bij mij nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:09 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
niet hoor, daarstraks met die dekbedden ging het blauwe balkje steeds leger worden
dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Hartslagmeter.
[ [url=
http://www.ibood.com/img/product/4617_Nc_hi_1274453190.jpg]afbeelding[/url] ]
wat is dan volgens jou de moeite waard?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:07 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Haha, ik zit meer op iBood te wachten tot er iets fatsoenlijks voorbij komt.
Je gaat mij verwijten het geld er niet voor te hebben, terwijl je zelf alleen maar overjarige budget meuk koopt.![]()
Zou het een subtiele hint zijn van iBood? De spanning stijgt?quote:
laatste aanbieding : Huis van 299.000 euro voor 1200 euroquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou het een subtiele hint zijn van iBood? De spanning stijgt?
Of: Wij moeten eens van ons zolderkamertje af komen en gaan hardlopen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou het een subtiele hint zijn van iBood? De spanning stijgt?
Ik krijg vandaag de Samsung ES65 binnen, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:10 schreef Paauwtje het volgende:
Een leuke camera zou niet gek zijn.
Enhu een DOOS
Misschien dat die nog komtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat ik geen PS3 heb
die komt daarna danquote:
Niet veel, maar mag graag altijd kijken.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:10 schreef Adames het volgende:
[..]
wat is dan volgens jou de moeite waard?
Ik bestel liever en kijk erna wel wat ik heb. Annuleren is zo gedaan. Achteraf erachter komen dat die toch wel erg mooi was heb je minder aan.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:13 schreef Syd het volgende:
verdomme wou ik de afstandbedieing bestellen, site dik traat ben ik eindelijk ingelogd alles ingevuld is die uitverkocht
natuurlijk is het licht verouderd. meeste producten kwam in 2009 uit. maar als je dan opeens nog maar de helft betaalt van wat je vorig jaar betaalde vind ik het nog steeds een prima deal. vandaarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:12 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Niet veel, maar mag graag altijd kijken.
Heb zelf wat in elkaar geknutseld net: http://hunt.jack-nicholson.info/quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
overzicht met alle aanbiedingen die geweest zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |