abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84570357
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 22:49 schreef Ca.ra het volgende:
Huup, wat een monsterspeen!
(maar het jasje is idd O+ )
i know! :o erg hè? maar als ik terug kijk naar foto's van die tijd en erop let dan zijn het bijna allemaal zulke spenen :?

trouwens, ik zag het op tv een tijd terug, in Amerika ofzo hebben ze ook een soort speen dat is meer een soort doorzichtige ring en dan met een speen eraan en daar doorheen kijk je zo naar binnen bij de baby. Moeilijk uit te leggen maar het zag er echt zó vreemd uit dat ik er gewoon om moest lachen :D

-edit-
plaatje gevonden!

bizar toch? :o
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84570463
Oh Huup, wat een snoepie ben je daar. Echt om op te vreten. Kan wel zien waar Amelie d'r grote kijkers vandaan heeft. En dat jasje. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_84570578
Timo heeft ook 2 paar babypaws waaronder die jij als 2e post Oeke, maar dan met bruin en creme. En deze

Huup wat een geweldig regenjasje is dat ja!

En geweldig, die combinaties die net voorbij kwamen :D

Ik heb vanmiddag kleertjes gehaald bij H&M. Een wit overhemdje, lijkt me zo leuk zo'n klein ventje in een overhemd :D
Oh en ik moet bekennen dat ik stiekem die baby winnie the pooh dingen best leuk vind :P Hoewel ik er niks van kocht. Timo heeft er een trui en een rompertje van gekregen van een vriendin van mij en dat is dan wel weer genoeg ook.
pi_84570802
OMG Huup, dat kind! :o Wow, wat heftig!

Leuk zijn ze he Chan, en volgens mij zitten ze ook heel lekker! En een wit overhemdje. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_84570835
die speen
en rare combinaties hebben we hier nog niet.. heb wel 1ding dat floris niet meer aan mag want mietjespakje aldus papa
pi_84571257
oh witte overhemdjes dat wordt wel leuk met eten en vlekken enzo Chan
jongetjes in overhemdjes <3 ik hou ervan.

En die speen, ik vond het zo'n maf gezicht! Die het kindje op tv had was helemaal doorzichtig dus je keek echt recht naar binnen bij de baby leek wel. En dan die platgeperste lippen tegen die rand aan enzo. Heel maf.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84571353
kan k me voorstellen
ik lag nu al dubbel, en R snapte maar niet waarom ik zo moest lachen
pi_84571392
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 23:12 schreef huuphuup het volgende:
oh witte overhemdjes dat wordt wel leuk met eten en vlekken enzo Chan
jongetjes in overhemdjes <3 ik hou ervan.

En die speen, ik vond het zo'n maf gezicht! Die het kindje op tv had was helemaal doorzichtig dus je keek echt recht naar binnen bij de baby leek wel. En dan die platgeperste lippen tegen die rand aan enzo. Heel maf.
Daar zeg je nog eens wat
  dinsdag 27 juli 2010 @ 23:19:56 #59
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_84571571
Huup! Wat een prachtige foto!
Je muppet lijkt écht op je zeg!
A grand adventure has begun.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 23:44:40 #60
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84572423
vandaag zijn we in de trein een hele tas voor kleertjes van cato kwijt geraakt... :'( :'( :'( echt heel stom, mijn fout, tas laten staan -O- en ook al hadden we dat binnen 5 minuten in de gaten, en zijn er meteen mensen op zoek gegaan naar de tas, hij was spoorloos... ik vermoed dus dat iemand 'm meegenomen heeft. :{

om nog even na te treuren over de verloren kleertjes maar ook om een kans te maken de 'vinder' op te sporen als hij/zij de spullen op marktplaats zet, een paar fotootjes van de verloren gegane spullen:

mim-pi rokje nieuw, maat 128

twee van deze jurkjes: (122-128)

(de roze en de donkergroene, dus van vooraf gezien de 2e en de 4e).

div. leggings, waaronder 2 gloednieuwe lime-groene, van barbara farber (lange) en jottum (korte), maat 122.

2 lieve HEMA-shortama's (kan ik zo gauw geen foto's van vinden). maat 122.

een leuk 2-delig mim-pi badpak, maat 122-128:

paarse crocs (maat 30), met micky mouse & dumbo 'jibbetz'

en fijn ondergoed, leuke shirts, prima sokken. 't meeste Hema. maar ja, wat moet iemand er mee, tenzij hij/zij ook een meisje van 5 heeft....? dus: ik hoop er nog een beetje op dat 't alsnog naar 'gevonden voorwerpen' gebracht wordt. maar mocht diegene de spullen als pakket te koop aanbieden ofzo, dan hoop ik zó dat ik 't zie...

er zat ook een lievelings LittlePetShop knuffelpoes bij

:'(
en 3 bibliotheekboeken.... :{ }:| )
en geknutselde envelopjes voor opa en oma, in tig kleuren. met tekeningen erin... kortom: dat was geen leuk begin van 't logeerpartijtje... :X

oftewel: tegen meespeuren heb ik geen bezwaar! :)

[ Bericht 1% gewijzigd door trui op 28-07-2010 11:23:40 ]
in de haak.
pi_84572715
och nee toch Trui
wat ontzettend rot! kan me voorstellen dat je daar stevig van baalt!

Ik ga speuren voor je op mp ja. maar eerlijk, wat wil je eraan doen dan als je het tegenkomt? ik bedoel, als een verkoper dan zegt van nee hoor, ik had dit al in de kast liggen dan ben je eigk wel uitgepraat toch? of bedoel je meer als iemand het als 'gevonden' erop zet?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 27 juli 2010 @ 23:58:42 #62
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_84572835
trui wat ontzettend balen
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 23:59:07 #63
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_84572847
Trui wat jammer!! Hopelijk komt het terecht, anders wel heel laag van iemand zoiets mee te nemen (zoiezo iets nemen van een ander is not done!) Ik kijk mee!

Huup dat jasje geweldig!!
  woensdag 28 juli 2010 @ 00:02:20 #64
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84572968
Trui! wat ongelovelijk balen zeg!

Hoe kan je dat nou meenemen.. Hopelijk gewoon iemand die het bij verloren voorwerpen inlevert en dat jullie elkaar net misliepen enzo...
ik kijk op MP voor je.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 28 juli 2010 @ 00:14:56 #65
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84573369
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 23:54 schreef huuphuup het volgende:
och nee toch Trui
wat ontzettend rot! kan me voorstellen dat je daar stevig van baalt!

Ik ga speuren voor je op mp ja. maar eerlijk, wat wil je eraan doen dan als je het tegenkomt? ik bedoel, als een verkoper dan zegt van nee hoor, ik had dit al in de kast liggen dan ben je eigk wel uitgepraat toch? of bedoel je meer als iemand het als 'gevonden' erop zet?
haha ja daar heb ik nog niet zo goed over nagedacht, ik weet niet of ik daarmee kans maak om ze terug te krijgen. misschien ze persoonlijk ophalen daar... klein fok-knokploegje mee, ik kan toch wel op je rekenen he? of gewoon braaf terugkopen. en dan vragen of ik de knuffel er ook bij mag.

maar ik denk erover om aangifte te doen van diefstal, als 't niet bij gevonden voorwerpen opduikt. zou dat kunnen denken jullie? of valt het daar niet onder, omdat ik 't nou eenmaal zelf heb laten staan?
misschien als de spullen als gestolen opgegeven staan, dat ik dan wel iets meer poten heb om op te staan...? ik weet 't niet. 't was vooral een eerste gedachte. 'hij/zij zet 't vast op Marktplaats!'
in de haak.
  woensdag 28 juli 2010 @ 00:17:31 #66
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84573453
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 00:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Trui! wat ongelovelijk balen zeg!

Hoe kan je dat nou meenemen.. Hopelijk gewoon iemand die het bij verloren voorwerpen inlevert en dat jullie elkaar net misliepen enzo...
we hebben een uur zitten wachten, 't was in hengelo. de trein ging nog maar 1 station verder, naar enschede. daar is hij meteen helemaal doorzocht, maar geen tas meer te bekennen... ik heb wel zo'n formulier ingevuld, dus mocht ie nog opduiken dan kan ik 'm in utrecht ophalen.

verder vanmiddag meteen de hema leeggekocht in de woonplaats van m'n ouders. ze moest toch wat kleren, pyama, badpak, etc. hebben.
in de haak.
pi_84573527
ja dat is ook wel logisch dat je dat denkt, denk dat ik dat ook zou denken.
Ik weet niet of je spullen als gestolen op kunt geven als je ze eigk kwijt bent zeg maar. Je kunt ze natuurlijk wel bij de politie opgeven als vermist/verloren en het verhaal erbij, wie weet dat je dan inderdaad een grond hebt om op te staan als je een advertentie tegen zou komen.

Maar hoe dan ook, of je ze nou zelf laat staan of niet, een ander heeft natuurlijk altijd met zn handen er vanaf te blijven, dus aangifte van verlies en rondspeuren lijkt me sowieso wel een plan. Dan kun je daarna altijd nog zien wat je kunt enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 28 juli 2010 @ 00:21:50 #68
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84573601
lief dat jullie zo meeleven in elk geval ik was/ben er echt naar van. fijn om even te kunnen spuien. maar sorry, we gaan nu wel wat teveel offtopic. en ik moet naar bed. trusten!

[ Bericht 31% gewijzigd door trui op 28-07-2010 00:29:32 ]
in de haak.
pi_84577659
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 22:29 schreef oeke het volgende:

[..]

Nee hoor! Ko heeft de sandals. En die bevallen heel goed.

Ik bedoelde dat ik er persoonlijk niks leuks voor een jongetje zag. Die sandaaltjes had ik nog niet gezien, die zijn leuk! Maar ik zocht winterslofjes, en al die jongetjesslofjes daar vind ik niet leuk.

Wat enorm BALEN Trui! Kan ook niks anders bedenken dat als iemand het echt meegenomen heeft, dat het is voor de verkoop.Wat zou je daar nou zelf mee moeten?! Bij toeval een kind hebben/kennen met dezelfde maat lijkt me onwaarschijnlijk.
Bah. echt zonde! het waren erg leuke spulletjes trouwens
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84577698
Trui :( :'( }:|
pi_84578165
Jemig Trui wat balen zeg! Belachelijk dat iemand dat mee zou nemen. Ik hoop dat het bij gevonden voorwerpen terecht is gekomen!
  Moderator woensdag 28 juli 2010 @ 09:14:40 #72
5428 crew  miss_sly
pi_84578253
Ik heb voor Senna ook Babypaws, dezelfde als van Ko alleen in het wit en ze zitten idd heel erg fijn. Echt lekker soepel enzo. Ik vind ze alleen voor als ze gaan lopen niet zo geschikt, want dan geven ze te weinig steun en ik zag dat ze dan een beetje naast de zooltjes gaat lopen. Dat is dan eht nadeel van het feit dat ze zo soepel zijn.

Maar de schoentjes van DPAM die ik heb gekocht loopt ze echt geweldig goed op O+

Lief jasje, huup O+

trui, wat balen zeg :{
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_84578513
Trui wat balen hopelijk komen de kleertjes nog terecht. Heb zelf ook weleens wat laten staan in de trein/ bus waaronder een keer ook nieuwe spullen, die ik terug heb gekregen. Grappige is een aantal keer dat ik een gebruikte trui of zo liet liggen kwam die niet opdagen bij de gevonden voorwerpen. Als ik jou was zou ik aangifte van verloren/gestolen bij de politie doen of in ieder geval navragen of dat kan en ook of zij iets kunnen doen als je een pakket of precies dezelfde spullen op marktplaats tegen komt. Het lastige lijkt me alleen de bewijslast dat het echt jouw spullen zijn.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_84579266
@ Lovelylady,

Thx voor o.a. het blousje:
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:13:36 #75
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_84581435
Die foto!

Trui, wat rot zeg. Wat zijn er toch nog veel oneerlijke mensen op de wereld. :r
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_84586171
Hoe hebben jullie eigenlijk voorkomen dat jullie bij de kraamvisite allemaal woezel & pip en winnie the pooh e.d. spul kregen? Voor degenen die er ook van gruwelen ;)
Mijn meneer vindt het not done om dat nu al uitgebreid te gaan roepen maar ik vind dat je maar duidelijk kan zijn :P
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 28 juli 2010 @ 13:26:44 #77
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84586255
heb jij vrienden die dat gaan geven dan??? :+

maar als je er zo bang voor bent zou ik 't inderdaad toch af en toe vast her en der rondbazuinen, dat je daar ECHT niet van houdt.
in de haak.
  woensdag 28 juli 2010 @ 13:30:19 #78
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84586388
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 13:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoe hebben jullie eigenlijk voorkomen dat jullie bij de kraamvisite allemaal woezel & pip en winnie the pooh e.d. spul kregen? Voor degenen die er ook van gruwelen ;)
Mijn meneer vindt het not done om dat nu al uitgebreid te gaan roepen maar ik vind dat je maar duidelijk kan zijn :P
Gewoon als je samen met iemand gaat shoppen / mensen je een folder laten zien etc laten weten dat je winnie en consorten niet zo erg kan waarderen :P Kan je niet vroeg genoeg mee beginnen hoor. Soms kopen mensen nu al dingen. Tsja en soms krijg je toch iets met die beer erop. Foto maken met kind in de kleding en hop op Marktplaats (de kleding he niet het kind) ;)

Trui wat erg dat er mensen zijn die zoiets gewoon meenemen -O-
  woensdag 28 juli 2010 @ 13:30:40 #79
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_84586402
quote:
Waardebonnen vragen zodat je zelf iets uit kunt zoeken *O*
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_84586450
quote:
rondbazuinen ja :P
tegen mijn ouders ben ik gewoon eerlijk geweest, maar mn moeder kan wel een geintje hebben dus ik heb gewoon iets gezegd van oh, als je met winny the pooh aankomt... (helpt ook dat ze het zelf ook vreselijk vindt :+ ); Tegen vrienden gewoon in een gesprek als het over kinderen gaat dingen laten vallen van ja oh bah winny, woezel en pip, kikker brrrr ik hou dr écht niet van.

T is tot nu toe goed gegaan :P
We hebben van mn (overigens ontzettend lieve) buurvrouw wel een kraammand gekregen waar een woezel en pip boek in zat met een dvd erbij ofzo (kan ook cd zijn). Tsja, ik ben geen fan, maar och, met zo'n boekje kan ik leven.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84586453
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 13:26 schreef trui het volgende:
heb jij vrienden die dat gaan geven dan??? :+

maar als je er zo bang voor bent zou ik 't inderdaad toch af en toe vast her en der rondbazuinen, dat je daar ECHT niet van houdt.
Ik denk meer aan een uitgebreide schoonfamilie van 50+ die dat vast heel schattig vinden :P

En wat erg van die tas voor Cato! :{
The way you rock'n'roll
pi_84586502
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 13:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Waardebonnen vragen zodat je zelf iets uit kunt zoeken *O*
oh ik hield zo van waardebonnen O+ *O*
mn tante had zelfs kruidvat waardebonnen gegeven :D kon ik tenminste luiers en zeepspul enzo kopen zei ze, want t kost allemaal al genoeg en je krijgt vast ook al wel genoeg. Ik was er echt heel blij mee hahaha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 28 juli 2010 @ 13:34:50 #83
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84586582
Mijn moeder is een groot fan van winnie enzo :X

Wij hebben ook veel luiers gevraagd. Zeker bij een 2e kindje was dat handig, want dan heb je gewoon al zoveel.

En inderdaad de cadeaukaarten van de hema O+
pi_84586708
Oke, ik ga Mr.DML wel instrueren als mensen opbellen om langs te komen en ze vragen stellen over cadeaus om aan waardebonnen te denken :Y
The way you rock'n'roll
pi_84586773
oh hahahhaa Stiemie dan moet je dat van te voren goed duidelijk maken ja :')

Ik ben er nog niet zo over uit wat ik moet vragen, we hebben inderdaad alles al. Bij Amélie heeft mn moeder heel veel practische dingetjes gekocht zoals hydrofielen enzo (om de koopzucht te stillen :+ ) daar was ik heel blij mee, maar nu hoeft er eigk niet zoveel gekocht :o

Mn schoonmoeder gaat kleertjes kopen voor Amélie's verjaardag geloof ik. Ben benieuwd. Ze doet heel erg haar best om onze smaak in gedachten te houden maar toch zit ze er vaak net naast. (of gewoon naast :P ), en dan wordt het inderdaad zo'n 1 keer aantrekken en dan achterin de kast shirt. Jammer vind ik dat want ze doet wel dr best maar als we het niet mooi vinden dan houdt t op.
Gelukkig krijgt ze nu meer de buitenspeelleeftijd en kan ze ook kleertjes gebruiken die stuk en vies mogen :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84586844
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 13:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oke, ik ga Mr.DML wel instrueren als mensen opbellen om langs te komen en ze vragen stellen over cadeaus om aan waardebonnen te denken :Y
Ik zei trouwens vaak als mensen me belden en vroegen wat ik wilde hebben zoiets als oh, ik vind alles leuk als t maar geen winny the pooh is :P Maar als je niets weet maak je me erg gelukkig met een waardebon.

Dat houdt het wel luchtig zonder dat het gelijk zo'n eisenlijst is voor een kadootje enzo wordt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 28 juli 2010 @ 13:42:26 #87
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84586906
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 13:39 schreef huuphuup het volgende:
Nou al zou ik het met watervaste stift op mijn voorhoofd schrijven, dan nog... :X
pi_84587111
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 13:42 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Nou al zou ik het met watervaste stift op mijn voorhoofd schrijven, dan nog... :X
:D _O-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 28 juli 2010 @ 13:51:46 #89
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84587265
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 13:39 schreef huuphuup het volgende:

Ik ben er nog niet zo over uit wat ik moet vragen, we hebben inderdaad alles al. Bij Amélie heeft mn moeder heel veel practische dingetjes gekocht zoals hydrofielen enzo (om de koopzucht te stillen :+ ) daar was ik heel blij mee, maar nu hoeft er eigk niet zoveel gekocht :o

Mn schoonmoeder gaat kleertjes kopen voor Amélie's verjaardag geloof ik. Ben benieuwd. Ze doet heel erg haar best om onze smaak in gedachten te houden maar toch zit ze er vaak net naast. (of gewoon naast :P ), en dan wordt het inderdaad zo'n 1 keer aantrekken en dan achterin de kast shirt. Jammer vind ik dat want ze doet wel dr best maar als we het niet mooi vinden dan houdt t op.
Gelukkig krijgt ze nu meer de buitenspeelleeftijd en kan ze ook kleertjes gebruiken die stuk en vies mogen :D
Andere handige dingen om te vragen bij een 2e kindje van hetzelfde geslacht: luiers, badpakketje (badschuim, babyolie enzo), besteksetje, bordjes en schaaltjes, nieuwe hoes voor je maxi cosi etc
pi_84587494
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 13:51 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Andere handige dingen om te vragen bij een 2e kindje van hetzelfde geslacht: luiers, badpakketje (badschuim, babyolie enzo), besteksetje, bordjes en schaaltjes, nieuwe hoes voor je maxi cosi etc
^O^
*noteert*

ik wil nog steeds zo'n lakentje van je bestellen trouwens, zodra ik weet wat we krijgen O+
als jij zo gek bent om het te maken that is :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 28 juli 2010 @ 14:03:19 #91
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84587783
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 13:57 schreef huuphuup het volgende:

[..]

^O^
*noteert*

ik wil nog steeds zo'n lakentje van je bestellen trouwens, zodra ik weet wat we krijgen O+
als jij zo gek bent om het te maken that is :+
O+ Tuurlijk! Ik ben ook, in het kader van ik vind noooooooit een baan, bezig met het opzetten van een webshop met hoeslakentjes
pi_84588070
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:03 schreef Stiemie het volgende:

[..]

O+ Tuurlijk! Ik ben ook, in het kader van ik vind noooooooit een baan, bezig met het opzetten van een webshop met hoeslakentjes
oh leuk!!
Ik pm je tzt erover :Y
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84599925
Trui wat balen hopelijk komen de kleertjes nog terecht. Heb zelf ook weleens wat laten staan in de trein/ bus waaronder een keer ook nieuwe spullen, die ik terug heb gekregen. Grappige is een aantal keer dat ik een gebruikte trui of zo liet liggen kwam die niet opdagen bij de gevonden voorwerpen. Als ik jou was zou ik aangifte van verloren/gestolen bij de politie doen of in ieder geval navragen of dat kan en ook of zij iets kunnen doen als je een pakket of precies dezelfde spullen op marktplaats tegen komt. Het lastige lijkt me alleen de bewijslast dat het echt jouw spullen zijn.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_84600164
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 10:03 schreef het-is-mij het volgende:
@ Lovelylady,

Thx voor o.a. het blousje:
[ afbeelding ]
_O_ Wat een leuke foto O+
pi_84600776
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:50 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

_O_ Wat een leuke foto O+
Heb jij mijn pm gezien?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_84607634
oh! kijk ns wat ze bij DPAM hebben?

wat een ideaal draagdoek-jasvestding! O+

*hoopt ineens op een meisje O-) :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84608928
Die móet ik hebben :9~
pi_84610245
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:03 schreef Jore het volgende:
Die móet ik hebben :9~
lief issie hè? O+

Ik heb weer een hele waslijst wishlist :')
jammer dat ik 1) nu even geen geld heb, 2) al voldoende kleertjes heb (meer dan zelfs...)

hoewel B. me hiervoor zou verlaten geloof ik _O- maar ik vind het wel leuk :D

allebei met een maillot eronder en een lief shirtje ofzo

t'is psies het jasje dat ik vorig jaar ook voor Amélie had, op wat details na, maar dat vond ik juist zo'n fijn jasje O+

dat konijn :D

/wishlist
en dat jasvestding ook

t is maar goed dat ik geen creditcard heb >:O
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 28 juli 2010 @ 23:34:43 #99
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84610382