Had ik niet verwacht eigenlijkquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die waren ook wel heeeeel snel weg
Een vrouw, alleen dat was wel bij de poolse iBood.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:22 schreef Olieeee het volgende:
Heeft iemand ooit zo'n doos gekocht en zo ja, wat zat er zoal in??
Ik hou de Duitse ook bijquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:21 schreef kingmob het volgende:
tss, die op ibood.de is veel beter voor dezelfde prijs
Er zitten ook zo ontzettend veel pollen binnen. Hoezo nutteloos.quote:
was wel snel wegquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:24 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Er zitten ook zo ontzettend veel pollen binnen. Hoezo nutteloos.
Al die tweakers die hem gaan overclockenquote:
Dude dat kun je vergeten hoor!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:25 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb de Gyration Wireless In-Air Muis en Universal Remote Control nog steeds op even geduld aub staan, zou tof zijn als ik zo meteen ineens toch kan betalen
wishfull thinking?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:25 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb de Gyration Wireless In-Air Muis en Universal Remote Control nog steeds op even geduld aub staan, zou tof zijn als ik zo meteen ineens toch kan betalen
Hoe zal de wereld er toch uitzien zonder Tweakers.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Al die tweakers die hem gaan overclocken
Never give up hope...quote:
Dat is een kruimeldief.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:25 schreef Anne het volgende:
He, verdeurie. Die stofzuiger heb ik onlangs gekocht.
Da's dan weer minder aan de hunt.
aaawwww dat vind ik serieus zielig, je wou ze echt graag hequote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:26 schreef Maraca het volgende:
Nou mijn koffie, waardoor ik de kussens gemist heb, is klaar.. het zal bitter smaken...
jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
aaawwww dat vind ik serieus zielig, je wou ze echt graag he
http://www.pagereboot.com(...)om/nl/nl/&refresh=10quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:27 schreef player2178 het volgende:
wat is ibood sloom (N)
k kan al een tijdje geen nieuwe producten zien
je kon 5 keer 2 bestellen dus ja dan gaan ze wel snel.quote:
En dan nog, ik heb 30x de remote besteld, en hem ook niet gekregen...quote:
Minder witte mensen? (zegt deze nerd...)quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:26 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hoe zal de wereld er toch uitzien zonder Tweakers.
Wie heeft nou 10 kussens nodig?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kon 5 keer 2 bestellen dus ja dan gaan ze wel snel.
Daar blijf ik ook altijd hangen om te kijken en koop ik nooit wat, dus jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:29 schreef zomer86 het volgende:
De ibood hunt voelt een beetje als een versnelde aflevering van TellSell.
ik geen 10 maar wel 4... dus die heb ik maar even besteld....quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:58 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ericr kan er niet mee omgaan.
Ik hoop dat je lekker zult slapenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik geen 10 maar wel 4... dus die heb ik maar even besteld....
Het zal vast een combinatie van zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:30 schreef Ericr het volgende:
[..]
![]()
Vind het steeds meer een grabbelbak geworden, van die zooi die je vind bij de Action of erger. Maar goed dat is het probleem van heel Ibood geworden eigenlijk, ook regulier komt er nog weinig leuks voorbij. Of misschien heb ik wel gewoon teveel zooi in huis en heb ik niks meer nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |