Mijn leven is nu volledigquote:
jawel, daardoor 2x besteld.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:46 schreef morgan31 het volgende:
niemand last van error ajax ??? met firefox of exployer denk dat ik maar kap wordt helemaal niets zo..
Nee hier nergens last van, probeer JAVA even opnieuw te installeren.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:46 schreef morgan31 het volgende:
niemand last van error ajax ??? met firefox of exployer denk dat ik maar kap wordt helemaal niets zo..
Helemaal correct!quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:46 schreef Chinless het volgende:
[..]
jawel, daardoor 2x besteld.
kan je een order nog annuleren?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee hier nergens last van, probeer JAVA even opnieuw te installeren.
Ik zei nog tegen zo'n andere user.. bestel er nu meer voor de zekerheid.. maar hij wilde niet luisterenquote:
Doen die vrijwillige mods dat nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:50 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Degene die de teksten schrijft is echt een baas.
Kom op gast.quote:
acht keer al.quote:
Ik vermoed een mobieltjequote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:51 schreef augurkenkoning het volgende:
iemand hier moest een nieuwe foon hebben toch?
Vaak ook falendquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:50 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Degene die de teksten schrijft is echt een baas.
Check maar op youtubequote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:52 schreef DrukVout het volgende:
Wat zit er in die ibood box dan? Voorbeelden van vorige boxen?
Youtubequote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:52 schreef DrukVout het volgende:
popcorn, je moeder, sm setje dat soort dingen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:52 schreef DrukVout het volgende:
piepschuim en krantenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:52 schreef DrukVout het volgende:
Wat een kutmerk zegquote:Lenovo G550
Ga dan gewoon naar de winkelquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:52 schreef Siegfried het volgende:
[..]
He, nu kan ik alleen skypen op mn laptop. Ik wil ook op mijn PC skypen
Die van mij ook.quote:
Hehe, ok okquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:52 schreef Siegfried het volgende:
[..]
He, nu kan ik alleen skypen op mn laptop. Ik wil ook op mijn PC skypen
Quote eens nog eens een dergelijke post van mij?quote:
Alleen 1m te kort. Ik zoek 220x240quote:
Ging het daar vorige x bij een user ook niet ergens fout?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:54 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. plaatje en omschrijving zeggen wat anders
jepquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:55 schreef Prowl het volgende:
[..]
Ging het daar vorige x bij een user ook niet ergens fout?
Cinderella Basic 4 Seizoenen Dekbed Anti-Allergeen Lits-Jumeaux XL 240 x 220 cmquote:
dan is de grote kans dat dit nu de 1persoons is en dat mensen weer een mail krijgen dat ze de 1persoons mogen hebben of anders de koop ontbinden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:54 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. plaatje en omschrijving zeggen wat anders
Ik neem er 1quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:55 schreef zomer86 het volgende:
Ik vraag me af hoe snel sommige wat kopen, die tijd dat het erop staat is nog geeneens genoeg om de specs te bekijken?
Idd, sommigen zien iets.. Kopen het, daarna bekijken ze het.. Als het tegenvalt annuleren ze het gewoonquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:55 schreef zomer86 het volgende:
Ik vraag me af hoe snel sommige wat kopen, die tijd dat het erop staat is nog geeneens genoeg om de specs te bekijken?
bij meer info # Afmetingen: 140 x 200 cmquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Cinderella Basic 4 Seizoenen Dekbed Anti-Allergeen Lits-Jumeaux XL 240 x 220 cm
Bij een Hunt specs willen bekijkenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:54 schreef zomer86 het volgende:
Ik vraag me af hoe snel sommige wat kopen, die tijd dat het erop staat is nog geeneens genoeg om de specs te bekijken.
gezien de prijs lijkt het mij ook een 1 persoonsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan is de grote kans dat dit nu de 1persoons is en dat mensen weer een mail krijgen dat ze de 1persoons mogen hebben of anders de koop ontbinden.
Neuh vaak niet, maar heb ook al eens gezien dat er voor minimaal 150 e aan spullen in zatquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bij de eerste 3 filmpjes vraag ik me al af of er uberhaupt 40 euro aan spul in zit.
Nouja niet bij alles, maar wel bij dat pauper Lenevo ding.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bij een Hunt specs willen bekijken!!
Ericr kan er niet mee omgaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:57 schreef Ericr het volgende:
Ze steken die hele brakke hunt maar in hun reet, ik ga lunchen. Verdomme alleen een Tee-meister kunnen bestellen de vorige keer en nu ligt het constant plat als je wilt bestellen.
Stuur een klachtenmailquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:57 schreef Zetfil het volgende:
"Het product dat je wilt te bestellen is bijna uitverkocht!"
Welke pauper heeft dit geschreven? Mooi dekbed door mn neus geboord door die ajax internal error
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:58 schreef Adames het volgende:
[..]
goede spellen toch? als je van gezelschapsspellen houdt
Kolonisten is leukquote:
Mja ik had um besteld. Krijg ik een error. meerdere malen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:56 schreef rutgerf het volgende:
[..]
bij meer info # Afmetingen: 140 x 200 cm
Je hebt van die mensen...quote:
Oh noes het internet is kapotquote:
voor hoeveel is die daar?quote:
Haha genoeg bagger voor jou.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:03 schreef Adames het volgende:
Tussenstand:
AKG Koptelefoon
Panasonic Camera
Seiko Horloge
Lenovo Laptop
Belkin Router
Skullcandy Oordopjes - geannueleerd
Ja want een originele Sony kost 20 en is 10 keer mooier dan dit ding.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:05 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik vind die afstandsbediening wel aantrekkelijk!
Goede prijs ook
Jij zit op ibood te kijken en denkt ... dit wil ik graag hebben, maar heb er het geld niet voor en kraak daarom maar alles af?quote:
Bron?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:06 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Ja want een originele Sony kost 20 en is 10 keer mooier dan dit ding.
Haha, ik zit meer op iBood te wachten tot er iets fatsoenlijks voorbij komt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Jij zit op ibood te kijken en denkt ... dit wil ik graag hebben, maar heb er het geld niet voor en kraak daarom maar alles af?
Waarschijnlijk zal ik nog wel iets annuleren, maar net voor het nieuwe schooljaar zocht ik nog een budgetlaptop, horloge was ik ook al naar op zoek, router is voor mijn vriendin, koptelefoon wlde ik ook al tijdje hebben en de camera was idd een impulsaankoop
Doet ie de hele nacht alquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:07 schreef Stephan1237 het volgende:
blauwe balkje is kapot, hij blijft 100% op blauw
Al vanaf het beginquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:07 schreef Stephan1237 het volgende:
blauwe balkje is kapot, hij blijft 100% op blauw
bij mij nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:09 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
niet hoor, daarstraks met die dekbedden ging het blauwe balkje steeds leger worden
dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Hartslagmeter.
[ [url=
http://www.ibood.com/img/product/4617_Nc_hi_1274453190.jpg]afbeelding[/url] ]
wat is dan volgens jou de moeite waard?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:07 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Haha, ik zit meer op iBood te wachten tot er iets fatsoenlijks voorbij komt.
Je gaat mij verwijten het geld er niet voor te hebben, terwijl je zelf alleen maar overjarige budget meuk koopt.![]()
Zou het een subtiele hint zijn van iBood? De spanning stijgt?quote:
laatste aanbieding : Huis van 299.000 euro voor 1200 euroquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou het een subtiele hint zijn van iBood? De spanning stijgt?
Of: Wij moeten eens van ons zolderkamertje af komen en gaan hardlopen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou het een subtiele hint zijn van iBood? De spanning stijgt?
Ik krijg vandaag de Samsung ES65 binnen, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:10 schreef Paauwtje het volgende:
Een leuke camera zou niet gek zijn.
Enhu een DOOS
Misschien dat die nog komtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat ik geen PS3 heb
die komt daarna danquote:
Niet veel, maar mag graag altijd kijken.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:10 schreef Adames het volgende:
[..]
wat is dan volgens jou de moeite waard?
Ik bestel liever en kijk erna wel wat ik heb. Annuleren is zo gedaan. Achteraf erachter komen dat die toch wel erg mooi was heb je minder aan.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:13 schreef Syd het volgende:
verdomme wou ik de afstandbedieing bestellen, site dik traat ben ik eindelijk ingelogd alles ingevuld is die uitverkocht
natuurlijk is het licht verouderd. meeste producten kwam in 2009 uit. maar als je dan opeens nog maar de helft betaalt van wat je vorig jaar betaalde vind ik het nog steeds een prima deal. vandaarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:12 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Niet veel, maar mag graag altijd kijken.
Heb zelf wat in elkaar geknutseld net: http://hunt.jack-nicholson.info/quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
overzicht met alle aanbiedingen die geweest zijn
Ja, het is lunch-tijdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Bij mij ligt de site er steeds uit. Stukje drukker als vannacht dus.
Deals zijn verder ook niet verkeerd, maar ik betaal liever wat meer voor iets nieuwers.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:14 schreef Adames het volgende:
[..]
natuurlijk is het licht verouderd. meeste producten kwam in 2009 uit. maar als je dan opeens nog maar de helft betaalt van wat je vorig jaar betaalde vind ik het nog steeds een prima deal. vandaar
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Bij mij ligt de site er steeds uit. Stukje drukker als vannacht dus.
Iedereen heeft zijn eigen voorkeuren. Laptops kunnen me niet zo heel veel schelen, dus ben snel tevreden. Zo vaak gebruik ik die niet. Mijn desktop set ga ik liever wel weer voor de nieuwere dingen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:16 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Deals zijn verder ook niet verkeerd, maar ik betaal liever wat meer voor iets nieuwers.
Twitter denk ik.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand de link waar alle aanbiedingen op staan die ibood vandaag heeft gehad?
Heb je gelijk in!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn eigen voorkeuren. Laptops kunnen me niet zo heel veel schelen, dus ben snel tevreden. Zo vaak gebruik ik die niet. Mijn desktop set ga ik liever wel weer voor de nieuwere dingen.
Horloge kan je verder weinig verkeerd doen.
http://hunt.jack-nicholson.info/quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee er is een site met een overzicht
Die Ajax error krijg je als het uitverkocht is.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:20 schreef player2178 het volgende:
jammer, wou net de ps3 spellen bestellen.
heb al 3x dingen geprobeerd te bestellen en telkens kwam er wel ajax error o.i.d.
jammer ibood, ben toch een trouwe klant
Die waren ook wel heeeeel snel wegquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:21 schreef Maraca het volgende:
Ben ik even weg.. ben ik te laat voor de kussens
Had ik niet verwacht eigenlijkquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die waren ook wel heeeeel snel weg
Een vrouw, alleen dat was wel bij de poolse iBood.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:22 schreef Olieeee het volgende:
Heeft iemand ooit zo'n doos gekocht en zo ja, wat zat er zoal in??
Ik hou de Duitse ook bijquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:21 schreef kingmob het volgende:
tss, die op ibood.de is veel beter voor dezelfde prijs
Er zitten ook zo ontzettend veel pollen binnen. Hoezo nutteloos.quote:
was wel snel wegquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:24 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Er zitten ook zo ontzettend veel pollen binnen. Hoezo nutteloos.
Al die tweakers die hem gaan overclockenquote:
Dude dat kun je vergeten hoor!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:25 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb de Gyration Wireless In-Air Muis en Universal Remote Control nog steeds op even geduld aub staan, zou tof zijn als ik zo meteen ineens toch kan betalen
wishfull thinking?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:25 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb de Gyration Wireless In-Air Muis en Universal Remote Control nog steeds op even geduld aub staan, zou tof zijn als ik zo meteen ineens toch kan betalen
Hoe zal de wereld er toch uitzien zonder Tweakers.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Al die tweakers die hem gaan overclocken
Never give up hope...quote:
Dat is een kruimeldief.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:25 schreef Anne het volgende:
He, verdeurie. Die stofzuiger heb ik onlangs gekocht.
Da's dan weer minder aan de hunt.
aaawwww dat vind ik serieus zielig, je wou ze echt graag hequote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:26 schreef Maraca het volgende:
Nou mijn koffie, waardoor ik de kussens gemist heb, is klaar.. het zal bitter smaken...
jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
aaawwww dat vind ik serieus zielig, je wou ze echt graag he
http://www.pagereboot.com(...)om/nl/nl/&refresh=10quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:27 schreef player2178 het volgende:
wat is ibood sloom (N)
k kan al een tijdje geen nieuwe producten zien
je kon 5 keer 2 bestellen dus ja dan gaan ze wel snel.quote:
En dan nog, ik heb 30x de remote besteld, en hem ook niet gekregen...quote:
Minder witte mensen? (zegt deze nerd...)quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:26 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hoe zal de wereld er toch uitzien zonder Tweakers.
Wie heeft nou 10 kussens nodig?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kon 5 keer 2 bestellen dus ja dan gaan ze wel snel.
Daar blijf ik ook altijd hangen om te kijken en koop ik nooit wat, dus jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:29 schreef zomer86 het volgende:
De ibood hunt voelt een beetje als een versnelde aflevering van TellSell.
ik geen 10 maar wel 4... dus die heb ik maar even besteld....quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:58 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ericr kan er niet mee omgaan.
Ik hoop dat je lekker zult slapenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik geen 10 maar wel 4... dus die heb ik maar even besteld....
Het zal vast een combinatie van zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:30 schreef Ericr het volgende:
[..]
![]()
Vind het steeds meer een grabbelbak geworden, van die zooi die je vind bij de Action of erger. Maar goed dat is het probleem van heel Ibood geworden eigenlijk, ook regulier komt er nog weinig leuks voorbij. Of misschien heb ik wel gewoon teveel zooi in huis en heb ik niks meer nodig.
Camera?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:31 schreef Anne het volgende:
Wanneer gaat die camera nou eens weg. Die staat er al 10 minuten zo onderhand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |