Ja, het is lunch-tijdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Bij mij ligt de site er steeds uit. Stukje drukker als vannacht dus.
Deals zijn verder ook niet verkeerd, maar ik betaal liever wat meer voor iets nieuwers.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:14 schreef Adames het volgende:
[..]
natuurlijk is het licht verouderd. meeste producten kwam in 2009 uit. maar als je dan opeens nog maar de helft betaalt van wat je vorig jaar betaalde vind ik het nog steeds een prima deal. vandaar
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Bij mij ligt de site er steeds uit. Stukje drukker als vannacht dus.
Iedereen heeft zijn eigen voorkeuren. Laptops kunnen me niet zo heel veel schelen, dus ben snel tevreden. Zo vaak gebruik ik die niet. Mijn desktop set ga ik liever wel weer voor de nieuwere dingen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:16 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Deals zijn verder ook niet verkeerd, maar ik betaal liever wat meer voor iets nieuwers.
Twitter denk ik.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand de link waar alle aanbiedingen op staan die ibood vandaag heeft gehad?
Heb je gelijk in!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn eigen voorkeuren. Laptops kunnen me niet zo heel veel schelen, dus ben snel tevreden. Zo vaak gebruik ik die niet. Mijn desktop set ga ik liever wel weer voor de nieuwere dingen.
Horloge kan je verder weinig verkeerd doen.
http://hunt.jack-nicholson.info/quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee er is een site met een overzicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |