haha ja das wel herkenbaar, ik had me inderdaad ook voorgenomen om vooral te gaan voor de zachte soepele dingen dit keer. Makkelijk aan en uit ook enzo, dat idee. Spijkerbroekjes en stugge stoffen hoef ik niet zo dit keer.quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga ook zeker weer voor de pakjes uit één stuk, maar ik heb me voorgenomen om deze keer alleen praktische dingen te kopen (dat wil zeggen, zonder capuchons en met handige drukknopen aan de onderkant). Ik weet van mezelf dat ik de mooie, onhandige dingen in de kast laat liggen en vooral grijp naar de praktische, fijne en zachte dingen.
Ja psies.quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:17 schreef lily het volgende:
Spijkerbroekjes hier alleen vanaf maat 74, eerder niet. Dat zit toch niet lekker.
Nee, dat denk ik ook nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:28 schreef huuphuup het volgende:
nouja goed hè, voortschrijdend inzicht... tegen de tijd dat ik een derde heb doe ik vast geen miskopen meer![]()
Dank je! Ik ga het gewoon doenquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:56 schreef lily het volgende:
Ik heb 6,50 betaald voor slofjes die normaliter 29,95 kosten. Leah draagt ze al maanden (nog steeds).
Dankje! Had ook al op die site zitten rondsnuffelen om te zien wat ze nieuw waren, ik zag ze nergens meer nieuw met dit printje wat ik juist zo leuk vond, dus een dubbele reden om het wel te doenquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:04 schreef Asyniur het volgende:
Nieuw zijn ze rond de 20 pond Poppejans
Ik kijk altijd een beetje ook naar het merk en de nieuwprijs.
Deze natuurlijk!quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:23 schreef Meimeltje het volgende:
Wat een leuke slofjes Asy!!!
Vooral die voor meisjes.....
Welke heeft Harry?
Die vond ik ook het leukst, leuke site zeg! Die met die vleermuisjes zijn ook leukquote:
Hier ook,maar voor de winter wel lekker denk ik, als ze een beetje gaan proberen te staan en voor de eerste stapjes, en lekker voor in de wagen. Ik heb dus de maat ietsje ruimer geschat zodat we er hopelijk hele winter plezier van hebbenquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:10 schreef Groofsken het volgende:
Haha, dat vind ik echt helemaal niks. Zijn jullie allemaal al aan de slofjes joh? Misschien omdat mijn zoon nogsteeds alleen maar ligt
, maar hij heeft al weken alleen maar blote voetjes steeds.
Ja datquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hier ook,maar voor de winter wel lekker denk ik, als ze een beetje gaan proberen te staan en voor de eerste stapjes, en lekker voor in de wagen. Ik heb dus de maat ietsje ruimer geschat zodat we er hopelijk hele winter plezier van hebben
Die hebben wij Twinksquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:30 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja datEn inderdaad zodat hij zijn sokken niet verliest.
Nu ik die website van Asy bekeken heb baal ik enorm van de slofjes die ik voor Niels gekocht hebWat staan er leuke op die site! Die voor Niels vind ik net niets... maar ze hadden niet zoveel keuze.
Deze vind ik leuk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor meisjes heel veelDie met aardbeitjes en die met bloemetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |