abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84729957
Ik hoef ook geen kleding met capuchon om precies die reden die Claudia geeft.
Veel te lastig voor een baby hoe leuk ook...

Ik had een heel leuk tuniekje gekregen met capuchon maar het werkt gewoon niet bij een kleine baby die nog veel in bed ligt..
pi_84729969
Ik ga ook zeker weer voor de pakjes uit één stuk, maar ik heb me voorgenomen om deze keer alleen praktische dingen te kopen (dat wil zeggen, zonder capuchons en met handige drukknopen aan de onderkant). Ik weet van mezelf dat ik de mooie, onhandige dingen in de kast laat liggen en vooral grijp naar de praktische, fijne en zachte dingen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84729991
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 10:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga ook zeker weer voor de pakjes uit één stuk, maar ik heb me voorgenomen om deze keer alleen praktische dingen te kopen (dat wil zeggen, zonder capuchons en met handige drukknopen aan de onderkant). Ik weet van mezelf dat ik de mooie, onhandige dingen in de kast laat liggen en vooral grijp naar de praktische, fijne en zachte dingen.
haha ja das wel herkenbaar, ik had me inderdaad ook voorgenomen om vooral te gaan voor de zachte soepele dingen dit keer. Makkelijk aan en uit ook enzo, dat idee. Spijkerbroekjes en stugge stoffen hoef ik niet zo dit keer.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84730010
Spijkerbroekjes hier alleen vanaf maat 74, eerder niet. Dat zit toch niet lekker.
pi_84730128
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 10:17 schreef lily het volgende:
Spijkerbroekjes hier alleen vanaf maat 74, eerder niet. Dat zit toch niet lekker.
Ja psies.
Maar goed, dat is iets wat je dus moet ervaren heb ik gemerkt :P ik vond ze zo schattig, die hele mini-broekjes maar oh wat vond ik het er oncomfi uitzien, ze heeft dat ene broekje 4 minuten aangehad ofzo toen heb ik het weer uitgetrokken en sindsdien is ie niet meer gedragen :') Alle broekjes van visite ook, zijn op een grote stapel belandt en pas sinds 74 inderdaad zijn de spijkerbroekjes weer erg leuk.

Hier :D god wat is ze klein daar! *emo*

nouja goed hè, voortschrijdend inzicht... tegen de tijd dat ik een derde heb doe ik vast geen miskopen meer :7 :')
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84730182
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 10:28 schreef huuphuup het volgende:
nouja goed hè, voortschrijdend inzicht... tegen de tijd dat ik een derde heb doe ik vast geen miskopen meer :7 :')
Nee, dat denk ik ook niet

ah, ini-mini Amelietje
pi_84730251
Erg leuk dat autootjespakje van de Hema! Ik had er al mee in de hand gestaan denkend ''zal ik het kopen voor een volgende?" maar nee, dat zou wel een beetje erg zijn haha

Wat lief van je moeder, en leuke kleertjes heeft ze gekocht Huup. Denk dat je veel plezier zult hebben van dat mini vestje en rompertje

Door Huups geshop op vakantieadres ben ik ook eens gaan googlen, en zowaar zit er een baby/kinderkledingzaak die wel interessant lijkt! Chiquiboy ofzoiets

Oja, en mensen die wel eens leren slofjes tweedehands hebben gekocht, wat is normaal om daarvoor te betalen?Ik heb via marktplaats hele leuke (uitziend als nieuw) slofjes gezien en diegene vraagt daar 8 euro voor.Dat is niet veel, of wel?
Kijk dan, die moet Wolf gewoon hebben
http://kind-baby.marktpla(...)18-maanden-leer.html
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84730438
Ik heb 6,50 betaald voor slofjes die normaliter 29,95 kosten. Leah draagt ze al maanden (nog steeds).
pi_84730509
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 10:56 schreef lily het volgende:
Ik heb 6,50 betaald voor slofjes die normaliter 29,95 kosten. Leah draagt ze al maanden (nog steeds).
Dank je! Ik ga het gewoon doen
En dan koop ik er ook nog die laarsslofjes bij die ik zo graag wou, is hij weer winterklaar
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 1 augustus 2010 @ 11:04:45 #260
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84730594
Nieuw zijn ze rond de 20 pond Poppejans

Ik kijk altijd een beetje ook naar het merk en de nieuwprijs.
pi_84730643
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 11:04 schreef Asyniur het volgende:
Nieuw zijn ze rond de 20 pond Poppejans

Ik kijk altijd een beetje ook naar het merk en de nieuwprijs.
Dankje! Had ook al op die site zitten rondsnuffelen om te zien wat ze nieuw waren, ik zag ze nergens meer nieuw met dit printje wat ik juist zo leuk vond, dus een dubbele reden om het wel te doen
  zondag 1 augustus 2010 @ 11:24:31 #262
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84730973
Hier heb ik trouwens de slofjes van Harry gekocht. Helemaal van leer en geen porto.
pi_84732393
Wat een leuke slofjes Asy!!!
Vooral die voor meisjes.....
Welke heeft Harry?
  zondag 1 augustus 2010 @ 12:35:59 #264
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_84732718
Die slofjes zijn leuk!
Lijkt een beetje op Inch Blue.
  zondag 1 augustus 2010 @ 13:01:18 #265
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84733412
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:23 schreef Meimeltje het volgende:
Wat een leuke slofjes Asy!!!
Vooral die voor meisjes.....
Welke heeft Harry?
Deze natuurlijk! 8-)
pi_84733590
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 13:01 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Deze natuurlijk! 8-)
Die vond ik ook het leukst, leuke site zeg! Die met die vleermuisjes zijn ook leuk
  zondag 1 augustus 2010 @ 13:10:37 #267
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84733654
Haha, dat vind ik echt helemaal niks :D . Zijn jullie allemaal al aan de slofjes joh? Misschien omdat mijn zoon nogsteeds alleen maar ligt :+ , maar hij heeft al weken alleen maar blote voetjes steeds.
pi_84733694
Doodshoofdjes voor Stef!
pi_84733772
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 13:10 schreef Groofsken het volgende:
Haha, dat vind ik echt helemaal niks :D . Zijn jullie allemaal al aan de slofjes joh? Misschien omdat mijn zoon nogsteeds alleen maar ligt :+ , maar hij heeft al weken alleen maar blote voetjes steeds.
Hier ook,maar voor de winter wel lekker denk ik, als ze een beetje gaan proberen te staan en voor de eerste stapjes, en lekker voor in de wagen. Ik heb dus de maat ietsje ruimer geschat zodat we er hopelijk hele winter plezier van hebben
  zondag 1 augustus 2010 @ 13:18:28 #270
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84733876
Hier doen we ze meestal alleen aan als we buiten de deur gaan zodat zijn sokken niet afzakken :D
en ik vond ze gewoon leuk! :)
pi_84734266
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 13:14 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Hier ook,maar voor de winter wel lekker denk ik, als ze een beetje gaan proberen te staan en voor de eerste stapjes, en lekker voor in de wagen. Ik heb dus de maat ietsje ruimer geschat zodat we er hopelijk hele winter plezier van hebben
Ja dat :D En inderdaad zodat hij zijn sokken niet verliest.

Nu ik die website van Asy bekeken heb baal ik enorm van de slofjes die ik voor Niels gekocht heb }:| Wat staan er leuke op die site! Die voor Niels vind ik net niets... maar ze hadden niet zoveel keuze.

Deze vind ik leuk!

En voor meisjes heel veel O+ Die met aardbeitjes en die met bloemetjes O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  zondag 1 augustus 2010 @ 13:32:19 #272
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84734318
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 13:30 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ja dat :D En inderdaad zodat hij zijn sokken niet verliest.

Nu ik die website van Asy bekeken heb baal ik enorm van de slofjes die ik voor Niels gekocht heb }:| Wat staan er leuke op die site! Die voor Niels vind ik net niets... maar ze hadden niet zoveel keuze.

Deze vind ik leuk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En voor meisjes heel veel O+ Die met aardbeitjes en die met bloemetjes O+
Die hebben wij Twinks :7
die met de gitaren
pi_84734623
Wat een ontzettend leuke slofjes! Nu moet ik ook een paar hebben. Ik weet alleen niet zo goed welke...

Ivan heeft nu ook niks aan zijn voeten, maar voor de herfst en winter vind ik slofjes inderdaad wel fijn (met name in de draagdoek, want voor in de kinderwagen heb ik al een skipak waar voetjes aan zitten).
pi_84734775
Ik vind deze leuk (ik houd niet zo van zoete meisjesdingen):

pi_84734834
Ik heb in het verleden allerlei slofjes gehad maar nu voor Leah dan de "baby paws" en ik wil geen andere meer :N
zomer
Voor de winter weer de wrapz variant...
deze

deze vind ik leuk voor een jongen
en deze ook

[ Bericht 8% gewijzigd door lily op 01-08-2010 13:55:32 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')