Haha genoeg bagger voor jou.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:03 schreef Adames het volgende:
Tussenstand:
AKG Koptelefoon
Panasonic Camera
Seiko Horloge
Lenovo Laptop
Belkin Router
Skullcandy Oordopjes - geannueleerd
Ja want een originele Sony kost 20 en is 10 keer mooier dan dit ding.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:05 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik vind die afstandsbediening wel aantrekkelijk!
Goede prijs ook
Jij zit op ibood te kijken en denkt ... dit wil ik graag hebben, maar heb er het geld niet voor en kraak daarom maar alles af?quote:
Bron?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:06 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Ja want een originele Sony kost 20 en is 10 keer mooier dan dit ding.
Haha, ik zit meer op iBood te wachten tot er iets fatsoenlijks voorbij komt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Jij zit op ibood te kijken en denkt ... dit wil ik graag hebben, maar heb er het geld niet voor en kraak daarom maar alles af?
Waarschijnlijk zal ik nog wel iets annuleren, maar net voor het nieuwe schooljaar zocht ik nog een budgetlaptop, horloge was ik ook al naar op zoek, router is voor mijn vriendin, koptelefoon wlde ik ook al tijdje hebben en de camera was idd een impulsaankoop
Doet ie de hele nacht alquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:07 schreef Stephan1237 het volgende:
blauwe balkje is kapot, hij blijft 100% op blauw
Al vanaf het beginquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:07 schreef Stephan1237 het volgende:
blauwe balkje is kapot, hij blijft 100% op blauw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |