oehwww! Nu moet ik dus ook weer rondkijken he, en ik ben ongesteld dus niet voor rede vatbaar!

en ondertussen heb ik net besloten Lena's DPAMjasje, die lieve grijze, in de verkoop te gooien, het was gewoon haar kleurtje niet...Lena is ook echt van de harde kleuren net als Evie
:o
Nog drie weken! Dan weet ik het geslacht O-)

Edit: Oh maar Huup zegt dat het qua seizoen niet uit komt? Ik moet me echt meer gaan verdiepen in de maten.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_84623149
Oooooh Huup waarom doe je dat nou?!! Wat een geweldige kleertjes, alles! O+ O+ O+
*surft met noodgang naar Dpam site en weet nu al dat ze mee wil bestellen
kijken wat ik allemaal voor Wolfleuks zie
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84623490
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

:o
Nog drie weken! Dan weet ik het geslacht O-)

Edit: Oh maar Huup zegt dat het qua seizoen niet uit komt? Ik moet me echt meer gaan verdiepen in de maten.
Nouja dat weet ik niet zeker hoor! Ik weet niet precies meer welke maat het was, en het jasje kan natuurlijk ook nog gedragen worden in t voorjaar en najaar dus wie weet ;)

Ik ga iig nog niet bestellen :P pas als ik weer kinderbijslag heb en als ik het geslacht weet, dus wacht vooral niet op mij :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84624201
Ik zie wel weer leuke dingen! Maar dit is toch nog niet de hele wintercollectie die er nu op staat denk ik, er zal nog wel meer op komen te staan

als ik niet al een jasje had gehad wou ik deze

Wolf trui, hij is toch wel erg leuk!

:D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84625890
Oeh dat jasje Poppejans! Wat mooi! Maar Wolf heeft toch niet genoeg aan één jasje? Wat als hij over de ene spuugt?! :P

Weet je wat ik best jammer vindt? Nu Isabeau kan kruipen en dat ook de godganse dag wil doen, zitten de wat langere jurkjes vreselijk in de weg. En laat ik nou heel erg van de langere truttige jurkjes zijn... Ik hoop dat ze maar snel kan lopen, dan kan ik haar weer lastig vallen met al die jurkjes. Kom er nu achter dat broekjes toch ook best schattig zijn O+ Dat dan weer wel.

Die DPAM collectie laat ik nog maar heel even links liggen. Geld is op na twee weken Italië. Maar goed dat de kinderkleding daar zo spuuglelijk is.
pi_84626007
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 14:04 schreef Sorbootje het volgende:
Die DPAM collectie laat ik nog maar heel even links liggen. Geld is op na twee weken Italië. Maar goed dat de kinderkleding daar zo spuuglelijk is.
Inderdaad }:| vreselijk gewoon...

Poppejans die trui :o die moet hij hebben!!! O+
En dat jasje wil Niels ook hebben O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_84628840
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 14:07 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Inderdaad }:| vreselijk gewoon...

Poppejans die trui :o die moet hij hebben!!! O+
En dat jasje wil Niels ook hebben O+
Ik vond dat H&M bruine jasje anders ook enorm leuk wat Niels nog wat te groot was!

Een tweede jasje heb ik helaas al Sorbootje, een kraamkadootje.Zou het zelf nooit gekocht hebben maar gebruik het wel als jas voor ''erbij''
Oh daar had ik niet eens aan gedacht dat jurkjes wel onhandig kunnen zijn bij het kruipen, logisch ook eigenlijk!
Wel jammer, inderdaad maar hopen dat ze gauw staat haha
  donderdag 29 juli 2010 @ 15:41:28 #121
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_84630023
}:|
Nu wil ik ook weer bestellen.
A grand adventure has begun.
pi_84630579
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:41 schreef Keshet het volgende:
Nu wil ik ook weer bestellen.
I know the feeling!

maar eerst het geld de huidige bestelling maar eens allemaal binnenkrijgen daaarling... hoeveel krijg je nou van me?! Houd je niet van geld ofzo?:P
pi_84637694
de schoentjes zijn binnen *O*

deze maat 3 tot 6 maanden maar nog te groot helaas. Ze zouden groot uitvallen maar ik had gehoopt dat ze nu zouden passen.
deze ze zijn wat lichter van kleur dan op de foto maar wel leuk. Nog veel te groot maar dat wist ik wel want maat van 9 maanden tot een jaar.

en deze sokjes . Ik was er wat huiverig voor maar ze zijn echt super :D
pi_84637807
oh, en ik heb nog nooit op de DPAM site gekeken

die wolvenmuts voor Wolf ^O^
pi_84637898
hahaha Keshet :D

Poppejans leuke dingen! Die wolftrui moet je wel hebben hoor! Collectorsitem voor jullie :D

Lily wat een heerlijke hysterische sokjes :D Geweldig!
Jammer dat die schoentjes nog niet passen maar wie weet krijgen Leah's voetje straks een groeispurt ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')