Mijn leven is nu volledigquote:
jawel, daardoor 2x besteld.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:46 schreef morgan31 het volgende:
niemand last van error ajax ??? met firefox of exployer denk dat ik maar kap wordt helemaal niets zo..
Nee hier nergens last van, probeer JAVA even opnieuw te installeren.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:46 schreef morgan31 het volgende:
niemand last van error ajax ??? met firefox of exployer denk dat ik maar kap wordt helemaal niets zo..
Helemaal correct!quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:46 schreef Chinless het volgende:
[..]
jawel, daardoor 2x besteld.
kan je een order nog annuleren?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee hier nergens last van, probeer JAVA even opnieuw te installeren.
Ik zei nog tegen zo'n andere user.. bestel er nu meer voor de zekerheid.. maar hij wilde niet luisterenquote:
Doen die vrijwillige mods dat nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:50 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Degene die de teksten schrijft is echt een baas.
Kom op gast.quote:
acht keer al.quote:
Ik vermoed een mobieltjequote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:51 schreef augurkenkoning het volgende:
iemand hier moest een nieuwe foon hebben toch?
Vaak ook falendquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:50 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Degene die de teksten schrijft is echt een baas.
Check maar op youtubequote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:52 schreef DrukVout het volgende:
Wat zit er in die ibood box dan? Voorbeelden van vorige boxen?
Youtubequote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:52 schreef DrukVout het volgende:
popcorn, je moeder, sm setje dat soort dingen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:52 schreef DrukVout het volgende:
piepschuim en krantenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:52 schreef DrukVout het volgende:
Wat een kutmerk zegquote:Lenovo G550
Ga dan gewoon naar de winkelquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:52 schreef Siegfried het volgende:
[..]
He, nu kan ik alleen skypen op mn laptop. Ik wil ook op mijn PC skypen
Die van mij ook.quote:
Hehe, ok okquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:52 schreef Siegfried het volgende:
[..]
He, nu kan ik alleen skypen op mn laptop. Ik wil ook op mijn PC skypen
Quote eens nog eens een dergelijke post van mij?quote:
Alleen 1m te kort. Ik zoek 220x240quote:
Ging het daar vorige x bij een user ook niet ergens fout?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:54 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. plaatje en omschrijving zeggen wat anders
jepquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:55 schreef Prowl het volgende:
[..]
Ging het daar vorige x bij een user ook niet ergens fout?
Cinderella Basic 4 Seizoenen Dekbed Anti-Allergeen Lits-Jumeaux XL 240 x 220 cmquote:
dan is de grote kans dat dit nu de 1persoons is en dat mensen weer een mail krijgen dat ze de 1persoons mogen hebben of anders de koop ontbinden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:54 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. plaatje en omschrijving zeggen wat anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |