quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:50 schreef huuphuup het volgende:
jah bedankt hè...
nou zit ik op die pagina's te neuzen en zie ik weer nóg meer leuks
quote:Op donderdag 29 juli 2010 07:17 schreef Poppedein het volgende:
ohhhhh huup, dat bermuda'tje (oh god ik haat t woord) lijkt enorm op het broekje wat ik hier gister bijna huilend op zolder weggelegd heb omdat mijn dikbeen eruit gegroeid is (als haar bovenbenen eruit zien als jouw voeten na sokken, dan kan t echt niet meer he?)
het bruine anky van grunsven vest vind ik echt afschuwelijk, maar de rest....oehwww! Nu moet ik dus ook weer rondkijken he, en ik ben ongesteld dus niet voor rede vatbaar!
en ondertussen heb ik net besloten Lena's DPAMjasje, die lieve grijze, in de verkoop te gooien, het was gewoon haar kleurtje niet...Lena is ook echt van de harde kleuren net als Evie
Nouja dat weet ik niet zeker hoor! Ik weet niet precies meer welke maat het was, en het jasje kan natuurlijk ook nog gedragen worden in t voorjaar en najaar dus wie weetquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Nog drie weken! Dan weet ik het geslacht
Edit: Oh maar Huup zegt dat het qua seizoen niet uit komt? Ik moet me echt meer gaan verdiepen in de maten.
Inderdaadquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:04 schreef Sorbootje het volgende:
Die DPAM collectie laat ik nog maar heel even links liggen. Geld is op na twee weken Italië. Maar goed dat de kinderkleding daar zo spuuglelijk is.
Ik vond dat H&M bruine jasje anders ook enorm leuk wat Niels nog wat te groot was!quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:07 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Inderdaadvreselijk gewoon...
Poppejans die truidie moet hij hebben!!!
![]()
En dat jasje wil Niels ook hebben
I know the feeling!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |